klopt, thuiswerkkoffie.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok
werkkoffie ?
je was toch al naar huis?
dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 11 november 2009 19:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, thuiswerkkoffie.![]()
maar we mogen niet overwerken.![]()
en officieel kan ik niet eens tthuiswerken![]()
maar als ze weten dat je het toch kan maken ze er gelijk misbruik van.
maar ook deze ga ik wel compenseren, nog een paar uurtjes en ik heb een dag.
ja maar ik moet ook aan contract verlenging denken.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop
je moet ze ook niet te veel vertellen nou ben je de lul
tot volgende maandquote:Op woensdag 11 november 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Afijn, 5 kwartier en 4 reboots verder ben ik weer beschermd tegen alle bekende lekken. Voor zo lang als het duurt.
Kijk in Control Panel: Windows Live Essentials: 120 MBquote:
aMSN: 34 MBquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk in Control Panel: Windows Live Essentials: 120 MB
Voor een chatclient![]()
tja, acrobat reader is ook maar viewerquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk in Control Panel: Windows Live Essentials: 120 MB
Voor een chatclient![]()
Ook zo'n faalpakket iddquote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, acrobat reader is ook maar viewer
God ja, Sint Maartenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Aangezien er geen kinderen voor me hebben gezongen, zet ik de mand met mini Mars en Bounty nu gewoon in de KSC neer!
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Aangezien er geen kinderen voor me hebben gezongen, zet ik de mand met mini Mars en Bounty nu gewoon in de KSC neer!
nom nomquote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben voor het eerst in jaren weer eens thuis met Sint Maarten, koop snoep... en dan komen ze niet zingen... en dan loop ik ook nog eens steeds langs die mandquote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ja, Sint MaartenEerste en enige keer dat ik daar aan meegedaan heb was in 1978
Het is vandaag Sint Maarten, dan komen de kinderen met een lampion langs de deuren, zingen ze een liedje en word je geacht snoep te geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |