Soms wordt het nog wel zo gebruikt hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Kieswiel het volgende:
Ik kreeg niet zo heel lang geleden het besef dat 'ritsen'(op de weg) kwam van 'ritsen'(op bijvoorbeeld een jas).
En ik heb heel lang gedacht bij teksten die waren ingekort door; (...) dat die pauze stond voor een soort sarcastische stilte.
"Als je een geciteerde zin wilt inkorten delen geef je dit aan door (... ) te plaatsen op de plaats van het tekstfragment dat je weglaat."
Jammer dat ik nu wel weet waar het voor staat want zo'n tekst is ineens een stuk saaier.
quote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Bostrol het volgende:
Dat BP niet staat voor BenzinePomp, maar voor British Petroleum
Daar ben ik ook ingetraptquote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Bostrol het volgende:
Dat BP niet staat voor BenzinePomp, maar voor British Petroleum
quote:Op maandag 14 december 2009 15:07 schreef Bostrol het volgende:
Dat een gierzwaluw geen zwaluw is. (En duh, ook geen gier)
Die heb je uit Friendsquote:Op maandag 14 december 2009 19:16 schreef MissMayhem het volgende:
Als ik vroeger in een film hoorde: 'He was held at gunpoint.' vroeg ik me altijd af waarom die mensen elke keer terug gingen naar die plaats
Die wist ik wel, maar het duurde wel even voor ik erachter kwam dat "Marlijneke" (of hoe heet die vriendin van Gert) en "bobbientje" (samson's vriendinnetje) niet echt mensen waren met een rol in de serie... ik was altijd benieuwd of ze deze aflevering nu eens écht langs zouden komen, namelijk!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef csite het volgende:
dit heb ik net uitgevonden
Danny Verbiest die man in bassie en adriaan die de robot had gemaakt ook de stem was van samson het hondje van samson en gert
http://images.google.at/images?hl=nl&source=hp&q=Danny%20Verbiest&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
dat ik daar achter kwam is ook pas een paar jaar geledenquote:Op maandag 14 december 2009 01:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat het 'afstandsbediening' is en niet 'afstandsbediending'
Is toch veel logischer?
Hoogstens 20 minuten natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef .ZilveR. het volgende:
We gingen vaker shoppen bij twee steden hier in de buurt
Beide zo'n 10 min bij mij vandaan
Gister kwam ik er achter dat ze dus heel kort bij elkaar lagen, dat rode stukje is dus maar 5 minuten
Ik dacht altijd dat die echt n uur uit elkaar lagen
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Hier in de streek zegt men Renoolt, dat vind ik helemaal verschrikkelijk klinkenquote:Op maandag 14 december 2009 22:30 schreef Cottontail het volgende:
+ Dat je renault uitspreekt als reno, niet als ruh-nalt, zelfde voor peugeot
FTW FOR ZE WINNEURRRRRquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef 2cv het volgende:
Dat FTW niet WTF is maar dan verkeerd getikt
Als ik nu nog wist uit welke aflevering dat kwam.. Kheb ze niet allemaal gezien, en ik dacht dat vroeger echt..quote:
Echt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:33 schreef 2cv het volgende:
Dat FTW niet WTF is maar dan verkeerd getikt
Werktijdfactorquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:01 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Echt?![]()
En wat betekent dan wtf in een personeelsadvertentie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |