Logischquote:Op woensdag 11 november 2009 13:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik deed niet mee aan de discussie omdat ik zeer dichtbij heb meegemaakt hoe het soms ook werkt, en omdat dat dichtbij is, dus ook gevoelsmatig erg dichtbij en confronterend is. En daar had ik geen zin in.
Ja dat kwam er ook botter uit dan bedoelt hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoals nu in de discussie bleek dat de meesten het redelijk met elkaar eens waren maar men vergeet vaak de nuances in zo'n discussie en dat komt bij een ander dan vrij hard binnen. Zoals loveless die zegt dat een studie weg gegooid geld is als ik de eerste paar jaar voor mijn kinderen wil zorgen.
Nou dan geef ik 'm lik op stuk en dan issie weer lief
Ja, ik wilde hem maandag ook de telefoon op laten nemen, maar toen belde ze dus nietquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:37 schreef oh-oh het volgende:
MB, ik kan me wel indenken hoe beladen het onderwerp is.
Als je het echt niet wil doen zou ik het niet eens heel gek vinden als je Re voor je liet bellen hoor, die kan mss ook iets doortastender zijn in onderhandelen en voorstellen doen indien noodzakelijk ...
Ik ga het doen! Nuquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, en als het dan klaar is denk ik: heb ik me daar nu zo druk overgemaakt?
Ik denk ook dat het nu niet weten wat er geregeld gaat worden, zwaar voor je is..
Kom op meissie!!![]()
![]()
![]()
*duimt voor een goed gesprek*
Ik heb nog helemaal niet teruggelezen dus ik had (heb!) niet eens een post gezien van jou die over een PM zou kunnen gaanquote:Op woensdag 11 november 2009 13:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, ik doelde enkel op het feit dat ik geen pm terug had mop![]()
Het was ook geen drama of rel hoor, maar ik ken mezelf (quote:Ik vond de toon wel gaan. Er werd niemand persoonlijk afgezeken en dat was al heel wat
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik wilde hem maandag ook de telefoon op laten nemen, maar toen belde ze dus niet
Maar hij heeft het druk op zn werk, dus ik ga hem niet storen.
[..]
Ik ga het doen! Nu [ afbeelding ]
Achgos. Ja, dat gebeurd... Gelukkig zijn er genoeg voofjes die wel overleven en weer lekker kunnen doorfokkenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef MrSubtle het volgende:
Oooh ik had nog iets wat ik wilde delen hier, helemaal vergeten...
Afgelopen zondag bij het snoeien kwamen we ook een aantalvogelnestjes
tegen. Alleen lagen in 1 van de nestjes half uitgevreten opengebroken eieren
En dat was sneu. Dat was 't
Oh en ik vind het altijd extreem knap hoe zo'n ding gemaakt is, zeker door een vogeltje zonder handjes en zo
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef MrSubtle het volgende:
Oh en ik vind het altijd extreem knap hoe zo'n ding gemaakt is, zeker door een vogeltje zonder handjes en zo
Tof he!? Nou ja, het bewonder van zo'n nestje dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef MrSubtle het volgende:
Had ik ook niet. Ik dacht dat een paar klapjes de boodschap wel weergaven maar dat was te onduidelijk. My badquote:Op woensdag 11 november 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niet teruggelezen dus ik had (heb!) niet eens een post gezien van jou die over een PM zou kunnen gaanDat doe ik vanavond!
En dan beantwoord ik ook je PM!
![]()
De vogelnestjes bedoel je? Nee, die vielen uit elkaar bij het snoeien helaasquote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je ze bewaard of waren ze te vies?
Maar vlaamse gaaien en eksters zijn dan weer zo tof om naar te kijken dat dat elkaar ook wel weer opheftquote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tof he!? Nou ja, het bewonder van zo'n nestje dan.
Dat de eitjes opgevroten waren weer niet. Maar heej, je hoeft maar een ekster , vlaamse gaai of kat in je tuin te hebben en vogeltjes hebben ineens veel minder kans op leven..
Ik geef de schuld aan de kat, da's het makkelijkst, want ik vind katten niet leukquote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tof he!? Nou ja, het bewonder van zo'n nestje dan.
Dat de eitjes opgevroten waren weer niet. Maar heej, je hoeft maar een ekster , vlaamse gaai of kat in je tuin te hebben en vogeltjes hebben ineens veel minder kans op leven..
Die klapjes heb ik dan ook nog niet gelezenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Had ik ook niet. Ik dacht dat een paar klapjes de boodschap wel weergaven maar dat was te onduidelijk. My bad
De nestjes bedoelde ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De vogelnestjes bedoel je? Nee, die vielen uit elkaar bij het snoeien helaas(of bedoel je de eieren, die waren heel ranzig met halve lijkjes erin geplakt)
Godverdommequote:
Je hebt het gedurfd, echt respectquote:
Hahahahaha, ja, de kat is het altijd schuldquote:Op woensdag 11 november 2009 13:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik geef de schuld aan de kat, da's het makkelijkst, want ik vind katten niet leuk
Dankjequote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bentGa maar lekker bijkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |