Wat voor avatar wil je dan hebben? Graag iets meer details, is iets makkelijker voor onsquote:
een kerstbal waarin de gezichten van the new kids afwisselend verschijnen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef Trance-Force het volgende:
[..]
Wat voor avatar wil je dan hebben? Graag iets meer details, is iets makkelijker voor ons
De zangers of de mongols?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:36 schreef blessed19 het volgende:
[..]
een kerstbal waarin de gezichten van the new kids afwisselend verschijnen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:58 schreef mazaru het volgende:
Zie de maan schijnt door de bomen....
Kan je er nog 1 voor mij makenquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mag ik er eentje?
Het lijkt me wel tof als Joop (rechts) als de Sint gaat en Jessica (links) als Zwarte Piet.
[ afbeelding ]
Witte pietquote:
quote:
Dank jullie. Maar ik vind dat jullie juist mooie avatars maken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wahnsinn!![]()
Heb je dat in After Effects gemaakt of wat?
Ik had net nog even een ideetje uitgewerkt, is dit wat?quote:
Mee eensquote:Op donderdag 12 november 2009 00:20 schreef shiznuts het volgende:
Props hoor. Dat 3DMax gebeuren mag je me zo op een zondagmiddag ff in een uurtje bijbrengen hoor!![]()
Licht aan het eindequote:Op woensdag 11 november 2009 23:38 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie. Maar ik vind dat jullie juist mooie avatars maken.
Deze geanimeerde avatars maak ik meestal met 3dsmax (eigenlijk een beetje overkill dat programma hiervoor, maar het geeft soms wel aardige resultaten). Daarna bewerk ik het vaak nog een beetje met Animation Shop 3 en/of Paint Shop Pro.
[..]
Ik had net nog even een ideetje uitgewerkt, is dit wat?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Yep, ik heb 'm ook gezien... Wtf?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:37 schreef Adelante het volgende:
huh, er was toch een psot van Lois hier!?!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:37 schreef Adelante het volgende:
huh, er was toch een psot van Lois hier!?!
Natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Is er toevallig iemand die een kerstmuts op mijn Otis kan bouwen?
Vier ook meteenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:24 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
Natuurlijk
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:35 schreef Lois het volgende:
Nou komt ie dan, voor het echie![]()
Wie wil mijn dames in Sintsfeer brengen??
<-- nieuwe icon
Oj maakt van Obama een zwarte pietquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef Ensaf het volgende:
Ik kan er wel even een mijter op painten.
Al ben ik bang dat mijn vertrouwde kleurencombinatie verloren zal gaan.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oj maakt van Obama een zwarte piet
Naar mijn idee van vorig jaar:quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand die Myv van een kerstsmutsje/sfeertje kan voorzien?
[ afbeelding ]
Sweet, thnxquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:21 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niemand?quote:Op donderdag 12 november 2009 07:40 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Wil iemand van mijn avatar het boek van sinterklaas maken? Misschien met wat pepernoten ernaast?![]()
Dankjewel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |