Inderdaad.quote:Op woensdag 11 november 2009 05:54 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Goeiesmogguhs... jij bent er ook vroeg bij!
Ogen dicht houdenquote:Op woensdag 11 november 2009 07:26 schreef Huppelmuts het volgende:
pff het zou leuk zijn als ik weer een keer een hele nacht door kan slapen
Dat helpt nietquote:
Waardoor word je wakker dan?quote:
door de droge lucht in de slaapkamerquote:
Daar valt wat aan te doen.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
door de droge lucht in de slaapkamer
Ze zeggen hetquote:
zorgen dat je slaapkamer natter wordtquote:
Moggehquote:
Doe het dan ookquote:
Kuukel, stralende ster in de morgenquote:Op woensdag 11 november 2009 07:45 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh ErwinEze
Pezu
SWJ
![]()
Mutsje![]()
En al mijn nog slapende fans![]()
Sjekerquote:Op woensdag 11 november 2009 07:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kuukel, stralende ster in de morgen![]()
Naatquote:
Ik ben vanavond niet thuisquote:Op woensdag 11 november 2009 07:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Sjeker![]()
We maken er weer een mooie dag van en wachten geduldig op Zaagmans
O ja, denk om vanavond al die lieve jengelende kindertjes aan de deur voor snoep in ruil voor een kutliedje
Carnavalquote:Op woensdag 11 november 2009 07:50 schreef TJDoornbos het volgende:
vandaag toch aftrap van carnaval?
goedemorgen all btw
Je weet dat je van je moeder niet mag liegenquote:Op woensdag 11 november 2009 07:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet thuis
En niet eens expres
SLquote:
vorig jaar had ik geen snoep en stond de halve buurt hier aan de deur.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Sjeker![]()
We maken er weer een mooie dag van en wachten geduldig op Zaagmans
O ja, denk om vanavond al die lieve jengelende kindertjes aan de deur voor snoep in ruil voor een kutliedje
Daarom doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 11 november 2009 07:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je weet dat je van je moeder niet mag liegen
Megumiquote:
Ik heb hem van Murp gestolen, zij ookquote:Op woensdag 11 november 2009 07:57 schreef naatje_1 het volgende:
Eze, er is iemand anders die psies dezelfde avv heeftalleen heeft deze ook nog sneeuw
![]()
tong80 Statistieken #1
SLquote:
jij welquote:Op woensdag 11 november 2009 08:34 schreef Belly76 het volgende:
Goedemorgen allen! Ik heb stiekem een beetje uitgeslapen en begin vandaag een uurtje later![]()
Wat weer een beroerd weerstom regenpak...
en de polonaise heb ik helemaal een hekel aanquote:
IARLquote:
Haaiquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef kaatjhuh het volgende:
morge erwin, eze, huppel, kuukel, naatje, c0nd0r en de rest wat ik niet genoemd heb en nog slaapt![]()
Enginequote:Op woensdag 11 november 2009 08:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en de polonaise heb ik helemaal een hekel aan![]()
en natuurlijk goedemorgen
Conquote:
Kaaquote:Op woensdag 11 november 2009 08:49 schreef kaatjhuh het volgende:
morge erwin, eze, huppel, kuukel, naatje, c0nd0r en de rest wat ik niet genoemd heb en nog slaapt![]()
quote:
quote:
Hooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Hooi!c0nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
morgequote:
mogguhquote:Op woensdag 11 november 2009 09:00 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
morge![]()
![]()
wat is een goeie printer trouwens?
Kuukelquote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef minkuukel het volgende:
c0nRuler
![]()
Ratelaar![]()
en Kaatjhuh natuurlijk
Ligt er aan wat je wil!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:00 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
morge![]()
![]()
wat is een goeie printer trouwens?
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef minkuukel het volgende:
c0nRuler
![]()
Ratelaar![]()
en Kaatjhuh natuurlijk
geen idee wat een cartridges is maar onze zwarte printkop is stuk. Alles wat ik print met zwart word gestreept en in kleur is geen probleemquote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mogguh![]()
![]()
hp/canon/lexmark/epson. jullie doen niet zelf de cartridges bijvullen ofwel?
simpele printer wat zwart/wit en kleur kanquote:Op woensdag 11 november 2009 09:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wil!
Als je alleen tekst danwel zwart/wit wilt printen kun je best voor een laserprinter gaan die heb je tegenwoordig ook al voor 50 tot 70 euro!
ik denk wel dat het makkelijk is om een kleurenprinter te hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wil!
Als je alleen tekst danwel zwart/wit wilt printen kun je best voor een laserprinter gaan die heb je tegenwoordig ook al voor 50 tot 70 euro!
Hm ja naja ik persoonlijk print vrijwel nooit kleurquote:Op woensdag 11 november 2009 09:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk wel dat het makkelijk is om een kleurenprinter te hebben.
is die andere printer stuk, Karin?
edit: ja dus
rsquote:
Nee, ik doe niet mijn best vandaagquote:Op woensdag 11 november 2009 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SL![]()
![]()
Dus dat wordt weer een deeltje 2 van het GM topic
Kuukeltjequote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef minkuukel het volgende:
c0nRuler
![]()
Ratelaar![]()
en Kaatjhuh natuurlijk
dat doen we eigenlijks niet omdat de pinter daar niet goed genoeg voor is maar als we de mogelijk heid hadden om goed scherp te printen dan wedr er denk ik alsnog niet veel gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 11 november 2009 09:06 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, die merken wat ik net opnoemde zijn wel goede printers en voor jullie volstaat het goedkoopste type denk ik wel. foto's uitprinten doen jullie niet ofwel?
ik denk het ook niet. tjah, ik zou haast zeggen loop een winkel in en koop de goedkoopste printer van bovenstaande merken. misschien is er ook wel een all-in-one te koop voor een klein prijsje. Dan kan die scanner ook de deur uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:10 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat doen we eigenlijks niet omdat de pinter daar niet goed genoeg voor is maar als we de mogelijk heid hadden om goed scherp te printen dan wedr er denk ik alsnog niet veel gebruik van gemaakt
Wouterquote:
nee dat is zonde van de scannerquote:Op woensdag 11 november 2009 09:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk het ook niet. tjah, ik zou haast zeggen loop een winkel in en koop de goedkoopste printer van bovenstaande merken. misschien is er ook wel een all-in-one te koop voor een klein prijsje. Dan kan die scanner ook de deur uit.
All-in-one doen inderdaad. Die heb je al voor een euro of 70-80, en scheelt een hoop ruimte. Ik heb een Canon, die zie ik voor 80 euro in folders tegenwoordig, en doet het primaquote:Op woensdag 11 november 2009 09:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk het ook niet. tjah, ik zou haast zeggen loop een winkel in en koop de goedkoopste printer van bovenstaande merken. misschien is er ook wel een all-in-one te koop voor een klein prijsje. Dan kan die scanner ook de deur uit.
Scanner op zolder zettenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:14 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
nee dat is zonde van de scanner
whaha in begin ging eerst de printer stuk, nieuwe gekocht toen ging de scanner niet veel later stuk daar neiuwe van gekocht dus nu achten tot deze scanner t begeeftt gaat ook nooit tegelijk stuk
Bartquote:
veel plezierquote:
Ericquote:
Conquote:
Bartquote:
Kuukquote:
Ik moet binnenkort maar eens een nieuwe voor mezelf maken, en niet de hele tijd van Murp stelenquote:
Ericquote:
dat zal toch een keer tijd wordenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:42 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ga vandaag maar eens voor mijn 24.000e post
Ja sorry!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zal toch een keer tijd worden
huphupquote:
foeiquote:
Ja goedquote:Op woensdag 11 november 2009 10:08 schreef rulerofdeath het volgende:
Jojoortje![]()
lang niet gezien. hoe is het?
Beetjequote:
mooiquote:Op woensdag 11 november 2009 10:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja goedBen veel weggeweest.. Nu weer in Twente de komende tijd
quote:[..]
Beetje
Trev, fijne snuiterquote:Op woensdag 11 november 2009 10:15 schreef Trevland het volgende:
Morge Allemaal en Alleen![]()
Morge: Marijke![]()
![]()
, Huppel
, Eze
, Kuukel
,Dracu
, Kaatjhuh
, DW
, Erwin
, Ratel
, Suikertaartje
, Ruler
, Ladi
, ajf
, CoNDoR
, Naatje
, Belly
Trevquote:Op woensdag 11 november 2009 10:15 schreef Trevland het volgende:
![]()
, Huppel
, Eze
, Kuukel
,Dracu
, Kaatjhuh
, DW
, Erwin
, Ratel
, Suikertaartje
, Ruler
, Ladi
, ajf
, CoNDoR
, Naatje
, Belly
trev!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:15 schreef Trevland het volgende:
![]()
, Huppel
, Eze
, Kuukel
,Dracu
, Kaatjhuh
, DW
, Erwin
, Ratel
, Suikertaartje
, Ruler
, Ladi
, ajf
, CoNDoR
, Naatje
, Belly
ehm... kut.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Erwin![]()
Goed maar helaas gisteren 2de geworden met het karten, en daar?
Erwinquote:
Ach denk maar zo het is bijna weekendquote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ehm... kut.![]()
Maar we maken er wel iets van.![]()
Ja luilakquote:Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar eens een nieuwe voor mezelf maken, en niet de hele tijd van Murp stelen
quote:
Wouterquote:
Marijkequote:
Marijkequote:
Trev kerelquote:Op woensdag 11 november 2009 10:15 schreef Trevland het volgende:
![]()
, Huppel
, Eze
, Kuukel
,Dracu
, Kaatjhuh
, DW
, Erwin
, Ratel
, Suikertaartje
, Ruler
, Ladi
, ajf
, CoNDoR
, Naatje
, Belly
Erwinquote:
Wouterquote:
Ericquote:
Trevvie!quote:
Erwin kersje!quote:
Oh en Trevquote:Op woensdag 11 november 2009 10:15 schreef Trevland het volgende:
![]()
, Huppel
, Eze
, Kuukel
,Dracu
, Kaatjhuh
, DW
, Erwin
, Ratel
, Suikertaartje
, Ruler
, Ladi
, ajf
, CoNDoR
, Naatje
, Belly
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Erwin kersje!![]()
Niet echtHeb echt super vreemd gedroomd en nu ben ik misschien nog wel moeier dan gister
En hoe is het met jou vandaag?
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ehm... kut.![]()
Maar we maken er wel iets van.![]()
Jep, m'n vorige kwam ik hier op Fok tegen, dus werd weer tijd voor een nieuwequote:
Maar deze heb je niet zelf gemaakt...quote:Op woensdag 11 november 2009 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep, m'n vorige kwam ik hier op Fok tegen, dus werd weer tijd voor een nieuwe
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar eens een nieuwe voor mezelf maken, en niet de hele tijd van Murp stelen
Oh bluh.... Hoe komt dat dan? Nog door dat van gister?quote:
Klopt. Ben niet thuis, dus ook geen tools om er een te makenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Maar deze heb je niet zelf gemaakt...![]()
![]()
[..]
Nee, ik moest even wachten op een koerier. Ik ga nu op weg naar Volendamquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef 8108139dpths het volgende:
Ben je vrij trouwens Ez? Of besteed je je tijd bij een klant weer 'nuttig'?
Nee, dat niet. Ben gewoon moe.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh bluh.... Hoe komt dat dan? Nog door dat van gister?
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik moest even wachten op een koerier. Ik ga nu op weg naar Volendam
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ben gewoon moe.... en zit gewoon niet zo lekker in mijn vel.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik moest even wachten op een koerier. Ik ga nu op weg naar Volendam
Nee, ben de hele dag thuis... niks gepland.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga je vandaag nog iets leuks doen?
Ik ga ook lekker rustig aan doen vandaagquote:Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ben de hele dag thuis... niks gepland.![]()
Jij wel?
Yep blijven lachen, er is al genoeg geneuzelquote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
kuukel, immer vrolijcke vrind![]()
Is goed.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker rustig aan doen vandaagVanmiddag nog even met Sofie naar de dierenwinkel, kan ik d'r goedkoop laten chippen
Als je nog even wilt msnen of een spelletje wilt doen dan geef je maar een gil
wat dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:48 schreef Trevland het volgende:
Wie kan mij vandaag door mijn schooldag helpen, ik voel nu al dat het niets wordt![]()
Ja, ook hoiquote:Op woensdag 11 november 2009 10:15 schreef Trevland het volgende:
![]()
, Huppel
, Eze
, Kuukel
,Dracu
, Kaatjhuh
, DW
, Erwin
, Ratel
, Suikertaartje
, Ruler
, Ladi
, ajf
, CoNDoR
, Naatje
, Belly
tja... toch even doorzetten.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben veel te lui/moe en heb vandaag totaal geen zin terwijl ik er wel hard tegen aan moet
Helaas welquote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
tja... toch even doorzetten.![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef -SL- het volgende:
Hier komen kikkerbillen
Die niks geven willen,
Alles willen ze houwen,
Dat zal ze later berouwen
Kikkerbillen, je weet het wel,
Komen later lekker in de hel.![]()
_!
Als ik de HELE ochtend had gepost wassie allang volquote:
Give me the CANDY!!!!quote:
O, andquote:
Kikkerbilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's pure evil to make a Captain walk the plank of his own ship, twice in one lifetime.
No good can come of it.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:03 schreef -SL- het volgende:
[..]
Kikkerbilvorig jaar werd er maar 5 keer aangebeld of zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik vind het sowieso onzin.![]()
![]()
Waarom heb je dat dan niet gedaan?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:02 schreef -SL- het volgende:
[..]
Als ik de HELE ochtend had gepost wassie allang vol![]()
en zaten we nu in deel 6 van het GM-topique
_!
Dat is pas in 2011 leuk..quote:
Ik dacht dat jullie het ondertussen wel zelf kondenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom heb je dat dan niet gedaan?
Soms hebben we een beetje hulp nodigquote:Op woensdag 11 november 2009 11:29 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het ondertussen wel zelf konden_!
maar toen bestond FOK! nog nietquote:Op woensdag 11 november 2009 11:29 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dat is pas in 2011 leuk..
En dan is het het allertofst geweest in het jaar 1111, dus sorry, vind er geen reet aan
Snel Ruler bouw een tijdmachine!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar toen bestond FOK! nog niet
daar zijn ze in de toekomst al mee bezigquote:Op woensdag 11 november 2009 11:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Snel Ruler bouw een tijdmachine!
Partypooperquote:Op woensdag 11 november 2009 11:29 schreef -SL- het volgende:
[..]
Dat is pas in 2011 leuk..
En dan is het het allertofst geweest in het jaar 1111, dus sorry, vind er geen reet aan
Misschien wel, maar is door het toenmalige einde-van-de-wereld-gebeuren alles op aarde vernietigd.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar toen bestond FOK! nog niet
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar zijn ze in de toekomst al mee bezig
Fokking hell! Mijn PI was toch duidelijkquote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Partypooper![]()
![]()
Geen snoepjes voor jou!
Goed bezig!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze snel hierheen komen zodat wij hem kunnen jatten om te zorgen dat fok op tijd bestaatquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Partypooper![]()
![]()
Geen snoepjes voor jou!
Nijnquote:
zoietsquote:Op woensdag 11 november 2009 11:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze snel hierheen komen zodat wij hem kunnen jatten om te zorgen dat fok op tijd bestaat
zometeen moet ik ook nog aan het werk zegquote:Op woensdag 11 november 2009 11:37 schreef -SL- het volgende:
[..]
Goed bezig!
-edit-
Ik lachtte hardop
It ain't gonna happenquote:
Okee, kijk eens, omdat je zo mooi gezongen hebtquote:Op woensdag 11 november 2009 11:37 schreef -SL- het volgende:
[..]
Fokking hell! Mijn PI was toch duidelijk
Ik liep wel ergens tegenaan, maar kon al niet zien wat het was..quote:
Boven je?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef rulerofdeath het volgende:
waar is C0nd0r eigenlijk gebleven?
Wie?!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef rulerofdeath het volgende:
waar is C0nd0r eigenlijk gebleven?
oldskool?quote:
Hierrrrrrrrr ben ik!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, moet je maar even hier heen komen.
huh, wat zei ik?quote:
CANDY!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, kijk eens, omdat je zo mooi gezongen hebt
[ afbeelding ]
quote:
Geeft niet, ik vond het wel lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik liep wel ergens tegenaan, maar kon al niet zien wat het was.._!
Gaan met die banaanquote:
Geen idee, je zocht iets...denk ikquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vrouwenpraat
Kuukeltje, jij zou toch moeten weten dat vrouwenpraat over geheel andere dingen gaat
![]()
vooral icm jonge meisjes ofniet?quote:
Zei er iemand jonge meisjes?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vooral icm jonge meisjes ofniet?
hmm, als 't belangrijk was geweest dan had ik het vast nog wel gewetenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:43 schreef -SL- het volgende:
[..]
Geen idee, je zocht iets...denk ik_!
It was dark *zucht*quote:Op woensdag 11 november 2009 11:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vond het wel lekker
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hoeft niet alles in een keer op te eten hoor lieverdquote:Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef -SL- het volgende:
[..]moet ik weer groeien? Ben blij dat ik net weer rond de 75-78 weeg
_!
Sssstquote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vooral icm jonge meisjes ofniet?
Jawel, die taai-taai enzo zijn niet meer lekker na 1 dagquote:Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles in een keer op te eten hoor lieverd![]()
quote:
uhuhquote:
Maar er zit geen taaitaai tussenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef -SL- het volgende:
[..]
Jawel, die taai-taai enzo zijn niet meer lekker na 1 dag
Ontwerpen is voor mietjesquote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Trevland het volgende:
Is hier iemand goed in het schrijven van een ontwerpfase?
Ik ben nog bezig met het ontwerp daarvan, dus sorryquote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Trevland het volgende:
Vraag je nou of wij je huiswerk willen maken?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Trevland het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, stiekem ben ik 18 ipv 28, ik vergis me altijd 10 jaar
![]()
Voel je niets vanquote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, stiekem ben ik 18 ipv 28, ik vergis me altijd 10 jaar
![]()
Ik hou niet van delen, daarom is een trio ook geen reet aanquote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar er zit geen taaitaai tussenDus, niet alles in een keer opeten en delen met anderen
Ik ben ook pas 19quote:
quote:
Ik niet nee, maar jij vast welquote:
Ik ontwerp ook en ben helegaar geen mietjequote:
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kersje
Ik maar denken dat je me goed vond zoals ik was
![]()
[..]
Ik niet nee, maar jij vast wel![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kersje
![]()
[..]
![]()
Wat ontwerp je dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik ontwerp ook en ben helegaar geen mietje
Ach wel nee.. 18 of 28 allebei lekkerquote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kersje
![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:48 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik hou niet van delen, daarom is een trio ook geen reet aan_!
Ik ontwerp ontwerpenquote:
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ook geen MVV? Geleuf d'r niets van!
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Ik vind je zo ook lief hoor.![]()
![]()
School!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ach wel nee.. 18 of 28 allebei lekker
Believe me, ik kan niet delen... ik kijk liever naar 2 dames dan dat ik er deel van uit maakquote:Op woensdag 11 november 2009 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ook geen MVV? Geleuf d'r niets van!
![]()
Dat niet maar heb gewoon een hekel aan schrijven, dat nalezen onthou ik wel evenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vraag je nou of wij je huiswerk willen maken?
Ik wil het wel voor je nalezen hoor popje
Nee, ben best kieskeurig eigenlijk, maar ik ben 29, dus 18 is okay, maar 28 is ook okayquote:Op woensdag 11 november 2009 11:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent wel erg makkelijk
Mits het computergerelateerd is wil ik mijn visie ook nog wel even geven hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 11:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat niet maar heb gewoon een hekel aan schrijven, dat nalezen onthou ik wel even
Sherlockquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
School!Helaas wel maar je moet toch watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schijnt dat je vanavond erg snel beet hebt in bepaalde delen van het landquote:Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef -SL- het volgende:
[..]
Sssst
Niet alles verklappen_!
Ik ga vanavond ook weer op zoek![]()
Wow.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:51 schreef -SL- het volgende:
[..]
Nee, ben best kieskeurig eigenlijk, maar ik ben 29, dus 18 is okay, maar 28 is ook okay
Jouw tunnelvisie?!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mits het computergerelateerd is wil ik mijn visie ook nog wel even geven hoor
Dan worden we Trevvie's huiswerk-helpersquote:Op woensdag 11 november 2009 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
29 is nog heul niet oud, ik begin net...quote:Op woensdag 11 november 2009 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wow.
Heb je al een goeie uitvaartverzekering?
Goeie tip! Even wat snoep halen zometeenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
schijnt dat je vanavond erg snel beet hebt in bepaalde delen van het land
Dat is het zeker, iets met sharepointquote:Op woensdag 11 november 2009 11:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
mocht je er een over hebben, geef maar doorquote:Op woensdag 11 november 2009 11:51 schreef -SL- het volgende:
[..]
Believe me, ik kan niet delen... ik kijk liever naar 2 dames dan dat ik er deel van uit maak
Ik hou het bij 1
Krijg je daar een lintje voor?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan worden we Trevvie's huiswerk-helpers![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:51 schreef -SL- het volgende:
[..]
Believe me, ik kan niet delen... ik kijk liever naar 2 dames dan dat ik er deel van uit maak
Ik hou het bij 1
Tot uw dienst!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik niet kan delen heb ik er ook geen 1 overquote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mocht je er een over hebben, geef maar door
die groep wordt steeds groterquote:Op woensdag 11 november 2009 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mocht je er een over hebben, geef maar door
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goeie tip! Even wat snoep halen zometeenchloroform lijkt het ook goed te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |