candlelight was ook episch.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:21 schreef Twest1 het volgende:
[..]
Die combinatie was ook wat mij het eerste opviel
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef tho_Omas het volgende:
En het meest epische skyradionummer ooit:
Sjors en Sjimmie!
Hij blijft de hele dag in mn hoofd zitten.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ik vind em wel okee!
niet zon zeikepos ala total eclipse!
Top Gunquote:
ja wat dat betreft is t n goeie!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hij blijft de hele dag in mn hoofd zitten.![]()
sterker nog, hij is geniaal.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ik vind em wel okee!
niet zon zeikepos ala total eclipse!
Die hoor ik nou nooit meerquote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Sky Radio is meer epidermisch dan episch:
omdat iedereen de clou nu wel weet.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die hoor ik nou nooit meer
Een goede grap blijft leuk.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat iedereen de clou nu wel weet.
Hmmm, volgens mij wordt deze van Simply Red toch vaker gedraaidquote:Op donderdag 17 december 2009 12:53 schreef jimjim1983 het volgende:
Wes - Alane is eigenlijk ook wel episch
Atomic kitten zijn nog wel leuk. Vooral als je het geluid uitzet als je de clip kijktquote:
Aaaaaaaaaaarg die had ik uit mijn geheugen verbannen!quote:
Oke, daar heb je een punt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar hij is niet episch genoeg.
quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef OldJeller het volgende:
Die clip is overigens ook episch, met Keanu.
1991, het is denk ik gewoon pas in 2007 "officiëel" geupload door die platenmaatschappij.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
maar die is toch wel ouder dan 2007
Inderdaad episch.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
'Take a bow' draaiden ze ook veel.quote:
Gedeelde smart, is halve smart.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:42 schreef TC03 het volgende:
Goed topic. Mooi om te zien hoe er instantaan consensus ontstaat over zo'n ongedocumenteerd maar belangrijk maatschappelijk verschijnsel.
* TC03 pinkt een traantje weg
Die is véél ouder dan 2007. toen had ik nog een kleine abbo op de hitkrantquote:Op maandag 8 februari 2010 17:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
Toen had ik nog niet door dat dit een nogal suggestieve clip wasquote:
wtf?quote:Op donderdag 18 maart 2010 03:57 schreef Parafernalia het volgende:
Oke, dit alles samen met user Laton, die niet mag posten.
Ik zou 't eigenlijk niet weten. Hij post sowieso niet veel meer.quote:
Hij was toch aan het verhuizen en had geen internet meer ofzo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik zou 't eigenlijk niet weten. Hij post sowieso niet veel meer.
ja klopt wel eigenlijk, staat genoteerd. maar sowieso is lang niet alles in dit topic episch skyradio materiaal. moet voor deel 2 maar een selectie gaan maken ben ik bang:Pquote:
we kunnen wel een UVT Sky Radio Tournament doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja klopt wel eigenlijk, staat genoteerd. maar sowieso is lang niet alles in dit topic episch skyradio materiaal. moet voor deel 2 maar een selectie gaan maken ben ik bang:P
overbodig. bonnie tyler - total eclipse of the heart wint sowiesoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
we kunnen wel een UVT Sky Radio Tournament doen
die is ook gewoon heel erg kut.quote:
hoe kon ik die ooit vergetenquote:
heh, ik had dat refreintje altijd in mn hoofd als iets uit een michael jackson nummerquote:
Dat dacht ik op de vorige pagina ook, bleek onjuist.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik geloof dat het hele beschikbare repertoire van Sky nu wel voorbij gekomen is...
quote:
He getsquote:
De Horror..quote:Op donderdag 1 april 2010 20:43 schreef InGebruik het volgende:
Waarom zie ik dit topic nu pas? Mijn ouders draaiden in de jaren '90 ongeveer alleen maar Sky. Vreselijk, ik ken nog steeds bijna elke tekst uit m'n hoofd van de nummers die ze draaien.
Die gated snare is episch *\traantje wegpinkt*quote:
die zijn absoluut niet epischquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:37 schreef Ties02 het volgende:
Komen minstens 2 keer langs per dag op het werk *kots*
Die is GENIAAL.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:35 schreef Teteteterek het volgende:
Heb er weer één gevonden
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:47 schreef JackHerrer het volgende:
die staat er natuurlijk al inquote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Werd deze veel op sky gedraaid (ook vreselijk trouwens.. )
Da's meer iets voor Radio 10 Gold...quote:
dacht welquote:
quote:
Michael McDonald is een held, uitstekend nummer.quote:
allemaal niet episch.quote:Op zondag 30 januari 2011 09:56 schreef eriksd het volgende:
Voor de rest: al die meuk van Shania Twain, Alicia Keys, Counting Crows, Blof, Acda en de Munnik![]()
![]()
daar heb je geen wedstrijd voor nodigquote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef JackHerrer het volgende:
Als dit topic vol is moet er een toernooi gemaakt worden, om te bepalen wat het meest epische nummer is.
Zeg het maar dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Yorrit het volgende:
[..]
daar heb je geen wedstrijd voor nodig
quote:
quote:
Nice, had een italiaans meisje op school vroeger, Maria Mena De Las Amos ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |