Ik zag het niet, het was gewoon oprechte interessequote:Op dinsdag 10 november 2009 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gihihihi ik vertikte ook echt die 300e posts omdat ik die nieuwe eik ook niet zag zitten
Het enige oprechte aan deze hele reeks, vrees ikquote:
Ach gossie.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:53 schreef JaneDoe het volgende:
Patricia Paay gedumpt door toyboy
Patricia Paay is keihard gedumpt door de 31-jarige danser uit Dancing with the Stars, Remco Bastiaanse.
Remco is boos over het verhaal dat de 60-jarige Paay aan de Story vertelde over de relatie die de twee zouden hebben: "Remco en ik hebben het zó gezellig gehad. Er bloeit iets moois op. Het probleem is dat Remco zijn vriendin dit alles eerst nog moet vertellen. Zij weet wel dat Remco en ik naar Las Vegas zijn gegaan, maar zij weet nog niet wat er tussen ons is gegroeid."
Volgens Remco was er totaal geen sprake van een opbloeiende relatie. Hij zou niets meer met Patricia Paay te maken willen hebben.
bron
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:53 schreef JaneDoe het volgende:
Patricia Paay gedumpt door toyboy
Patricia Paay is keihard gedumpt door de 31-jarige danser uit Dancing with the Stars, Remco Bastiaanse.
Remco is boos over het verhaal dat de 60-jarige Paay aan de Story vertelde over de relatie die de twee zouden hebben: "Remco en ik hebben het zó gezellig gehad. Er bloeit iets moois op. Het probleem is dat Remco zijn vriendin dit alles eerst nog moet vertellen. Zij weet wel dat Remco en ik naar Las Vegas zijn gegaan, maar zij weet nog niet wat er tussen ons is gegroeid."
Volgens Remco was er totaal geen sprake van een opbloeiende relatie. Hij zou niets meer met Patricia Paay te maken willen hebben.
bron
Ja. Maar echt alleen om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen. Niks anders. Ik vermoed dat ze er een heeft. Vermomd als megaklit.quote:
curiosity killed the copycat...quote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Maar echt alleen om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen. Niks anders. Ik vermoed dat ze er een heeft. Vermomd als megaklit.
Alleen al door dat geschreeuw ga ik dat filmpje boycotten.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:50 schreef sunny16947 het volgende:
ADAM CURRY GING VAKER VREEMD!
SNAFU EXCLUSIVE!!
Patricia Paay is morgen te gast in de talkshow JENSEN!
Patricia doet voor het eerst ECHT een boekje open over haar scheiding van Adam Curry.
De uitspraken die ze op de rode bank doet zijn opzienbarend en zal menig mensen versteld doen staan.
Een van de shocking uitspraken doet ze op de vraag of Adam eerder vreemd ging......Patricia antwoordt te weten dat Adam in Las Vegas een nacht heeft doorgebracht met ’ a chick with a dick ’....
CHECK HET FILMPJE!!
CHECK HET FILMPJE!!
http://www.snafu.nl/
JENSEN! Donderdagavond 21.30 RTL 5
Mijn post sloeg dus hierop.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen al door dat geschreeuw ga ik dat filmpje boycotten.
quote:wo 11 nov 2009, 13:52 | 88 reacties 'Adam Curry ging vaker vreemd' van onze redactie
AMSTERDAM - VIDEO: Adam Curry zou tijdens zijn huwelijk met Patricia Paay vaker de bloemetjes buiten hebben gezet en niet alleen met dames...
La Paay is morgen te zien in Jensens talkshow. Het is zo'n openhartig gesprek geworden dat hij alvast een fragment op zijn website heeft gezet.
Patricia onthult onder andere dat Adam op 'chicks with a dick' valt en dat hij in Las Vegas wel eens zo'n 'dame' heeft besteld. Maar dat ging niet helemaal goed...
"Hij wilde een 'chick with a dick' en toen kwam er een verkeerde aan de deur. O, he's going to kill me now!", giert ze.
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef Vivi het volgende:
Zou er morgen een blog met de illustere titel: " Micky says...Dik!" verschijnen?
Mark de intentional spelvaut..
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:50 schreef sunny16947 het volgende:
SNAFU EXCLUSIVE!!
Patricia doet voor het eerst ECHT een boekje open over haar scheiding van Adam Curry.
De uitspraken die ze op de rode bank doet zijn opzienbarend en zal menig mensen versteld doen staan.
Een van de shocking uitspraken doet ze op de vraag of Adam eerder vreemd ging......Patricia antwoordt te weten dat Adam in Las Vegas een nacht heeft doorgebracht met ’ a chick with a dick ’....
CHECK HET FILMPJE!!
CHECK HET FILMPJE!!
Dat dus, de aankondiging is nog pauperiger dan de hele situatie begint te worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen al door dat geschreeuw ga ik dat filmpje boycotten.
Jeez?quote:Op donderdag 12 november 2009 03:28 schreef Manono het volgende:
als je dan toch een deel aanmaakt neem de OP dan even mee, jeez
of moeten we al die delen en twitters gaan bookmarken, voor als er iets gebeurt
Ik weet niet hoe goed je op de hoogte bent van deze materie, maar het begrip 'chick with a dick' is niet hetzelfde als een travestiet..quote:Op woensdag 11 november 2009 14:40 schreef erik666 het volgende:
Patries is te gast bij Robert Jensen en vertelt daar dat Adam vaker vreemd ging,en dan het liefst met een travestiet. Of zoals zij het zegt: a chick with a dick.
Die dochter is inmiddels volwassen en zal ook wel een eigen sexleven hebben. Als daar eens wat van uitlekt in de media, gaan we dan ook zeggen "Leuk voor haar ouders om zulke dingen te horen"?quote:Leuk voor haar dochter om zulke dingen te horen.
...of dat Ptwish nu gewoon keihard uit haar nek zit te lullen?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:42 schreef pronkjewail het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd of Eddem echt vreemd ging of dat Patries gewoon ervan op de hoogte was dat Eddem in Vegas vrouwen bestelde. Als je vreemdgaat en dat stil wil houden, vertel je je vrouw toch niet de leuke details zodat je er samen even over kan lachen??
Nee toch, dat zou Ptwish toch nóóit doen?quote:Op donderdag 12 november 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
...of dat Ptwish nu gewoon keihard uit haar nek zit te lullen?
Dat verhaal had ik al eens eerder gehoord. Vóór de scheiding, meen ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:40 schreef erik666 het volgende:
Patries is te gast bij Robert Jensen en vertelt daar dat Adam vaker vreemd ging,en dan het liefst met een travestiet. Of zoals zij het zegt: a chick with a dick. Leuk voor haar dochter om zulke dingen te horen.
Welk filmpje op de site moet ik dan hebben? Ik krijg er louter eentje waar Paay zegt dat ze het huis moet verkopen. verder niks eigenlijk?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:50 schreef sunny16947 het volgende:
SNAFU EXCLUSIVE!!
CHECK HET FILMPJE!!
CHECK HET FILMPJE!!
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef Smallish het volgende:
Het filmpje staat er niet meer op, Dude. In ieder geval niet meer de beelden waar eerder over is gepost. Dus als je het wilt zien zit er niets anders op dan vanavond voor de buis te hangen en Jensen aan te zetten.
Oh.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:46 schreef SeaOfLove het volgende:interview was bij shownieuws gister. heb je niks aan gemist. door alle media aandacht zijn ze nog closer geworden. dat was t wel zo'n beetje
Ik heb net ook even gekeken.quote:
das net carola van bznquote:Op donderdag 12 november 2009 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stuit net op een oude foto, ik wist niet dat Pwtish ook een plastic voorgevel had...
Ja!quote:
Misschien toch even goed cashen. Ooit zal de scheiding toch doorgaan en ze wilde toch ook weer in Nederland komen wonen.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat heur ik nou? Ptwish in het dubbeldikke kerstnummer van Playboy?
Gewoon omdat het kan zeker?
Oh het zal zeker verkopen. Alleen al vanwege de leeftijd, staan zelden zestigers in. Alles is jong.Maar mensen vragen of er behoefte aan is om het netjes te verwoorden. Een verkapte afkeuringquote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef female81 het volgende:
Misschien verkoopt het wel beter dan je denkt.
Echt wel! Ik heb ooit 'ns een oude topless foto van haar gezien. Van zichzelf had ze helemaal niks.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stuit net op een oude foto, ik wist niet dat Pwtish ook een plastic voorgevel had...
Niet alleen mannen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:05 schreef Ole het volgende:
Ik denk toch dat meer mannen liever Chrissie zullen zien
Wahaha.. Een vriend van mij had vroeger ook zo'n heerlijke "subtiele" over Joan Collins:quote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef female81 het volgende:
Misschien verkoopt het wel beter dan je denkt.
Ik hoorde laatst iemand van 21 in mijn omgeving zeggen dat "'ie hem er zo in zou steken als het kon". Na mijn opmerking dat 'ie dan beter de dochter kon pakken (ziet er nagenoeg hetzelfde uit, maar is ruim 40 jaar jonger) was het antwoord "dan pak ik ze wel allebei".
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:12 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor iets joh? Ik heb zo´n vermoeden dat er toch een en ander geshopt moet worden aan die Playboy foto´s.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:30 schreef Manono het volgende:
met dank aan wammeswaggel in het Playboy topic een neiuwe foto van Micks Twitter geloof ik
Ik vind hem leuk
[ afbeelding ]
Het interview bij de foto's is ook leukquote:Op donderdag 19 november 2009 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook een leuke foto.Wat ik niet snap is die roze bril van Eddem
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het interview bij de foto's is ook leukDeze maand is mijn buurvrouw op vakantie en ik verzamel haar dagelijkse Telegraaf en de Privé. In het laatste blad staat het interview. Voor het grootste deel draaien Adam en Mick de bekende riedel af: nergens spijt van... heel gelukkig... rust... spirituele liefde, kleurenpaletten enzovoort. Maar dan. Dan doet Micky één van haar meest historische uitspraken, namelijk:
"Wat wij hebben is goed. Wij zijn gelukkig allebei al een keer getrouwd geweest, dus we weten hoe we dat in stand moeten houden."
![]()
![]()
Ik lijd gelukkig aan obesitas, dus ik weet hoe je op gewicht moet blijven
Kleurenpalettenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het interview bij de foto's is ook leukDeze maand is mijn buurvrouw op vakantie en ik verzamel haar dagelijkse Telegraaf en de Privé. In het laatste blad staat het interview. Voor het grootste deel draaien Adam en Mick de bekende riedel af: nergens spijt van... heel gelukkig... rust... spirituele liefde, kleurenpaletten enzovoort. Maar dan. Dan doet Micky één van haar meest historische uitspraken, namelijk:
"Wat wij hebben is goed. Wij zijn gelukkig allebei al een keer getrouwd geweest, dus we weten hoe we dat in stand moeten houden."
![]()
![]()
Ik lijd gelukkig aan obesitas, dus ik weet hoe je op gewicht moet blijven
quote:Christina Curry definitief niet op bruiloft.
Christina Curry zal definitief niet aanwezig zijn op de bruiloft van haar vader Adam (47) en zijn verloofde Micky Hoogendijk (42). Ze heeft geen paspoort los kunnen weken in Amerika.
Dat schrijft de 21-jarige dochter van Patricia Paay op Twitter. “Bedankt Amerika, voor het niet regelen van mijn paspoort ondanks de duizenden documenten waarvoor ik heb gezorgd”, schrijft ze op het medium. “Ik voel me verschrikkelijk ellendig dat ik niet op de bruiloft kan zijn.”
Eerder deze maand werd in Los Angeles de tas van Christina uit haar auto gestolen. Daar zat onder meer haar paspoort in.
Micky en Curry's vader Adam wonen in Austin (Texas) en trouwden drie maanden geleden al voor de Amerikaanse wet in Las Vegas. Komende maandag doen ze dat nog eens dunnetjes over tijdens een intieme bruiloft waar slechts goede vrienden en familieleden getuige van zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |