quote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef Smallish het volgende:
Het filmpje staat er niet meer op, Dude. In ieder geval niet meer de beelden waar eerder over is gepost. Dus als je het wilt zien zit er niets anders op dan vanavond voor de buis te hangen en Jensen aan te zetten.
Oh.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:46 schreef SeaOfLove het volgende:interview was bij shownieuws gister. heb je niks aan gemist. door alle media aandacht zijn ze nog closer geworden. dat was t wel zo'n beetje
Ik heb net ook even gekeken.quote:
das net carola van bznquote:Op donderdag 12 november 2009 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stuit net op een oude foto, ik wist niet dat Pwtish ook een plastic voorgevel had...
Ja!quote:
Misschien toch even goed cashen. Ooit zal de scheiding toch doorgaan en ze wilde toch ook weer in Nederland komen wonen.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:52 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat heur ik nou? Ptwish in het dubbeldikke kerstnummer van Playboy?
Gewoon omdat het kan zeker?
Oh het zal zeker verkopen. Alleen al vanwege de leeftijd, staan zelden zestigers in. Alles is jong.Maar mensen vragen of er behoefte aan is om het netjes te verwoorden. Een verkapte afkeuringquote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef female81 het volgende:
Misschien verkoopt het wel beter dan je denkt.
Echt wel! Ik heb ooit 'ns een oude topless foto van haar gezien. Van zichzelf had ze helemaal niks.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stuit net op een oude foto, ik wist niet dat Pwtish ook een plastic voorgevel had...
Niet alleen mannen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:05 schreef Ole het volgende:
Ik denk toch dat meer mannen liever Chrissie zullen zien
Wahaha.. Een vriend van mij had vroeger ook zo'n heerlijke "subtiele" over Joan Collins:quote:Op donderdag 12 november 2009 22:24 schreef female81 het volgende:
Misschien verkoopt het wel beter dan je denkt.
Ik hoorde laatst iemand van 21 in mijn omgeving zeggen dat "'ie hem er zo in zou steken als het kon". Na mijn opmerking dat 'ie dan beter de dochter kon pakken (ziet er nagenoeg hetzelfde uit, maar is ruim 40 jaar jonger) was het antwoord "dan pak ik ze wel allebei".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |