SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Sander op 11-11-2009 12:34:58 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Sander op 11-11-2009 12:35:28 ]
Niet doen man, dan krijg je een RFID chip in je assquote:Op woensdag 11 november 2009 12:27 schreef SLP_ het volgende:
zo de mexicgriepprik halen:'(
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet doen man, dan krijg je een RFID chip in je ass
astmaquote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Waarom val jij in de risicogroep ?
Nou, dan gaan we met het Gelderland Tourderstopic toch gewoon pepernoten bakken en surprises maken?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sinterklaas, wie kent hem niet !Sinterklaas Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet
![]()
Bij men vriendin doen ze niet aan Sinterklaas
Jouw ouders waren ook maar gemeen zegquote:Op woensdag 11 november 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sinterklaasecht.. dat mogen ze van mij afschaffen..
kerst
heb 't nooit echt leuk gevonden.. wrsch omdat ik toen ik groep 2 zat al doorhad dat hij niet bestond omdat m'n cadeautjes in de kast naast mijn bed 'verstopt' waren
nou, niet perse gemeen, wel wat naiefquote:Op woensdag 11 november 2009 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw ouders waren ook maar gemeen zeg
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan gaan we met het Gelderland Tourderstopic toch gewoon pepernoten bakken en surprises maken?
quote:CP zei ooit bij zijn vriendin het volgende:
Voor het feit dat jullie zo afwisselend eten, eten jullie wel elke week hetzelfde![]()
schiet m lekquote:Op woensdag 11 november 2009 12:32 schreef BasEnAad het volgende:
Jammer alleen van die opblaaskerstman die al weken in de Burchtsstraat staat...
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Nou ik wil wel dit jaar zelf oliebollen maken, maar dan met stukjes fruit erdoor
Weet niet of ze dat waarderen daar in Hardinxveld
Ik kwoot even 1 van mijn geweldige uitspraken;
![]()
[..]
Ik heb wel eens de kadootjes bij mijn opa in de kast ontdektquote:Op woensdag 11 november 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Sinterklaasecht.. dat mogen ze van mij afschaffen..
kerst
heb 't nooit echt leuk gevonden.. wrsch omdat ik toen ik groep 2 zat al doorhad dat hij niet bestond omdat m'n cadeautjes in de kast naast mijn bed 'verstopt' waren
Te tof zulk soort dingenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb wel eens de kadootjes bij mijn opa in de kast ontdektWat ik overigens toch wel 1 vd leukste dingen vind die ik gekregen heb met Sinterklaas:
in mijn speelgoedverzameling bevonden zich ook alle 5 modellen vd ThunderbirdsAlleen dat eiland had ik nie, en een vriendje van me wel
![]()
Dus ik wilde van Sinterklaas dat eiland
! Maar dat was wel heel erg prijzig destijds...
![]()
Op een dag kreeg ik te horen dat mijn kastdeur even weg moestHad een ingebouwde kledingkast in de muur
Nouja goedgelovig als ik was, prima. Weken heb ik zonder die deur geleefd
Met sinterklaas kreeg ik hem terug
! Hij was helemaal beschilderd als het eiland
! Met onderaan een watergedeelte, dan het eiland, de lanceerbasis van #3, gevolgd door een luchtgedeelte en daarna, de ruimte met #5
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk ook stukjes waar ik de vliegtuigen op kon zetten![]()
Vroegah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |