Ik heb toevallig 2 gitaren te koopquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef LeNick het volgende:
[..]
Nummers van John Mayer of bijv. Michael Jackson, dus absoluut geen metal oid.. Verder heb ik de afgelopen weken idd ook al op Marktplaats gekeken, alleen vind ik het daar zo moeilijk omdat ík het verschil niet zie tussen een startersgitaar of dat iemand écht een goede gitaar aanbiedt..![]()
Overigens ben ik ook al naar Feedback Rotterdam geweest, maar ik durfde daar amper als beginner op een gitaar te gaan spelen, er loopt toch een bepaald type mens daar binnen, wat me niet op me gemak laat voelen als je snapt wat ik bedoel.. No offense verder, maar er loopt gewoon een bepaald publiek..
Bovendien hoor ik als leek (zeker als je speelt zonder versterker) niet of het nou een mooie gitaar is of niet, dus ik ben toch maar de hulp van Fok!kers aan het inschakelen maar..
Ik had idd al gehoord dat London City een goed merk was, kwa design vind ik Vintage (tele) persoonlijk (bijna) even mooi als een stratocaster. Als de keuze daar was zou ik alsnog wel voor een stratocaster gaan..quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vintage schijnt wel ok te zijn. Maar ik denk dat je beter af bent met die London City, als je voor een Telecaster wil gaan (dit is nl een Tele, verschil met strat is het ontbreken van de cutaway bovenaan, stratbody heeft zeg maar twee punten, een Telecaster heeft er eentje).
Alle gitaristen zijn designhoeren.
Groove Factory was ik ook idd al is gekomen, zeer groot assortiment, enige nadeel is dat Drachten redelijk ver is.. Roland Cube is zo te zien te vergelijken met een Line 6 Spider (gezien bij Rock Palace site).quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:51 schreef The_Dean het volgende:
Kijk ook eens naar Vintage, bijvoorbeeld op de site van de Groove Factory. Ook supergitaren, zeker voor die prijzen.
Dan bijvoorbeeld een Roland Cube'je erbij en je bent good to go
Edit: Oh, daar ging het net over
Hahaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of je moet een leuke Fokker vinden die je wilt helpen met gitaren testen bij Feedback. Tenzij je linkshandig bent, ben ik dat helaas niet
.
Die 2e heb ik lang naar gekeken, vind ik zeer mooi, maar Stratocaster geniet tóch mijn voorkeur.. Ik stond op het punt om je een PM te sturen of je niet een strat weg deed.. Want ze zien er beide zeer goed onderhouden uit!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb toevallig 2 gitaren te koop![]()
[TK] (Gitaar) Crafter Convy DX/DBR
[TK] Ibanez Artcore
Spuit 11![]()
Zijn ze ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:23 schreef LeNick het volgende:
[..]
Die 2e heb ik lang naar gekeken, vind ik zeer mooi, maar Stratocaster geniet tóch mijn voorkeur.. Ik stond op het punt om je een PM te sturen of je niet een strat weg deed.. Want ze zien er beide zeer goed onderhouden uit!!
Wat hij zegt dusquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:04 schreef -Menn0- het volgende:
Nou denk niet dat je voor 500 euro een echte Fender Jimi Henrdrix Strat kan kopen
Wat overigens veel te veel geld is. Ik vind van die Mexico standards die hals er altijd zo kut uitzien!quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:20 schreef Svyatagor het volgende:
Ach, het is een mexicaan die hij volgens mij zelf heeft laten spuiten. Maar ik denk dat je eerder aan het dubbele moet denken ja.
Hey, ik vond hem ook maar op internetquote:
Uiteraard even posten achteraf!quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:43 schreef Witchfynder het volgende:
Om 22u gaan onze zanger en één van de gitaristen een Engelstalig interview doen voor een Italiaans webradiostation. Ik zit al klaar met de streamcapturing tool. Zal me benieuwen.
Een schoongeknipte versie komt wel op de websitequote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit met een vriendin te praten over een Epiphone LP die ze wil kopen en hoe ze .013 snaren op wil zetten om Drop C te kunnen stemmen.
Wat tof toch altijd als je er met chicks over kan praten.
Ze wil trouwens deze:
[ afbeelding ]
Blijft een meisje he?.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
gisteren hele middag lopen kei bruut shredden!
papier, cd's...
Een SE, zo te zien?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:50 schreef guitarist het volgende:
Haha, dit wordt voor de komende 2 maanden mijn backup gitaar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |