Wat voor avatar wil je dan hebben? Graag iets meer details, is iets makkelijker voor onsquote:
een kerstbal waarin de gezichten van the new kids afwisselend verschijnen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Wat voor avatar wil je dan hebben? Graag iets meer details, is iets makkelijker voor ons
De zangers of de mongols?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
een kerstbal waarin de gezichten van the new kids afwisselend verschijnen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:58 schreef mazaru het volgende:
Zie de maan schijnt door de bomen....
Kan je er nog 1 voor mij makenquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag ik er eentje?
Het lijkt me wel tof als Joop (rechts) als de Sint gaat en Jessica (links) als Zwarte Piet.
[ afbeelding ]
Witte pietquote:
quote:
Dank jullie. Maar ik vind dat jullie juist mooie avatars maken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wahnsinn!![]()
Heb je dat in After Effects gemaakt of wat?
Ik had net nog even een ideetje uitgewerkt, is dit wat?quote:
Mee eensquote:Op donderdag 12 november 2009 00:20 schreef shiznuts het volgende:
Props hoor. Dat 3DMax gebeuren mag je me zo op een zondagmiddag ff in een uurtje bijbrengen hoor!![]()
Licht aan het eindequote:Op woensdag 11 november 2009 23:38 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie. Maar ik vind dat jullie juist mooie avatars maken.
Deze geanimeerde avatars maak ik meestal met 3dsmax (eigenlijk een beetje overkill dat programma hiervoor, maar het geeft soms wel aardige resultaten). Daarna bewerk ik het vaak nog een beetje met Animation Shop 3 en/of Paint Shop Pro.
[..]
Ik had net nog even een ideetje uitgewerkt, is dit wat?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Yep, ik heb 'm ook gezien... Wtf?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:37 schreef Adelante het volgende:
huh, er was toch een psot van Lois hier!?!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:37 schreef Adelante het volgende:
huh, er was toch een psot van Lois hier!?!
Natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Is er toevallig iemand die een kerstmuts op mijn Otis kan bouwen?
Vier ook meteenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:24 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Natuurlijk
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:35 schreef Lois het volgende:
Nou komt ie dan, voor het echie![]()
Wie wil mijn dames in Sintsfeer brengen??
<-- nieuwe icon
Oj maakt van Obama een zwarte pietquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef Ensaf het volgende:
Ik kan er wel even een mijter op painten.
Al ben ik bang dat mijn vertrouwde kleurencombinatie verloren zal gaan.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oj maakt van Obama een zwarte piet
Naar mijn idee van vorig jaar:quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die Myv van een kerstsmutsje/sfeertje kan voorzien?
[ afbeelding ]
Sweet, thnxquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:21 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niemand?quote:Op donderdag 12 november 2009 07:40 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Wil iemand van mijn avatar het boek van sinterklaas maken? Misschien met wat pepernoten ernaast?![]()
Dankjewel!
iemand?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
een kerstbal waarin de gezichten van the new kids afwisselend verschijnen.
iemand?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:30 schreef GSMboy het volgende:
Kan iemand wat winterachtigs maken van Nelly?
Na 2 uur een kick?quote:
Nee, het doel is iedereen voorzien van een leuke Sint avatar. Dat je er ook iets mee kunt winnen is een leuke bijkomstigheid en draagt bij aan de FEE sfeer op FOK!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:59 schreef Ensaf het volgende:
Begrijp ik overigens goed dat het doel van dit topic is winnen met de avatars die anderen maken=
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:30 schreef GSMboy het volgende:
Kan iemand wat winterachtigs maken van Nelly?
Die tweede is wel heel vet.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:21 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Heb je een goede foto van The New Kids?
Is dit wat?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die tweede is prachtig! zou je er ook merry xmas oid erin kunnen zetten? dat je dan 3 geziechten en dan merry xmas en dan 2 gezichten en dan new kids?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:21 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Is dit wat?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat kanquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
die tweede is prachtig! zou je er ook merry xmas oid erin kunnen zetten? dat je dan 3 geziechten en dan merry xmas en dan 2 gezichten en dan new kids?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:15 schreef Pvoesss het volgende:
Zou iemand mijn poes icon een sintmeiter kunnen geven.
En eentje met een kerstmutsje![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:50 schreef 3keernix het volgende:
Wou met deze graag meedoen aan de Sinterklaas contest. Kan iemand zijn mustje ( is hier niet goed te zien denk ik) wat duidelijker maken en dan een mijter erop doen, als het lukt
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 20:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Kan iemand mijn avatar in avatar size zetten? Heb hem net gemaakt,. Maar weet niet hoe het moet.
[ afbeelding ]
quote:
Jups. Dat mag je. Waar wil je ze hebben? Oh wacht. Je bedoelt zeker je avatar?quote:
Die is echt pro! dank uquote:Op zondag 15 november 2009 23:53 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jups. Dat mag je. Waar wil je ze hebben? Oh wacht. Je bedoelt zeker je avatar?![]()
[ afbeelding ] <- Zo dan.
U ook bedankt natuurlijkquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 00:48 schreef kwakz0r het volgende:
ooohhh... wil iemand misschien mijn philosoraptor van een sinterklaasmuts voorzien? eventueel t plaatje zelf iets naar beneden schuiven en bovenin groen toevoegen zodat de muts erop past? (t hoeft niet zo'n grote muts te zijn, verhoudingen zoals de minimijters van de hema zeg maar is al prima!)
alvast heul erg bedankt!
Hij was heel leuk, en nu wilde ik hem eigenlijk instellen maar nu kan hij de site niet vindenquote:
Was dat deze toevallig?quote:Op maandag 16 november 2009 08:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij was heel leuk, en nu wilde ik hem eigenlijk instellen maar nu kan hij de site niet vinden![]()
Ja,quote:Op maandag 16 november 2009 11:30 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was dat deze toevallig?
[ afbeelding ]
quote:
Sneeuw én kerstige kleuren dan?quote:Op maandag 16 november 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
Valt er van mijne iets te maken?![]()
Volgens mij een lastige, alleen sneeuw vind ik nogal saai.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
Valt er van mijne iets te maken?![]()
Volgens mij een lastige, alleen sneeuw vind ik nogal saai.
quote:Op maandag 16 november 2009 12:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sneeuw én kerstige kleuren dan?
[ afbeelding ]
O cool. Wist niet dat het zo " makkelijk" kon.quote:Op maandag 16 november 2009 12:02 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Ow, die van shiznuts is veel mooier.
Het leukste zou nog zijn, de rode kleurtjes uit het plaatje van mij en jouw toffe animatie.quote:Op maandag 16 november 2009 12:02 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Edit; Ow, die van shiznuts is veel mooier.
Mist ze alleen de sneeuwquote:Op maandag 16 november 2009 12:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het leukste zou nog zijn, de rode kleurtjes uit het plaatje van mij en jouw toffe animatie.![]()
-> [ afbeelding ] (als je zin hebt?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |