Eigenlijk niet, was net wakker...quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus jij kan ook de headstock lezen?.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet in handen gehad heb. Ik durf dat goud niet zo goed aan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:23 schreef TeleluvR het volgende:
Zeg Brian, werkte jij niet bij Guitarbox; is dit wat?
http://www.speurders.nl/o(...)ml?fh_start_index=60
Voor 10 euro heb je er 1 ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:31 schreef genakt het volgende:
shit![]()
en die dingen zijn ook niet goedkoop ook
hmm mischien verkeerd gekeken ik zag allemaal prijzen van 30 euroquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:35 schreef guitarist het volgende:
Voor een tientje heb je een prima lange kabel!
Ik vroeg me al af waarom die een zak pepernoten bij zich hadquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:57 schreef guitarist het volgende:
En sinterklaas doet het nu met 1 neger minder dus?
Ze zouden verplicht moeten stellen dat ze 's nachts zo'n oranje wegwerkershesje aan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:00 schreef TeleluvR het volgende:
Je ziet ze ook wel erg slecht in het donker...
Als ik 's nachts over de snelweg rijdt, dan hebben een hoop dat ook!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zouden verplicht moeten stellen dat ze 's nachts zo'n oranje wegwerkershesje aan doen.
Oh, zijn dat negers? Dacht dat dat wegwerkers waren. Vond ze al zo langzaam werken...quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ik 's nachts over de snelweg rijdt, dan hebben een hoop dat ook!
Ik ook... voor de LP...quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moet maar eens een kabel met een haakse plug maken. Uit mijn Jazzbas steekt nu zo'n staak.
Gewoon een normale plug werkt toch prima? Nooit problemen mee gehad in bijv. mijn SG...quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook... voor de LP...
Maar eigenlijk moet ik dus het kabeltje voor de wireless haaks maken...
Dat is al zo:quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zouden verplicht moeten stellen dat ze 's nachts zo'n oranje wegwerkershesje aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |