kan wel in outlook maar niet op een pda.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom kon ik dat dan wel... mail van het secretariaat en de boxen (plus agenda's trouwens) van 5 andere managers?
dus ze wil iets wat niet kan typisch voor ministersquote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
fipo
[..]
kan wel in outlook maar niet op een pda.
zit er gewoon niet in.
Ohquote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
fipo
[..]
kan wel in outlook maar niet op een pda.
zit er gewoon niet in.
en vrouwen, deze is beidequote:Op woensdag 11 november 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus ze wil iets wat niet kan typisch voor ministers![]()
wiki bij werken
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh
En wat een kut TT, ik heb helemaal geen vrij
ik welquote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh
En wat een kut TT, ik heb helemaal geen vrij
dat wilde ik dus niet zeggenquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
![]()
niets tegen vrouwen.. denk eraan, thuis ben je ook al in de minderheid
ik ook maar.....quote:Op woensdag 11 november 2009 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik hou van vrouwen hoor
Zijn we het toch met elkaar eensquote:
Het is je geradenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ik hou van vrouwen hoor
Wat is er mis met heren die van heren houdenquote:
Nietsquote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is er mis met heren die van heren houden?
silence i kill youquote:Op woensdag 11 november 2009 13:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets
anders krijg ik slaag van mn schoonbroer en zwager![]()
het einde is gekomenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou doet fok vandaag raar bij mij![]()
de helft van de smileys zie ik niet
De batterij van internet is op, of de kabel niet goed gemaaktquote:Op woensdag 11 november 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
nou doet fok vandaag raar bij mij![]()
de helft van de smileys zie ik niet
Laat me uit die zakquote:
denk hetquote:
quote:
wil je niet naar spanjequote:
gluurderquote:
alweer?quote:
Niet met die donkere meneerquote:
wel met deze meneer danquote:
Die wilt altijd dat ik op zijn schoot ga zittenquote:
hoe jonger hoe lichter ze zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 13:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die wilt altijd dat ik op zijn schoot ga zitten
en hoe jonger de kinderen, hoe beter..
nou..quote:Op woensdag 11 november 2009 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe jonger hoe lichter ze zijn
*proest daar ging mijn koffiequote:
o mijn godquote:Op woensdag 11 november 2009 13:58 schreef Ladylike het volgende:
wat dacht je dan van deze:
[ afbeelding ]
zo te zien NET geboren
quote:
alleen maar mentholquote:
en dan te bedenken dat de automaat in de zaak staatquote:Op woensdag 11 november 2009 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen maar menthol
heb geen zin om al andere te gaan halen en heb hier nou alleen nog de menthol peuken van het vrouwtje liggen
Ze zijn vast allemaal rokenquote:
quote:
Terug naar SPO jij, berichtjes typen!quote:
JJdJJJJJJJJJJJJJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:46 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik kijk wel uit. Als het zo moet ga ik wel naar de FP daar zijn de ER's veel lieverkwiwi is wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest...
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
PSM kan trots op je zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 14:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zoik heb een berichtje geplaatst op sport
De tweede al onder werktijd
quote:
voor werkweigering kan je ontslagen wordenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:58 schreef Ladylike het volgende:
Zo, die rotte verkoopfacturen kunnen op de bus
probleemfacturen
Nu de rest van de middag het werk ontduiken
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
voor werkweigering kan je ontslagen worden
Ik weiger niet, ik ontduik, dat zijn hele verschillende dingenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:03 schreef Nijns het volgende:
[..]
voor werkweigering kan je ontslagen worden
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik weiger niet, ik ontduik, dat zijn hele verschillende dingen
Mn baas had een kutklus voor me zei ie.. ik: leg maar neer, dan kijk ik er vrijdag wel naarquote:
of bang voor jouquote:Op woensdag 11 november 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn baas had een kutklus voor me zei ie.. ik: leg maar neer, dan kijk ik er vrijdag wel naar
Vond ie goed
whehehehehe Mn baas is stiekum best een watje
ik heb geen wisselgeld meer hier en de banken zijn dicht vandaagquote:Op woensdag 11 november 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat de automaat in de zaak staat
toppunt van luiheid
Ik heb geen peuken meer, als ik thuis kom kan ik zelf gaan draaien
dat zal het zijnquote:
dat denk ik niet, hij heeft een wapenverguning en dus de bijbehorende wapens..quote:
denk het ookquote:Op woensdag 11 november 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat denk ik niet, hij heeft een wapenverguning en dus de bijbehorende wapens..
ik verlies
Goed bezigquote:Op woensdag 11 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Die kogel gaat sneller dan ik kan rennen
Heb koekjes bij de bestelling geregeld
weer bonus punten
kon ook dropjes krijgenquote:
niet in 1 lijn weg rennen wil wel helpenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Die kogel gaat sneller dan ik kan rennen
Heb koekjes bij de bestelling geregeld
weer bonus punten
idd, bij een metaalachtig geklik; zigzaggen en over de grond rollenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet in 1 lijn weg rennen wil wel helpen![]()
maar koekjes regelen is beter
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd, bij een metaalachtig geklik; zigzaggen en over de grond rollen
Hoop ik wel dat het geen automatisch pistool is, dan hoor je geen klikquote:
alleen de eerste keer als hij afdruktquote:Op woensdag 11 november 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hoop ik wel dat het geen automatisch pistool is, dan hoor je geen klik
ALS ie de haan aanspant jaquote:Op woensdag 11 november 2009 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen de eerste keer als hij de haan aanspant
uh dan denk ik dat het zigzagen ook weinig nut meer zal hebbenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ALS ie de haan aanspant ja
Bij dee:
[ afbeelding ]
doe je dat dus niet
ssssssssssstttttttttttttttquote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rland-regels-eu.html
dus jij neemt dat mee naar belgie
gewelddadig figuurquote:
jullie beginnen over wapens, en het is een fok smileyquote:
operatie stof wolkquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie beginnen over wapens, en het is een fok smiley
marcquote:
Tuurlijk niet, dat koop je gewoon in Luikquote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rland-regels-eu.html
dus jij neemt dat mee naar belgie
Heyheyquote:
Ik had het gelezen, maar geen kans gehad om je te feliciterenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
gf
lady![]()
Had ik al gezegd dat ik ben afgestudeerd??
nog een kwartiertje en je mag operatie stofwolk startenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heyhey![]()
Zo, klappers gekocht, weer terug op kantoor en zo vertrekken naar huis
Ben wel blij dat ik het in de baas zn tijd heb gedaan, ben een half uur kwijt geweest
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
gf
lady![]()
das wel.o.k zn operatiequote:Op woensdag 11 november 2009 16:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog een kwartiertje en je mag operatie stofwolk starten
maar jij mag dat ook welquote:
truequote:Op woensdag 11 november 2009 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar jij mag dat ook wel
vanaf vrijdag zijn jullie toch getrouwd![]()
virtual neuken mag altijdquote:Op woensdag 11 november 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true
en dan mogen we neuken
of zn irl vrouw het daarmee eens is, valt nog te bezien, maar die hindernis nemen we dan wel weer
zolang het maar veilig gebeurtquote:Op woensdag 11 november 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
virtual neuken mag altijd
condoom over de computerquote:
Thxquote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, maar geen kans gehad om je te feliciteren
Dus: van harte gefeliciteerd met het afstuderen
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:17 schreef marcb1974 het volgende:
gf
lady![]()
Hoiquote:
marcquote:Op woensdag 11 november 2009 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Werd tijd he
Hoe is het met jou?
Wel lekker hier ookquote:Op woensdag 11 november 2009 16:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
marc
ach, er is een tijd voor alles
goed hoor, met jou ook neem ik aan?
OAquote:
hihihiquote:
dat is lachenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ongeluk-leeuw.dhtml
weer een noodzakelijk windows update. zeer kritiek dus die doen we wel een keer.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
dsammeWEER een "noodzakelijke" update van Windows Live met allerhande ongevraagde kuttroep erin ONDANKS dat ik alles uitgevinkt heb wat er uit te vinken was
Oh dat ging over WIndows Live zekerquote:Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer een noodzakelijk windows update. zeer kritiek dus die doen we wel een keer.
Firefox 3.54 is ongeveer een miljard keer veiliger dan IE5, maar neeeeee...... Stervend schijt klote kutbedrijf is het ookquote:Bedankt voor uw belangstelling om updates te downloaden van onze site.
Voor het gebruik van deze site moet u Internet Explorer versie 5 of later gebruiken.
Als u een upgrade naar de laatste versie van de browser wilt uitvoeren, gaat u naar de website Downloads voor Internet Explorer.
Er zijn alternatievenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat ze ook echt om de veiligheid van de eindgebruiker ja![]()
[..]
Firefox 3.54 is ongeveer een miljard keer veiliger dan IE5, maar neeeeee...... Stervend schijt klote kutbedrijf is het ook
nee dat van mij ging over een kernel lek.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ging over WIndows Live zeker
hier past maar 1 antwoord, jaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat ze ook echt om de veiligheid van de eindgebruiker ja![]()
[..]
Firefox 3.54 is ongeveer een miljard keer veiliger dan IE5, maar neeeeee...... Stervend schijt klote kutbedrijf is het ook
ik gebruik ironwarequote:
Ja precies. Daar weet ik van. Maar dat is HEEL iets anders dan dat ik ineens noodzakelijke verplicht Windows Live Writer moet installeren "makes it easy to post richt content to your blog"quote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
nee dat van mij ging over een kernel lek.
als ze met iets goeds komen is het gejatquote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, nou ben ik eindelijk klaar met al die updates, heb ik opnieuw opgestart(na 25 jaar MOET dat nog steeds, hoe hard kun je falen?
) en NU Mag ik er nog SP2 overheen gaan smijten. Walgelijke schijtzooi
doe da snachts of zo, als ik er GEEN last van heb.
Of kom meteen met iets goeds
gfquote:
klopt, thuiswerkkoffie.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok
werkkoffie ?
je was toch al naar huis?
dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 11 november 2009 19:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, thuiswerkkoffie.![]()
maar we mogen niet overwerken.![]()
en officieel kan ik niet eens tthuiswerken![]()
maar als ze weten dat je het toch kan maken ze er gelijk misbruik van.
maar ook deze ga ik wel compenseren, nog een paar uurtjes en ik heb een dag.
ja maar ik moet ook aan contract verlenging denken.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop
je moet ze ook niet te veel vertellen nou ben je de lul
tot volgende maandquote:Op woensdag 11 november 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Afijn, 5 kwartier en 4 reboots verder ben ik weer beschermd tegen alle bekende lekken. Voor zo lang als het duurt.
Kijk in Control Panel: Windows Live Essentials: 120 MBquote:
aMSN: 34 MBquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk in Control Panel: Windows Live Essentials: 120 MB
Voor een chatclient![]()
tja, acrobat reader is ook maar viewerquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk in Control Panel: Windows Live Essentials: 120 MB
Voor een chatclient![]()
Ook zo'n faalpakket iddquote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, acrobat reader is ook maar viewer
God ja, Sint Maartenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Aangezien er geen kinderen voor me hebben gezongen, zet ik de mand met mini Mars en Bounty nu gewoon in de KSC neer!
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Aangezien er geen kinderen voor me hebben gezongen, zet ik de mand met mini Mars en Bounty nu gewoon in de KSC neer!
nom nomquote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben voor het eerst in jaren weer eens thuis met Sint Maarten, koop snoep... en dan komen ze niet zingen... en dan loop ik ook nog eens steeds langs die mandquote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ja, Sint MaartenEerste en enige keer dat ik daar aan meegedaan heb was in 1978
Het is vandaag Sint Maarten, dan komen de kinderen met een lampion langs de deuren, zingen ze een liedje en word je geacht snoep te geven.quote:
Met Sintermerte loop je als kind met je lampionnetje achter "Sint Maarten" aan die op zijn paard door de stad rijdt. Uiteindelijk kom je in optocht aan bij een troshoop, die door de wethouder in de fik wordt gezet. Als het slecht weer is, gebruikt de wethouder daar spiritus bij en zet hij zijn baard in de fik.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is vandaag Sint Maarten, dan komen de kinderen met een lampion langs de deuren, zingen ze een liedje en word je geacht snoep te geven.
Zuurpruim.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:40 schreef OA het volgende:
Even de sfeer verhogen:
Vasteloavend
Sint Maarten
Carnaval
Liedjes zingen
Kinderen
Nee, zo werkt dat hier niet... hier loop je met je lampionnetje langs de deuren om zo vals te zingen dat mensen snoep geven zodat je je mond houdtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Met Sintermerte loop je als kind met je lampionnetje achter "Sint Maarten" aan die op zijn paard door de stad rijdt. Uiteindelijk kom je in optocht aan bij een troshoop, die door de wethouder in de fik wordt gezet. Als het slecht weer is, gebruikt de wethouder daar spiritus bij en zet hij zijn baard in de fik.
Tot slot is er warme sjokiemel.
Wat stom.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat hier niet... hier loop je met je lampionnetje langs de deuren om zo vals te zingen dat mensen snoep geven zodat je je mond houdt.
Mijn god... daar wil je toch niet bij horenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuurpruim.
Vastelaovend.
Spot MPG en/of Muck:
mijn ideequote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn god... daar wil je toch niet bij horen
Ziet eruit als een kansloos zuipfeest idd. Niemand kan zingen, iedereen is by midday al straalbezopen, EN EEN LOL DA WE HADDE!!!! Ge had erbij moete zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
de boerenbruiloft vond ik dus echt niks aan
dat is tegenwoordig van het carnaval overgebleven.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet eruit als een kansloos zuipfeest idd. Niemand kan zingen, iedereen is by midday al straalbezopen, EN EEN LOL DA WE HADDE!!!! Ge had erbij moete zijn![]()
Toch jammer, want als je bijvoorbeeld in Duitsland of Oostenrijk een echte boerenbruiloft meemaakt, dan weet je niet wat je meemaakt![]()
Dat was 20 jaar geleden ook al hoor. In Brabant toch.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig van het carnaval overgebleven.
een groot zuipfeest
Je vergeet das Oktoberfest?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig van het carnaval overgebleven.
een groot zuipfeest
Dat laatste is aanstootgevend en discriminerend, tenzij je het over vierjarige, kleine irritante kutkinderen hebt, dan ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:40 schreef OA het volgende:
Even de sfeer verhogen:
Vasteloavend
Sint Maarten
Carnaval
Liedjes zingen
Kinderen
Hou toch je smoel jijquote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat laatste is aanstootgevend en discriminerend!
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was 20 jaar geleden ook al hoor. In Brabant toch.
En weer geslaagdquote:
Neukfouten zoas jij zouden preventief geaborteerd hebben moeten wordenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
En weer geslaagd
(had zin om irritant te doen)
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neukfouten zoas jij zouden preventief geaborteerd hebben moeten worden
Is postnatale abortus hier geen optiequote:Op woensdag 11 november 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neukfouten zoas jij zouden preventief geaborteerd hebben moeten worden
tja denk dat het wettelijk niet magquote:Op woensdag 11 november 2009 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Is postnatale abortus hier geen optie?
Dan is het geen optie neequote:Op woensdag 11 november 2009 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tja denk dat het wettelijk niet mag
Altijdquote:Op woensdag 11 november 2009 23:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jullie zijn wel lekker vriendelijk tegen elkaar hier he
staan die niet nog ergens op je puter?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh al m'n chat logs zijn ook pleite na die updateBedankt Bill, met je zaadbedrijf
Zak stront die je bent
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Meeste lui hier zijn best okeeje gasten hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 23:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Myeah well het is niet een heel groot probleem ookquote:Op woensdag 11 november 2009 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staan die niet nog ergens op je puter?
zolang de hd niet is geformatteerd moeten ze er nog ergens rondzwerven
kan me alleen maar bij fles aansluitenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeste lui hier zijn best okeeje gasten hoor![]()
Maja, als je komt zieken om het zieken, dan kom je aan de beurt
quote:
quote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 12 november 2009 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ]
deze moest het zijn
slaap zequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 070 goldfinger1963
02. 047 Ladylike
03. 041 wel.o.k
04. 031 MPG
05. 029 Dr_Flash
06. 020 indahnesia.com
07. 018 marcb1974
08. 014 Nijns
09. 014 Muck
10. 012 OA
11. 008 DaMart
12. 006 Klonk
13. 006 JJdJ1984
14. 005 john-frusciante
15. 005 FFSletop
16. 001 emmerhoofd
Reeks-statistieken!
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Blaadjes op de weg denk ik
Hey wok
een server met ntwork loadbalacing faulttollerance staat de hele tijd van de 1 naar de ander te failoveren.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier klapt om de 2 dagen een stop eruit waardoor de airco in de serverruimte ermee nokt. Heel fijn voor de komende kerstperiode en zo
wokjequote:Op donderdag 12 november 2009 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijns
![]()
vriendinnetje [ afbeelding ]
gaat goed, kinderen zijn weer naar school.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
wokjehoe is het met de ziekenboeg?
Doe je goedquote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
gaat goed, kinderen zijn weer naar school.
vrouw kookt weer en heeft mijn brood voor vandaag gesmeerd![]()
het is vandaag toch jouw wekelijkse snackattack dag ?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Hier heeft iemand van de binnendienst voor mijn lunch gezorgd
Flesquote:
even snel kussen danquote:
nijnsquote:
Ah, goed en slecht nieuws dusquote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat goed, kinderen zijn weer naar school.
vrouw kookt weer en heeft mijn brood voor vandaag gesmeerd![]()
volgende week vrijdag wordt ze geopereerd aan haar knie, dan mag ik weer koken en wassen.
Goed! (vind ik danquote:Op donderdag 12 november 2009 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns![]()
hoe was het gesprek gegaan ?
quote:
quote:
dat is toch vrijdag?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns![]()
hoe was het gesprek gegaan ?
Oh, mooi, heb iig voor je geduimdquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, goed en slecht nieuws dusWat heeft ze aan haar knie?
Fles, GF, LL![]()
[..]
Goed! (vind ik dan) hoe is het met jou?
nog wakker aan het wordenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
exactlyquote:Op donderdag 12 november 2009 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is vandaag toch jouw wekelijkse snackattack dag ?
ze heeft osteochondritis, los zittend kraakbeen, dat wordt schoongemaakt en vast gezet.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, goed en slecht nieuws dusWat heeft ze aan haar knie?
Fles, GF, LL![]()
[..]
Dat zal wel geholpen hebben danquote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh, mooi, heb iig voor je geduimd
Hoop dat je snel wat hoort
*koffie geeftquote:Op donderdag 12 november 2009 11:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog wakker aan het worden
Ik wil een kroketje!quote:
Brr, klinkt heel pijnlijk..quote:Op donderdag 12 november 2009 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze heeft osteochondritis, los zittend kraakbeen, dat wordt schoongemaakt en vast gezet.
gesprek dus toch vandaag.
Marciequote:
WOKquote:
quote:
dat is het ook, soms schiet haar knie op slotquote:
marcquote:
lekkuhquote:
Oeh, dat heb ik ook een tijdje gehad toen ik was gevallen. Erg pijnlijkquote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
dat is het ook, soms schiet haar knie op slot![]()
maar na volgende week moet dat weer een paar jaar tot het verleden horen.
het wordt al de 2de keer dat ze er aan geholpen wordt.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik ook een tijdje gehad toen ik was gevallen. Erg pijnlijk![]()
*duimt voor een succesvolle operatie*
1 van de bardame's is hier ook aan d'r knie geopereerd gaat tegenwoordig een stuk sneller dan een jaar of 15 geleden. ik heb 1 toen 1 week in het ziekenhuis gelgen nu is het s'morgens binnen s'middags eruit en na 3 dagen moet je al beginnen met het licht belasten van je knie.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is het ook, soms schiet haar knie op slot![]()
maar na volgende week moet dat weer een paar jaar tot het verleden horen.
Heb ik (o.a.) besteldquote:
quote:ze heeft osteochondritis
Mijn buurman heeft rasbora caudimaculata, dat klinkt ook pijnlijkquote:Brr, klinkt heel pijnlijk..
Ligt eraan wat er gedaan is, mn schoonmoeder heeft de eerste keer bijna 2 weken in het ziekenhuis gelegen en de 2e keer een weekquote:Op donderdag 12 november 2009 11:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 van de bardame's is hier ook aan d'r knie geopereerd gaat tegenwoordig een stuk sneller dan een jaar of 15 geleden. ik heb 1 toen 1 week in het ziekenhuis gelgen nu is het s'morgens binnen s'middags eruit en na 3 dagen moet je al beginnen met het licht belasten van je knie.
Als je er gewoon een paar beams 11 L met friction pins en een double bevel gear 20 in stopt hoef je het alleen maar dicht te naaien en dan kan je weer de baan opquote:Op donderdag 12 november 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
Ligt eraan wat er gedaan is, mn schoonmoeder heeft de eerste keer bijna 2 weken in het ziekenhuis gelegen en de 2e keer een week
die heeft toch een nieuwe knie nu?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er gedaan is, mn schoonmoeder heeft de eerste keer bijna 2 weken in het ziekenhuis gelegen en de 2e keer een week
doe er maar 2quote:Op donderdag 12 november 2009 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft rasbora caudimaculata, dat klinkt ook pijnlijk![]()
yepquote:Op donderdag 12 november 2009 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft toch een nieuwe knie nu?
bij de bardame zat een scheurtje in d'r meniscus .
d'r knie werd getunedquote:Op donderdag 12 november 2009 11:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
yep
tweede keer niet he, was operatie aan nieuwe knie
Verlagingssetje eronder enzoquote:
*proestquote:
quote:Top 100 van zondag 1 november 2009
quote:Top 100 van maandag 2 november 2009
08. 154 goldfinger1963
19. 121 Ladylike
58. 072 Bengeltje
79. 061 Klonk
95. 055 vrolijke-frits
quote:Top 100 van dinsdag 3 november 2009
007. 177 goldfinger1963
016. 118 Papierversnipperaar
022. 105 Ladylike
064. 071 Nijns
quote:Top 100 van woensdag 4 november 2009
25. 110 Ladylike
28. 105 goldfinger1963
quote:Top 100 van donderdag 5 november 2009
015. 120 Ladylike
025. 102 goldfinger1963
074. 067 Fha
quote:Top 100 van vrijdag 6 november 2009
25. 118 goldfinger1963
35. 095 Ladylike
74. 068 wel.o.k
quote:Top 100 van zaterdag 7 november 2009
47. 067 BrandX
49. 065 goldfinger1963
quote:
tja die 2 dagen had ik weinig anders te doenquote:
quote:Top 100 van zondag 8 november 2009
90. 062 goldfinger1963
quote:Top 100 van maandag 9 november 2009
004. 165 goldfinger1963
005. 147 Ladylike
027. 087 Nijns
073. 061 wel.o.k
quote:Top 100 van dinsdag 10 november 2009
010. 155 Ladylike
019. 111 goldfinger1963
071. 063 wel.o.k
quote:Top 100 van woensdag 11 november 2009
26. 090 Ladylike
29. 087 goldfinger1963
62. 063 Bengeltje
quote:
981 posts in 11 dagenquote:
goed hequote:
En vraag nu eens wat wij er van vindenquote:
wat vinden jullie ervanquote:Op donderdag 12 november 2009 12:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
En vraag nu eens wat wij er van vinden
Van mij mag het wel wat minderquote:
ik zit op meerdere SC's dus het aantal posts zal niet echt veel gaan dalenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Van mij mag het wel wat minder
Maar je bundelt je posts al goed en en maakt meer gebruik van tekst in plaats van smileys
Ik zeg: er ziet vooruitgang in, ga zo door!
wat heb je vandaag allemaal op?quote:
het is al goed gfquote:Op donderdag 12 november 2009 12:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit op meerdere SC's dus het aantal posts zal niet echt veel gaan dalen![]()
ik zet er tekst neer als een smiley niet voldoende is![]()
maar als het met alleen een smiley kan zal ik dat doen
weet ik schatquote:Op donderdag 12 november 2009 12:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
het is al goed gfik plaag je maar
Gelukkigquote:
Een frietje met, een sitostick, een mexicano en een kroketjequote:Op donderdag 12 november 2009 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb je vandaag allemaal op?
nou krijg ik weer hongerquote:Op donderdag 12 november 2009 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een frietje met, een sitostick, een mexicano en een kroketje![]()
Sorry Nijns
valt me nog meequote:Op donderdag 12 november 2009 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij mijn korket opgegeten?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorry Nijns
iedereen gaat altijd weg als ik komquote:Op donderdag 12 november 2009 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Het schiet nog niet echt op met jullie he
of we zitten verliefd voor ons uit te staren denkend aan jouquote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
iedereen gaat altijd weg als ik kom
ik nietquote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, het is weer vetbakdagquote:Op donderdag 12 november 2009 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Hier heeft iemand van de binnendienst voor mijn lunch gezorgd
quote:
quote:
quote:
quote:
Niet vermeld. Maar goed dat achter-de-schermen-gespam niet meeteltquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of we zitten verliefd voor ons uit te staren denkend aan jou
Gelukkig niet, anders was ik helemaal alleenquote:
Nijnsquote:
Het is al middag hoor, meneerquote:
Want als jij gekomen bent zijn zij klaar met hun 'werk'quote:Op donderdag 12 november 2009 12:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
MPGquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
of we zitten verliefd voor ons uit te staren denkend aan jou
hij staart nietquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want als jij gekomen bent zijn zij klaar met hun 'werk'
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik wil best wel komen hoorquote:
ik ga nietquote:
nijns gedraag jequote:
Waar baseer jij dat nou weer op?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, dat geloof ik wel.
jij wilt vaak sex.
Ja, maar mijn traditie enzo, jeweetsquote:
GFquote:
Zijn 'ze' dan afgewerktquote:Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik voel me maar meteen aangesproken, gezien bovenstaande tekstquote:
alleen als nijns onder de douche staatquote:
Foei.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als nijns onder de douche staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |