1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
QFTquote:Op woensdag 11 november 2009 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iets meerWe hebben het over net iets minder dan het dubbele
Wmb is het vrij simpel: als iedereen zou doen wat ie moet doen, was er geld zat om de mensen die het zelf niet redden te ondersteunen. Maar dat gebeurt te weinig. Dus wordt de spoeling dun en gaat het ten koste van mensen die het zo hard nodig hebben. En dat vind ik heel triest
# 321quote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef Pagan het volgende:
[SC] # ???
Daarom, nogmaals mijn kwaliteitspost:quote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef MrSubtle het volgende:
Wel machtsmisbruik ElisaB, dat je dat vorige topic op slot gooit nadat jij je punt hebt gemaakt
Iets meerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
daarom, zweden, iets meer belasting heb ik er met liefde voor over
quote:
Geen idee wat het betekent, maar ik doe meequote:
Van mij wel, maar ik weet niet hoe het moetquote:Oh, mag ik trouwens ook erbij in de OP?[ afbeelding ]
Mijn beeb heeft geen ADHD. Maar een beetje ADHD zou haar waarschijnlijk best goed doenquote:Zit nu Jochem Myjer te kijken, met YEEHA! OmgGeweldig. Mijn man heeft ook ADHD, dit is zooo herkenbaar
Dank je duifjequote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Ohja Eliesjelief, mijn complimenten voor de kunstzinnige TT!
Neequote:
Dank je.. En idd, Ing mis ik ook..quote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Maes het volgende:
Ingetje mis ik ook. Gister ook al. Draakje was er gister wel volgens mij. Het ging goed en ze moet over 2 weken op controle
Quoting For Truthquote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee wat het betekent, maar ik doe mee
[..]
Van mij wel, maar ik weet niet hoe het moet
[..]
Mijn beeb heeft geen ADHD. Maar een beetje ADHD zou haar waarschijnlijk best goed doen
Dank u; weer wat geleerdquote:
Stuur even een PM aan Greys; die kan hetquote:Oh.![]()
Wie wat waar hoe?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je duifje
Vergeet je niet om me je adres te PM-men, zodat ik je wat wachtvoer kan sturen voor tijdens je herstel
Greys kan heel veel. Strijken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank u; weer wat geleerd
[..]
Stuur even een PM aan Greys; die kan het
Okie doe ikquote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank u; weer wat geleerd
[..]
Stuur even een PM aan Greys; die kan het
Je wilde in de OP?quote:
Take controlquote:Op woensdag 11 november 2009 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Vanavond denk ik, maar toen bedacht ik me dat er dan ws iemand bij is die ik niet magen nu twijfel ik dus of ik niet toch maar even bel voor die tijd.
Zijn gangetjequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Zi
[..]
Zijn gangetjehet was nogal heel hectisch maar ik zit nu in rustiger vaarwater. Moet wel bijkomen dus veel bankhangen.
Nou, jij kon niet zoveel posten, omdat je moest bijtrekken. Dus toen zei ik: "Stuur me je adres, dan stuur ik je wat voor tijdens het bijtrekken!"quote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef Muis006 het volgende:
Wie wat waar hoe?
Ik moest eens gaan bijlezen
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 13:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Senk joeeeeeeee [ afbeelding ]
Ja, misschien doe ik het maar even... Maar ik vind het nog steeds stom dat zij mij niet gebeld heeftquote:
Leuk dat je er weer bentquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Zi
[..]
Zijn gangetjehet was nogal heel hectisch maar ik zit nu in rustiger vaarwater. Moet wel bijkomen dus veel bankhangen.
Wanneer je zelf belt is het on your terms, jij bepaalt dan het tijdstip, het moment waarop het JOU het best uitkomt, jij kunt je concentreren en er rustig voor zitten. Kortom, jij speelt dan de thuiswedstrijd! Als je haar laat bellen zit jij te stressen en je nerveus te maken, en geef je haar het voordeel in het gesprek.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, misschien doe ik het maar even... Maar ik vind het nog steeds stom dat zij mij niet gebeld heeft
Maar als ik dan een emotionele breakdown krijg, heb ik dat tenminste thuis en niet op mn werk
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wanneer je zelf belt is het on your terms, jij bepaalt dan het tijdstip, het moment waarop het JOU het best uitkomt, jij kunt je concentreren en er rustig voor zitten. Kortom, jij speelt dan de thuiswedstrijd! Als je haar laat bellen zit jij te stressen en je nerveus te maken, en geef je haar het voordeel in het gesprek.
Oh en niet te lang over nadenken, even rustig wat drinken, 10 seconden rustig ademhalen en dan gewoon bellen zonder er bij na te denkenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wanneer je zelf belt is het on your terms, jij bepaalt dan het tijdstip, het moment waarop het JOU het best uitkomt, jij kunt je concentreren en er rustig voor zitten. Kortom, jij speelt dan de thuiswedstrijd! Als je haar laat bellen zit jij te stressen en je nerveus te maken, en geef je haar het voordeel in het gesprek.
Nou.. Ik zit sowieso te stressen hoor, zodra ik er aan denkquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Denk dat Ing razend druk is met vaccineren?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Maes het volgende:
Ingetje mis ik ook. Gister ook al. Draakje was er gister wel volgens mij. Het ging goed en ze moet over 2 weken op controle
Ik zal ook even wat rustgevende muziek opzetten, ik luisterde zojuist naar Slipknot, dat helpt ook niet voor mn rustquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh en niet te lang over nadenken, even rustig wat drinken, 10 seconden rustig ademhalen en dan gewoon bellen zonder er bij na te denken
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal ook even wat rustgevende muziek opzetten, ik luisterde zojuist naar Slipknot, dat helpt ook niet voor mn rust
Ik deed niet mee aan de discussie omdat ik zeer dichtbij heb meegemaakt hoe het soms ook werkt, en omdat dat dichtbij is, dus ook gevoelsmatig erg dichtbij en confronterend is. En daar had ik geen zin in.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Nog even, want ook al had ik het al 3x geroepen, schijnbaar komt het niet aan...
Ik veroordeel niets of niemand. Ik vind juist dat je er voor je kinderen moet zijn, en wat ik voor mezelf ´goed´ vind, hoeft voor anderen totaal niet te werken.
En ik snap ook niet zo goed waarom hier zelden eigenlijk zo´n discussie als dit schijnbaar kan? Ik zie niet in wat er mis is aan de toon? Mensen verschillen soms flink van standpunt, maar das logisch in een discussie. Niemand valt elkaar persoonlijk aan en een ieder heeft respect voor de ander zijn/haar mening en ziet in dat wat hij/zij als fijn, goed, of correct ervaart voor een ander wellicht anders ligt.
Dan vind ik het raar dat mensen niet willen/durven deelnamen aan zoiets ' vanwege de toon' of het onderwerp veranderd zou moeten worden ofzo
Dat doe ik ook altijd, en als het dan klaar is denk ik: heb ik me daar nu zo druk overgemaakt?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou.. Ik zit sowieso te stressen hoor, zodra ik er aan denk
Het is gewoon zoooo groot geworden in mn hoofd
Maar ja, zelf bellen is beter idd, ik heb niet meer de illusie dat zij me belt, dus ik ga het gewoon doen![zometeen dan
]
Logischquote:Op woensdag 11 november 2009 13:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik deed niet mee aan de discussie omdat ik zeer dichtbij heb meegemaakt hoe het soms ook werkt, en omdat dat dichtbij is, dus ook gevoelsmatig erg dichtbij en confronterend is. En daar had ik geen zin in.
Ja dat kwam er ook botter uit dan bedoelt hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoals nu in de discussie bleek dat de meesten het redelijk met elkaar eens waren maar men vergeet vaak de nuances in zo'n discussie en dat komt bij een ander dan vrij hard binnen. Zoals loveless die zegt dat een studie weg gegooid geld is als ik de eerste paar jaar voor mijn kinderen wil zorgen.
Nou dan geef ik 'm lik op stuk en dan issie weer lief
Ja, ik wilde hem maandag ook de telefoon op laten nemen, maar toen belde ze dus nietquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:37 schreef oh-oh het volgende:
MB, ik kan me wel indenken hoe beladen het onderwerp is.
Als je het echt niet wil doen zou ik het niet eens heel gek vinden als je Re voor je liet bellen hoor, die kan mss ook iets doortastender zijn in onderhandelen en voorstellen doen indien noodzakelijk ...
Ik ga het doen! Nuquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, en als het dan klaar is denk ik: heb ik me daar nu zo druk overgemaakt?
Ik denk ook dat het nu niet weten wat er geregeld gaat worden, zwaar voor je is..
Kom op meissie!!![]()
![]()
![]()
*duimt voor een goed gesprek*
Ik heb nog helemaal niet teruggelezen dus ik had (heb!) niet eens een post gezien van jou die over een PM zou kunnen gaanquote:Op woensdag 11 november 2009 13:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, ik doelde enkel op het feit dat ik geen pm terug had mop![]()
Het was ook geen drama of rel hoor, maar ik ken mezelf (quote:Ik vond de toon wel gaan. Er werd niemand persoonlijk afgezeken en dat was al heel wat
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik wilde hem maandag ook de telefoon op laten nemen, maar toen belde ze dus niet
Maar hij heeft het druk op zn werk, dus ik ga hem niet storen.
[..]
Ik ga het doen! Nu [ afbeelding ]
Achgos. Ja, dat gebeurd... Gelukkig zijn er genoeg voofjes die wel overleven en weer lekker kunnen doorfokkenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh ik had nog iets wat ik wilde delen hier, helemaal vergeten...
Afgelopen zondag bij het snoeien kwamen we ook een aantalvogelnestjes
tegen. Alleen lagen in 1 van de nestjes half uitgevreten opengebroken eieren
En dat was sneu. Dat was 't
Oh en ik vind het altijd extreem knap hoe zo'n ding gemaakt is, zeker door een vogeltje zonder handjes en zo
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en ik vind het altijd extreem knap hoe zo'n ding gemaakt is, zeker door een vogeltje zonder handjes en zo
Tof he!? Nou ja, het bewonder van zo'n nestje dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef MrSubtle het volgende:
Had ik ook niet. Ik dacht dat een paar klapjes de boodschap wel weergaven maar dat was te onduidelijk. My badquote:Op woensdag 11 november 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet teruggelezen dus ik had (heb!) niet eens een post gezien van jou die over een PM zou kunnen gaanDat doe ik vanavond!
En dan beantwoord ik ook je PM!
![]()
De vogelnestjes bedoel je? Nee, die vielen uit elkaar bij het snoeien helaasquote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je ze bewaard of waren ze te vies?
Maar vlaamse gaaien en eksters zijn dan weer zo tof om naar te kijken dat dat elkaar ook wel weer opheftquote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tof he!? Nou ja, het bewonder van zo'n nestje dan.
Dat de eitjes opgevroten waren weer niet. Maar heej, je hoeft maar een ekster , vlaamse gaai of kat in je tuin te hebben en vogeltjes hebben ineens veel minder kans op leven..
Ik geef de schuld aan de kat, da's het makkelijkst, want ik vind katten niet leukquote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tof he!? Nou ja, het bewonder van zo'n nestje dan.
Dat de eitjes opgevroten waren weer niet. Maar heej, je hoeft maar een ekster , vlaamse gaai of kat in je tuin te hebben en vogeltjes hebben ineens veel minder kans op leven..
Die klapjes heb ik dan ook nog niet gelezenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Had ik ook niet. Ik dacht dat een paar klapjes de boodschap wel weergaven maar dat was te onduidelijk. My bad
De nestjes bedoelde ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De vogelnestjes bedoel je? Nee, die vielen uit elkaar bij het snoeien helaas(of bedoel je de eieren, die waren heel ranzig met halve lijkjes erin geplakt)
Godverdommequote:
Je hebt het gedurfd, echt respectquote:
Hahahahaha, ja, de kat is het altijd schuldquote:Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan de kat, da's het makkelijkst, want ik vind katten niet leuk
Dankjequote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bentGa maar lekker bijkomen
Ja dat hoopte ik ook al inderdaad. Maar ze zitten heel goed vast tussen een paar takken, en als je zo'n tak dan snoeit trek je de structuur uit elkaar meestal... helaasquote:Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De nestjes bedoelde ik.
Jammer, die kun je leuk neer zetten in de tuin op een tafeltje of zo als ze heel blijven
Zeker na het konijnenlijkje laatstquote:Op woensdag 11 november 2009 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahaha, ja, de kat is het altijd schuld
Oh da's balen. Heb je nog geen alternatieven?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Op SS gebied is het stil bij mij. Ik broed me gek maar veel van mijn plannen zijn heul niet uitvoerbaar
Nu al? Das toch pas in februari?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga het nu ook es vragen , waar is Ing en hoe gaat het met baloeloe?
Pffffff zelden zo snel binnen geweest in de pauze.
Echt alleen maar stromen vol verklede mensen, en al kotsers en pisserds op straat
Ing is denk ik prikken?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muizel en MB![]()
Ing maak ik me wel een beetje zorgen om...
Op SS gebied is het stil bij mij. Ik broed me gek maar veel van mijn plannen zijn heul niet uitvoerbaar
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zeker na het konijnenlijkje laatst
En ik vind vogeltjes wel leuk, dus eksters kunnen niet zo gemeen zijn geweest
Neequote:
Nee, ze gaat heus nog wel opnemenquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Stuur een mail , moet ik je helpen met een mail???
Ja, ik probeer het een paar keer tot ze opneemt. En dan ineens schrikken als ze opneemtquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je hebt het gedurfd, echt respect
Volgende keer bellen is makkelijker... gewoon straks nog eens proberen!
Meh, stom gezeik over geld (of eigenlijk geen geld) na het overlijden van mn vader.quote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjeik heb een beetje gemist wat er bij jou aan de hand is, maar ik hoop dat je er ook snel uit komt!
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Nu al? Das toch pas in februari?
Ik hoop dat Pagan voor het donker thuis is.
Ik kan niet naar de voordeur en hoor al die kinderen al schreeuwen:
Hier woont mevr. Kikkerbil
Die ons niks meer geven wil!!![]()
(En dan P. morgen die hele trommel met minimarsen enz. leegvreten)
Ik heb ieder jaar twee nestjes kauwen in mijn schoorsteen zittenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind eksters en vlaamse gaaien geweldig, die voeren altijd oorlog in de bomen voor mijn raam en ze zijn zooo tof om naar te kijken![]()
En kauwtjes en kraaien vind ik ook zo leuk
Oh, das wel weer een beetje minder idd..quote:Op woensdag 11 november 2009 13:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Nu al? Das toch pas in februari?
Ik hoop dat Pagan voor het donker thuis is.
Ik kan niet naar de voordeur en hoor al die kinderen al schreeuwen:
Hier woont mevr. Kikkerbil
Die ons niks meer geven wil!!![]()
(En dan P. morgen die hele trommel met minimarsen enz. leegvreten)
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb ieder jaar twee nestjes kauwen in mijn schoorsteen zitten. Alle andere huizen in de buurt hebben zo'n bol op de schoorsteen zitten
maar ik niet, bij mij is het gezellig wonen voor de vogeltjes
en nee, de schoorsteen wordt niet meer gebruikt
En d'r is er nog nooit eentje door het nest gezakt? Hier wel, jaren geleden, hadden ze een roetzwarte vogel wil in huis fladderen..quote:Op woensdag 11 november 2009 13:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb ieder jaar twee nestjes kauwen in mijn schoorsteen zitten. Alle andere huizen in de buurt hebben zo'n bol op de schoorsteen zitten
maar ik niet, bij mij is het gezellig wonen voor de vogeltjes
en nee, de schoorsteen wordt niet meer gebruikt
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil zo graag es een jonge kauw, en dan tam maken en gewoon bij mij laten vliegen weer, die blijven dan komen
Ja, een heleboel.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
Het ging bij mij vooral om dat 'je carrière opgeven voor je man', maar zo zie ik het dus helemaal niet. Ik zou mijn carrière, voor zover daar al sprake van is, tijdelijk stilleggen om bij mijn kind te zijn. Niet voor mijn man.
Maar... wat veel interessanter is...
BAMBA! Goed van je boekje!Begin jij vast te lezen en te krabbelen? Ik ga er vanavond ook vast eentje halen na het werk, heb geen zin om op die twee bestelde te wachten
![]()
En zijn er nog geheime vragen binnengekomen bij iemand voor SS?
Oeh, op een glazen serre?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het nadeel is overigens wel dat ze dingen op de serre laten vallen, bijv walnoten om open te breken, of laatst een baby muisje dat nog leefde om het dood te laten vallen. In het begin schrok ik altijd enorm van zo'n walnoot, maar inmiddels niet meer... dat baby-muisje was dan wel weer heul zielig
Ik heb dus ook al weken van die ballen op mn balkon halen maar die snertvogels voelen zich er te goed voor, de honden kunnen ze niet zien, dus dat kan het niet zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb echt al weken zo'n voederding op mn balkon hangen voor de mezen en mussen met zaadjes erin, maar ze hebben 'm nog steeds niet gevondenOf ze vinden Puk eng, die gaat meestal 's ochtends even in het kozijn zitten van de slaapkamer
Vogeltjes vinden het fijn als zo'n voederding aan een losse muur hangt (bijv een balkonrand of een schutting), liefst zo hoog dat er geen katten makkelijk bij kunnen. Ze moeten het idee hebben dat ze meteen weg kunnen vliegen... tja en een kat helpt natuurlijk nietquote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb echt al weken zo'n voederding op mn balkon hangen voor de mezen en mussen met zaadjes erin, maar ze hebben 'm nog steeds niet gevondenOf ze vinden Puk eng, die gaat meestal 's ochtends even in het kozijn zitten van de slaapkamer
Das wel een idee.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis de 11e van de 11e vandaag, das de kick off van het seizoen
![]()
Doe een touwtje door de brievenbus en parkeer je zelf achter de deur
Omg echt waar?! HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 november 2009 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dus ook al weken van die ballen op mn balkon halen maar die snertvogels voelen zich er te goed voor, de honden kunnen ze niet zien, dus dat kan het niet zijn.
Ze schijten wel mn balkon vol , maar dat voer opeten ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |