quote:Op woensdag 18 november 2009 20:12 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor iets joh? Ik heb zo´n vermoeden dat er toch een en ander geshopt moet worden aan die Playboy foto´s.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:30 schreef Manono het volgende:
met dank aan wammeswaggel in het Playboy topic een neiuwe foto van Micks Twitter geloof ik
Ik vind hem leuk
[ afbeelding ]
Het interview bij de foto's is ook leukquote:Op donderdag 19 november 2009 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
Het is ook een leuke foto.Wat ik niet snap is die roze bril van Eddem
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het interview bij de foto's is ook leukDeze maand is mijn buurvrouw op vakantie en ik verzamel haar dagelijkse Telegraaf en de Privé. In het laatste blad staat het interview. Voor het grootste deel draaien Adam en Mick de bekende riedel af: nergens spijt van... heel gelukkig... rust... spirituele liefde, kleurenpaletten enzovoort. Maar dan. Dan doet Micky één van haar meest historische uitspraken, namelijk:
"Wat wij hebben is goed. Wij zijn gelukkig allebei al een keer getrouwd geweest, dus we weten hoe we dat in stand moeten houden."
![]()
![]()
Ik lijd gelukkig aan obesitas, dus ik weet hoe je op gewicht moet blijven
Kleurenpalettenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:22 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het interview bij de foto's is ook leukDeze maand is mijn buurvrouw op vakantie en ik verzamel haar dagelijkse Telegraaf en de Privé. In het laatste blad staat het interview. Voor het grootste deel draaien Adam en Mick de bekende riedel af: nergens spijt van... heel gelukkig... rust... spirituele liefde, kleurenpaletten enzovoort. Maar dan. Dan doet Micky één van haar meest historische uitspraken, namelijk:
"Wat wij hebben is goed. Wij zijn gelukkig allebei al een keer getrouwd geweest, dus we weten hoe we dat in stand moeten houden."
![]()
![]()
Ik lijd gelukkig aan obesitas, dus ik weet hoe je op gewicht moet blijven
quote:Christina Curry definitief niet op bruiloft.
Christina Curry zal definitief niet aanwezig zijn op de bruiloft van haar vader Adam (47) en zijn verloofde Micky Hoogendijk (42). Ze heeft geen paspoort los kunnen weken in Amerika.
Dat schrijft de 21-jarige dochter van Patricia Paay op Twitter. “Bedankt Amerika, voor het niet regelen van mijn paspoort ondanks de duizenden documenten waarvoor ik heb gezorgd”, schrijft ze op het medium. “Ik voel me verschrikkelijk ellendig dat ik niet op de bruiloft kan zijn.”
Eerder deze maand werd in Los Angeles de tas van Christina uit haar auto gestolen. Daar zat onder meer haar paspoort in.
Micky en Curry's vader Adam wonen in Austin (Texas) en trouwden drie maanden geleden al voor de Amerikaanse wet in Las Vegas. Komende maandag doen ze dat nog eens dunnetjes over tijdens een intieme bruiloft waar slechts goede vrienden en familieleden getuige van zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het ziet eruit of Eddem langer in de make-up heeft gezeten dan Mickey, maar het zou net zo goed blosjes van emotie en rode lippen van de wijn kunnen zijn..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft Adam nou iets aan zn gezicht laten doen?
Ik kan me voorstellen dat ze dat, gezien haar geschiedenis, niet meer aandurft, en dan op deze leeftijd al helemaal niet meer.quote:
Wat ge-wel-dig!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Nou goed, van mij mogen ze elkaar hebben
quote:Micky Hoogendijk komt Amerika niet in.
Mickey Hoogendijk, de echtgenote van Adam Curry, kan de Verenigde Staten niet in, omdat ze problemen heeft met haar visum.
Mickey en Adam vertoeven daarom noodgedwongen in Amsterdam.
Dit heeft Adam gezegd op zijn podcast. Hij denkt dat het nog wel twee weken duurt voordat het papierwerk in orde is gemaakt. De twee hopen dat het niet langer gaat duren, want zij willen de feestdagen graag doorbrengen in Amerika, waar zij wonen.
Micky en Adam hebben ondertussen een tijdelijk optrekje gevonden in het centrum van Amsterdam.
quote:Micky Hoogendijk scoort rol in Amerikaanse serie.
"Ik begrijp niet wat me zojuist overkomt. Ik ben geboekt voor een gastrol in de tv-show Dallas”, schrijft de echtgenote van Adam Curry op Twitter.
Tussen 1978 en 1991 maakte Dallas wereldwijd furore. De broeierige vete binnen de familie Ewing werd door miljoenen mensen op de voet gevolgd. In de nieuwe reeks, waarin Micky te zien zal zijn, spelen de zonen van aartsrivalen J.R. en Bobby de hoofdrol.
Wanneer de opnamen zijn en wanneer de blondine te zien is, is niet bekend.
Toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:19 schreef Ole het volgende:
En een enorme rotschop!
Eddem en Mick schijnen uit elkaar te zijn
kan de roddel op maar een site terugvindenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch?
Of was dat die roddel in een van de bladen waar Adam en Micky nog over getwitterd hebben?
In het scheidingtopic heb ik het gelezen, en de reacties van Adam en Micky op Twitter ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:19 schreef Ole het volgende:
[..]
kan de roddel op maar een site terugvinden
Maar waar rook is..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |