Naatquote:
Ik ben vanavond niet thuisquote:Op woensdag 11 november 2009 07:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Sjeker![]()
We maken er weer een mooie dag van en wachten geduldig op Zaagmans
O ja, denk om vanavond al die lieve jengelende kindertjes aan de deur voor snoep in ruil voor een kutliedje
Carnavalquote:Op woensdag 11 november 2009 07:50 schreef TJDoornbos het volgende:
vandaag toch aftrap van carnaval?
goedemorgen all btw
Je weet dat je van je moeder niet mag liegenquote:Op woensdag 11 november 2009 07:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben vanavond niet thuis
En niet eens expres
SLquote:
vorig jaar had ik geen snoep en stond de halve buurt hier aan de deur.quote:Op woensdag 11 november 2009 07:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Sjeker![]()
We maken er weer een mooie dag van en wachten geduldig op Zaagmans
O ja, denk om vanavond al die lieve jengelende kindertjes aan de deur voor snoep in ruil voor een kutliedje
Daarom doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 11 november 2009 07:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je weet dat je van je moeder niet mag liegen
Megumiquote:
Ik heb hem van Murp gestolen, zij ookquote:Op woensdag 11 november 2009 07:57 schreef naatje_1 het volgende:
Eze, er is iemand anders die psies dezelfde avv heeftalleen heeft deze ook nog sneeuw
![]()
tong80 Statistieken #1
SLquote:
jij welquote:Op woensdag 11 november 2009 08:34 schreef Belly76 het volgende:
Goedemorgen allen! Ik heb stiekem een beetje uitgeslapen en begin vandaag een uurtje later![]()
Wat weer een beroerd weerstom regenpak...
en de polonaise heb ik helemaal een hekel aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |