quote:Op donderdag 12 november 2009 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Blaadjes op de weg denk ik
Hey wok
een server met ntwork loadbalacing faulttollerance staat de hele tijd van de 1 naar de ander te failoveren.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier klapt om de 2 dagen een stop eruit waardoor de airco in de serverruimte ermee nokt. Heel fijn voor de komende kerstperiode en zo
wokjequote:Op donderdag 12 november 2009 11:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nijns
![]()
vriendinnetje [ afbeelding ]
gaat goed, kinderen zijn weer naar school.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:05 schreef Nijns het volgende:
[..]
wokjehoe is het met de ziekenboeg?
Doe je goedquote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
gaat goed, kinderen zijn weer naar school.
vrouw kookt weer en heeft mijn brood voor vandaag gesmeerd![]()
het is vandaag toch jouw wekelijkse snackattack dag ?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Hier heeft iemand van de binnendienst voor mijn lunch gezorgd
Flesquote:
even snel kussen danquote:
nijnsquote:
Ah, goed en slecht nieuws dusquote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat goed, kinderen zijn weer naar school.
vrouw kookt weer en heeft mijn brood voor vandaag gesmeerd![]()
volgende week vrijdag wordt ze geopereerd aan haar knie, dan mag ik weer koken en wassen.
Goed! (vind ik danquote:Op donderdag 12 november 2009 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns![]()
hoe was het gesprek gegaan ?
quote:
quote:
dat is toch vrijdag?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nijns![]()
hoe was het gesprek gegaan ?
Oh, mooi, heb iig voor je geduimdquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, goed en slecht nieuws dusWat heeft ze aan haar knie?
Fles, GF, LL![]()
[..]
Goed! (vind ik dan) hoe is het met jou?
nog wakker aan het wordenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
exactlyquote:Op donderdag 12 november 2009 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is vandaag toch jouw wekelijkse snackattack dag ?
ze heeft osteochondritis, los zittend kraakbeen, dat wordt schoongemaakt en vast gezet.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, goed en slecht nieuws dusWat heeft ze aan haar knie?
Fles, GF, LL![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |