SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het ziet eruit of Eddem langer in de make-up heeft gezeten dan Mickey, maar het zou net zo goed blosjes van emotie en rode lippen van de wijn kunnen zijn..quote:Op maandag 16 juli 2012 21:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft Adam nou iets aan zn gezicht laten doen?
Ik kan me voorstellen dat ze dat, gezien haar geschiedenis, niet meer aandurft, en dan op deze leeftijd al helemaal niet meer.quote:
Wat ge-wel-dig!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Nou goed, van mij mogen ze elkaar hebben
quote:Micky Hoogendijk komt Amerika niet in.
Mickey Hoogendijk, de echtgenote van Adam Curry, kan de Verenigde Staten niet in, omdat ze problemen heeft met haar visum.
Mickey en Adam vertoeven daarom noodgedwongen in Amsterdam.
Dit heeft Adam gezegd op zijn podcast. Hij denkt dat het nog wel twee weken duurt voordat het papierwerk in orde is gemaakt. De twee hopen dat het niet langer gaat duren, want zij willen de feestdagen graag doorbrengen in Amerika, waar zij wonen.
Micky en Adam hebben ondertussen een tijdelijk optrekje gevonden in het centrum van Amsterdam.
quote:Micky Hoogendijk scoort rol in Amerikaanse serie.
"Ik begrijp niet wat me zojuist overkomt. Ik ben geboekt voor een gastrol in de tv-show Dallas”, schrijft de echtgenote van Adam Curry op Twitter.
Tussen 1978 en 1991 maakte Dallas wereldwijd furore. De broeierige vete binnen de familie Ewing werd door miljoenen mensen op de voet gevolgd. In de nieuwe reeks, waarin Micky te zien zal zijn, spelen de zonen van aartsrivalen J.R. en Bobby de hoofdrol.
Wanneer de opnamen zijn en wanneer de blondine te zien is, is niet bekend.
Toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:19 schreef Ole het volgende:
En een enorme rotschop!
Eddem en Mick schijnen uit elkaar te zijn
kan de roddel op maar een site terugvindenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch?
Of was dat die roddel in een van de bladen waar Adam en Micky nog over getwitterd hebben?
In het scheidingtopic heb ik het gelezen, en de reacties van Adam en Micky op Twitter ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:19 schreef Ole het volgende:
[..]
kan de roddel op maar een site terugvinden
Maar waar rook is..
Is hij privé wellicht zelf graag de chick with a dick?quote:Op donderdag 25 februari 2016 16:33 schreef Zana het volgende:
Volgens Micky, zo vertelt ze in de glossy Grazia, kreeg ze in de laatste maanden van 2013 een geheim over Curry te horen: informatie die uiteindelijk een bom onder hun liefdesrelatie legde. Wat ze precies over Adam te weten kwam laat ze 'uit privayoverwegingen' in het midden.
Micky vertelt in het blad: ,,Er is iets gebeurd wat mijn vertrouwen heeft gebroken, écht gebroken. Ik ga niet in details treden, dat vind ik niet netjes.'' Ze is niet bedrogen door haar inmiddels ex-man die eerder getrouwd was met Patrica Paay. ,,Ik heb iets te horen gekregen, wat eigenlijk verteld had moeten worden vóórdat ik getrouwd was. Toen dat in één keer boven water kwam, is er bij mij iets geknapt. Ik dacht: dat moet ik toch kunnen herstellen? Daar wilde ik voor vechten.''
Ja, nu weet ik nog niets...maar wanneer hat Patricia het over a chick with a dick?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |