1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
QFTquote:Op woensdag 11 november 2009 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iets meerWe hebben het over net iets minder dan het dubbele
Wmb is het vrij simpel: als iedereen zou doen wat ie moet doen, was er geld zat om de mensen die het zelf niet redden te ondersteunen. Maar dat gebeurt te weinig. Dus wordt de spoeling dun en gaat het ten koste van mensen die het zo hard nodig hebben. En dat vind ik heel triest
# 321quote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef Pagan het volgende:
[SC] # ???
Daarom, nogmaals mijn kwaliteitspost:quote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef MrSubtle het volgende:
Wel machtsmisbruik ElisaB, dat je dat vorige topic op slot gooit nadat jij je punt hebt gemaakt
Iets meerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
daarom, zweden, iets meer belasting heb ik er met liefde voor over
quote:
Geen idee wat het betekent, maar ik doe meequote:
Van mij wel, maar ik weet niet hoe het moetquote:Oh, mag ik trouwens ook erbij in de OP?[ afbeelding ]
Mijn beeb heeft geen ADHD. Maar een beetje ADHD zou haar waarschijnlijk best goed doenquote:Zit nu Jochem Myjer te kijken, met YEEHA! OmgGeweldig. Mijn man heeft ook ADHD, dit is zooo herkenbaar
Dank je duifjequote:Op woensdag 11 november 2009 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Ohja Eliesjelief, mijn complimenten voor de kunstzinnige TT!
Neequote:
Dank je.. En idd, Ing mis ik ook..quote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Maes het volgende:
Ingetje mis ik ook. Gister ook al. Draakje was er gister wel volgens mij. Het ging goed en ze moet over 2 weken op controle
Quoting For Truthquote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee wat het betekent, maar ik doe mee
[..]
Van mij wel, maar ik weet niet hoe het moet
[..]
Mijn beeb heeft geen ADHD. Maar een beetje ADHD zou haar waarschijnlijk best goed doen
Dank u; weer wat geleerdquote:
Stuur even een PM aan Greys; die kan hetquote:Oh.![]()
Wie wat waar hoe?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je duifje
Vergeet je niet om me je adres te PM-men, zodat ik je wat wachtvoer kan sturen voor tijdens je herstel
Greys kan heel veel. Strijken bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank u; weer wat geleerd
[..]
Stuur even een PM aan Greys; die kan het
Okie doe ikquote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank u; weer wat geleerd
[..]
Stuur even een PM aan Greys; die kan het
Je wilde in de OP?quote:
Take controlquote:Op woensdag 11 november 2009 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee
Vanavond denk ik, maar toen bedacht ik me dat er dan ws iemand bij is die ik niet magen nu twijfel ik dus of ik niet toch maar even bel voor die tijd.
Zijn gangetjequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Zi
[..]
Zijn gangetjehet was nogal heel hectisch maar ik zit nu in rustiger vaarwater. Moet wel bijkomen dus veel bankhangen.
Nou, jij kon niet zoveel posten, omdat je moest bijtrekken. Dus toen zei ik: "Stuur me je adres, dan stuur ik je wat voor tijdens het bijtrekken!"quote:Op woensdag 11 november 2009 13:18 schreef Muis006 het volgende:
Wie wat waar hoe?
Ik moest eens gaan bijlezen
Graag gedaanquote:Op woensdag 11 november 2009 13:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Senk joeeeeeeee [ afbeelding ]
Ja, misschien doe ik het maar even... Maar ik vind het nog steeds stom dat zij mij niet gebeld heeftquote:
Leuk dat je er weer bentquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Zi
[..]
Zijn gangetjehet was nogal heel hectisch maar ik zit nu in rustiger vaarwater. Moet wel bijkomen dus veel bankhangen.
Wanneer je zelf belt is het on your terms, jij bepaalt dan het tijdstip, het moment waarop het JOU het best uitkomt, jij kunt je concentreren en er rustig voor zitten. Kortom, jij speelt dan de thuiswedstrijd! Als je haar laat bellen zit jij te stressen en je nerveus te maken, en geef je haar het voordeel in het gesprek.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, misschien doe ik het maar even... Maar ik vind het nog steeds stom dat zij mij niet gebeld heeft
Maar als ik dan een emotionele breakdown krijg, heb ik dat tenminste thuis en niet op mn werk
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wanneer je zelf belt is het on your terms, jij bepaalt dan het tijdstip, het moment waarop het JOU het best uitkomt, jij kunt je concentreren en er rustig voor zitten. Kortom, jij speelt dan de thuiswedstrijd! Als je haar laat bellen zit jij te stressen en je nerveus te maken, en geef je haar het voordeel in het gesprek.
Oh en niet te lang over nadenken, even rustig wat drinken, 10 seconden rustig ademhalen en dan gewoon bellen zonder er bij na te denkenquote:Op woensdag 11 november 2009 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wanneer je zelf belt is het on your terms, jij bepaalt dan het tijdstip, het moment waarop het JOU het best uitkomt, jij kunt je concentreren en er rustig voor zitten. Kortom, jij speelt dan de thuiswedstrijd! Als je haar laat bellen zit jij te stressen en je nerveus te maken, en geef je haar het voordeel in het gesprek.
Nou.. Ik zit sowieso te stressen hoor, zodra ik er aan denkquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Denk dat Ing razend druk is met vaccineren?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:07 schreef Maes het volgende:
Ingetje mis ik ook. Gister ook al. Draakje was er gister wel volgens mij. Het ging goed en ze moet over 2 weken op controle
Ik zal ook even wat rustgevende muziek opzetten, ik luisterde zojuist naar Slipknot, dat helpt ook niet voor mn rustquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 13:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh en niet te lang over nadenken, even rustig wat drinken, 10 seconden rustig ademhalen en dan gewoon bellen zonder er bij na te denken
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal ook even wat rustgevende muziek opzetten, ik luisterde zojuist naar Slipknot, dat helpt ook niet voor mn rust
Ik deed niet mee aan de discussie omdat ik zeer dichtbij heb meegemaakt hoe het soms ook werkt, en omdat dat dichtbij is, dus ook gevoelsmatig erg dichtbij en confronterend is. En daar had ik geen zin in.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef Loveless85 het volgende:![]()
Nog even, want ook al had ik het al 3x geroepen, schijnbaar komt het niet aan...
Ik veroordeel niets of niemand. Ik vind juist dat je er voor je kinderen moet zijn, en wat ik voor mezelf ´goed´ vind, hoeft voor anderen totaal niet te werken.
En ik snap ook niet zo goed waarom hier zelden eigenlijk zo´n discussie als dit schijnbaar kan? Ik zie niet in wat er mis is aan de toon? Mensen verschillen soms flink van standpunt, maar das logisch in een discussie. Niemand valt elkaar persoonlijk aan en een ieder heeft respect voor de ander zijn/haar mening en ziet in dat wat hij/zij als fijn, goed, of correct ervaart voor een ander wellicht anders ligt.
Dan vind ik het raar dat mensen niet willen/durven deelnamen aan zoiets ' vanwege de toon' of het onderwerp veranderd zou moeten worden ofzo
Dat doe ik ook altijd, en als het dan klaar is denk ik: heb ik me daar nu zo druk overgemaakt?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou.. Ik zit sowieso te stressen hoor, zodra ik er aan denk
Het is gewoon zoooo groot geworden in mn hoofd
Maar ja, zelf bellen is beter idd, ik heb niet meer de illusie dat zij me belt, dus ik ga het gewoon doen![zometeen dan
]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |