quote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef minkuukel het volgende:
c0nRuler
![]()
Ratelaar![]()
en Kaatjhuh natuurlijk
geen idee wat een cartridges is maar onze zwarte printkop is stuk. Alles wat ik print met zwart word gestreept en in kleur is geen probleemquote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mogguh![]()
![]()
hp/canon/lexmark/epson. jullie doen niet zelf de cartridges bijvullen ofwel?
simpele printer wat zwart/wit en kleur kanquote:Op woensdag 11 november 2009 09:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wil!
Als je alleen tekst danwel zwart/wit wilt printen kun je best voor een laserprinter gaan die heb je tegenwoordig ook al voor 50 tot 70 euro!
ik denk wel dat het makkelijk is om een kleurenprinter te hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je wil!
Als je alleen tekst danwel zwart/wit wilt printen kun je best voor een laserprinter gaan die heb je tegenwoordig ook al voor 50 tot 70 euro!
Hm ja naja ik persoonlijk print vrijwel nooit kleurquote:Op woensdag 11 november 2009 09:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk wel dat het makkelijk is om een kleurenprinter te hebben.
is die andere printer stuk, Karin?
edit: ja dus
rsquote:
Nee, ik doe niet mijn best vandaagquote:Op woensdag 11 november 2009 08:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SL![]()
![]()
Dus dat wordt weer een deeltje 2 van het GM topic
Kuukeltjequote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef minkuukel het volgende:
c0nRuler
![]()
Ratelaar![]()
en Kaatjhuh natuurlijk
dat doen we eigenlijks niet omdat de pinter daar niet goed genoeg voor is maar als we de mogelijk heid hadden om goed scherp te printen dan wedr er denk ik alsnog niet veel gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 11 november 2009 09:06 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, die merken wat ik net opnoemde zijn wel goede printers en voor jullie volstaat het goedkoopste type denk ik wel. foto's uitprinten doen jullie niet ofwel?
ik denk het ook niet. tjah, ik zou haast zeggen loop een winkel in en koop de goedkoopste printer van bovenstaande merken. misschien is er ook wel een all-in-one te koop voor een klein prijsje. Dan kan die scanner ook de deur uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:10 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat doen we eigenlijks niet omdat de pinter daar niet goed genoeg voor is maar als we de mogelijk heid hadden om goed scherp te printen dan wedr er denk ik alsnog niet veel gebruik van gemaakt
Wouterquote:
nee dat is zonde van de scannerquote:Op woensdag 11 november 2009 09:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk het ook niet. tjah, ik zou haast zeggen loop een winkel in en koop de goedkoopste printer van bovenstaande merken. misschien is er ook wel een all-in-one te koop voor een klein prijsje. Dan kan die scanner ook de deur uit.
All-in-one doen inderdaad. Die heb je al voor een euro of 70-80, en scheelt een hoop ruimte. Ik heb een Canon, die zie ik voor 80 euro in folders tegenwoordig, en doet het primaquote:Op woensdag 11 november 2009 09:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk het ook niet. tjah, ik zou haast zeggen loop een winkel in en koop de goedkoopste printer van bovenstaande merken. misschien is er ook wel een all-in-one te koop voor een klein prijsje. Dan kan die scanner ook de deur uit.
Scanner op zolder zettenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:14 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
nee dat is zonde van de scanner
whaha in begin ging eerst de printer stuk, nieuwe gekocht toen ging de scanner niet veel later stuk daar neiuwe van gekocht dus nu achten tot deze scanner t begeeftt gaat ook nooit tegelijk stuk
Bartquote:
veel plezierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |