Wel lekker hier ookquote:Op woensdag 11 november 2009 16:46 schreef Nijns het volgende:
[..]
marc
ach, er is een tijd voor alles
goed hoor, met jou ook neem ik aan?
OAquote:
hihihiquote:
dat is lachenquote:Op woensdag 11 november 2009 17:41 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ongeluk-leeuw.dhtml
weer een noodzakelijk windows update. zeer kritiek dus die doen we wel een keer.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
dsammeWEER een "noodzakelijke" update van Windows Live met allerhande ongevraagde kuttroep erin ONDANKS dat ik alles uitgevinkt heb wat er uit te vinken was
Oh dat ging over WIndows Live zekerquote:Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weer een noodzakelijk windows update. zeer kritiek dus die doen we wel een keer.
Firefox 3.54 is ongeveer een miljard keer veiliger dan IE5, maar neeeeee...... Stervend schijt klote kutbedrijf is het ookquote:Bedankt voor uw belangstelling om updates te downloaden van onze site.
Voor het gebruik van deze site moet u Internet Explorer versie 5 of later gebruiken.
Als u een upgrade naar de laatste versie van de browser wilt uitvoeren, gaat u naar de website Downloads voor Internet Explorer.
Er zijn alternatievenquote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat ze ook echt om de veiligheid van de eindgebruiker ja![]()
[..]
Firefox 3.54 is ongeveer een miljard keer veiliger dan IE5, maar neeeeee...... Stervend schijt klote kutbedrijf is het ook
nee dat van mij ging over een kernel lek.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat ging over WIndows Live zeker
hier past maar 1 antwoord, jaquote:Op woensdag 11 november 2009 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat ze ook echt om de veiligheid van de eindgebruiker ja![]()
[..]
Firefox 3.54 is ongeveer een miljard keer veiliger dan IE5, maar neeeeee...... Stervend schijt klote kutbedrijf is het ook
ik gebruik ironwarequote:
Ja precies. Daar weet ik van. Maar dat is HEEL iets anders dan dat ik ineens noodzakelijke verplicht Windows Live Writer moet installeren "makes it easy to post richt content to your blog"quote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
nee dat van mij ging over een kernel lek.
als ze met iets goeds komen is het gejatquote:Op woensdag 11 november 2009 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, nou ben ik eindelijk klaar met al die updates, heb ik opnieuw opgestart(na 25 jaar MOET dat nog steeds, hoe hard kun je falen?
) en NU Mag ik er nog SP2 overheen gaan smijten. Walgelijke schijtzooi
doe da snachts of zo, als ik er GEEN last van heb.
Of kom meteen met iets goeds
gfquote:
klopt, thuiswerkkoffie.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
wok
werkkoffie ?
je was toch al naar huis?
dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 11 november 2009 19:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, thuiswerkkoffie.![]()
maar we mogen niet overwerken.![]()
en officieel kan ik niet eens tthuiswerken![]()
maar als ze weten dat je het toch kan maken ze er gelijk misbruik van.
maar ook deze ga ik wel compenseren, nog een paar uurtjes en ik heb een dag.
ja maar ik moet ook aan contract verlenging denken.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat verklaart een hoop
je moet ze ook niet te veel vertellen nou ben je de lul
tot volgende maandquote:Op woensdag 11 november 2009 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Afijn, 5 kwartier en 4 reboots verder ben ik weer beschermd tegen alle bekende lekken. Voor zo lang als het duurt.
Kijk in Control Panel: Windows Live Essentials: 120 MBquote:
aMSN: 34 MBquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk in Control Panel: Windows Live Essentials: 120 MB
Voor een chatclient![]()
tja, acrobat reader is ook maar viewerquote:Op woensdag 11 november 2009 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk in Control Panel: Windows Live Essentials: 120 MB
Voor een chatclient![]()
Ook zo'n faalpakket iddquote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, acrobat reader is ook maar viewer
God ja, Sint Maartenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Aangezien er geen kinderen voor me hebben gezongen, zet ik de mand met mini Mars en Bounty nu gewoon in de KSC neer!
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Aangezien er geen kinderen voor me hebben gezongen, zet ik de mand met mini Mars en Bounty nu gewoon in de KSC neer!
nom nomquote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben voor het eerst in jaren weer eens thuis met Sint Maarten, koop snoep... en dan komen ze niet zingen... en dan loop ik ook nog eens steeds langs die mandquote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God ja, Sint MaartenEerste en enige keer dat ik daar aan meegedaan heb was in 1978
Het is vandaag Sint Maarten, dan komen de kinderen met een lampion langs de deuren, zingen ze een liedje en word je geacht snoep te geven.quote:
Met Sintermerte loop je als kind met je lampionnetje achter "Sint Maarten" aan die op zijn paard door de stad rijdt. Uiteindelijk kom je in optocht aan bij een troshoop, die door de wethouder in de fik wordt gezet. Als het slecht weer is, gebruikt de wethouder daar spiritus bij en zet hij zijn baard in de fik.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is vandaag Sint Maarten, dan komen de kinderen met een lampion langs de deuren, zingen ze een liedje en word je geacht snoep te geven.
Zuurpruim.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:40 schreef OA het volgende:
Even de sfeer verhogen:
Vasteloavend
Sint Maarten
Carnaval
Liedjes zingen
Kinderen
Nee, zo werkt dat hier niet... hier loop je met je lampionnetje langs de deuren om zo vals te zingen dat mensen snoep geven zodat je je mond houdtquote:Op woensdag 11 november 2009 20:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Met Sintermerte loop je als kind met je lampionnetje achter "Sint Maarten" aan die op zijn paard door de stad rijdt. Uiteindelijk kom je in optocht aan bij een troshoop, die door de wethouder in de fik wordt gezet. Als het slecht weer is, gebruikt de wethouder daar spiritus bij en zet hij zijn baard in de fik.
Tot slot is er warme sjokiemel.
Wat stom.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat hier niet... hier loop je met je lampionnetje langs de deuren om zo vals te zingen dat mensen snoep geven zodat je je mond houdt.
Mijn god... daar wil je toch niet bij horenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zuurpruim.
Vastelaovend.
Spot MPG en/of Muck:
mijn ideequote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn god... daar wil je toch niet bij horen
Ziet eruit als een kansloos zuipfeest idd. Niemand kan zingen, iedereen is by midday al straalbezopen, EN EEN LOL DA WE HADDE!!!! Ge had erbij moete zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
de boerenbruiloft vond ik dus echt niks aan
dat is tegenwoordig van het carnaval overgebleven.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ziet eruit als een kansloos zuipfeest idd. Niemand kan zingen, iedereen is by midday al straalbezopen, EN EEN LOL DA WE HADDE!!!! Ge had erbij moete zijn![]()
Toch jammer, want als je bijvoorbeeld in Duitsland of Oostenrijk een echte boerenbruiloft meemaakt, dan weet je niet wat je meemaakt![]()
Dat was 20 jaar geleden ook al hoor. In Brabant toch.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig van het carnaval overgebleven.
een groot zuipfeest
Je vergeet das Oktoberfest?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig van het carnaval overgebleven.
een groot zuipfeest
Dat laatste is aanstootgevend en discriminerend, tenzij je het over vierjarige, kleine irritante kutkinderen hebt, dan ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:40 schreef OA het volgende:
Even de sfeer verhogen:
Vasteloavend
Sint Maarten
Carnaval
Liedjes zingen
Kinderen
Hou toch je smoel jijquote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Dat laatste is aanstootgevend en discriminerend!
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was 20 jaar geleden ook al hoor. In Brabant toch.
En weer geslaagdquote:
Neukfouten zoas jij zouden preventief geaborteerd hebben moeten wordenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:56 schreef FFSletop het volgende:
[..]
En weer geslaagd
(had zin om irritant te doen)
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neukfouten zoas jij zouden preventief geaborteerd hebben moeten worden
Is postnatale abortus hier geen optiequote:Op woensdag 11 november 2009 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neukfouten zoas jij zouden preventief geaborteerd hebben moeten worden
tja denk dat het wettelijk niet magquote:Op woensdag 11 november 2009 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Is postnatale abortus hier geen optie?
Dan is het geen optie neequote:Op woensdag 11 november 2009 23:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tja denk dat het wettelijk niet mag
Altijdquote:Op woensdag 11 november 2009 23:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Jullie zijn wel lekker vriendelijk tegen elkaar hier he
staan die niet nog ergens op je puter?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh al m'n chat logs zijn ook pleite na die updateBedankt Bill, met je zaadbedrijf
Zak stront die je bent
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Meeste lui hier zijn best okeeje gasten hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 23:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Myeah well het is niet een heel groot probleem ookquote:Op woensdag 11 november 2009 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staan die niet nog ergens op je puter?
zolang de hd niet is geformatteerd moeten ze er nog ergens rondzwerven
kan me alleen maar bij fles aansluitenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeste lui hier zijn best okeeje gasten hoor![]()
Maja, als je komt zieken om het zieken, dan kom je aan de beurt
quote:
quote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 12 november 2009 00:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ]
deze moest het zijn
slaap zequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 070 goldfinger1963
02. 047 Ladylike
03. 041 wel.o.k
04. 031 MPG
05. 029 Dr_Flash
06. 020 indahnesia.com