abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74588004
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:09 schreef k_man het volgende:

[..]

Hmm, ik kan het me niet herinneren. Ik heet geen Lakeman.
Ik bedoel zodiakk.
Aldus.
pi_74589275
It's final. Oud en Nieuw in Brooklyn. Ik heb er vre-se-lijk veel zin in.
pi_74589332
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Oh, kom, ze horen gewoon bij mijn jas. Een schrale troost, de palmen zijn van wol.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_74590324
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:53 schreef Gellius het volgende:
It's final. Oud en Nieuw in Brooklyn. Ik heb er vre-se-lijk veel zin in.
Mooi, hoelang ga je?
anonieme razernist
pi_74590475
Zoals het er nu uitziet: de 27e heen, de 4e terug.
pi_74590583
Ah, wij gaan de 27e terug, dat wist je hé .
anonieme razernist
pi_74590699
Jammer, een estafette-meet in plaats van een proximity-meet. Waar zitten jullie?
  woensdag 11 november 2009 @ 00:12:01 #69
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_74592040
Hoezo ga je naar Brooklyn en niet naar Manhattan? (een zeer kritische vraag, al zeg ik het zelf)
  woensdag 11 november 2009 @ 00:14:51 #70
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_74592106
Gellius, we hebben de pubquiz gewonnen. Prijs is een klok waarin we een foto van de leden van het winnende team moeten plakken die dan op onze uitvalsbasis komt te hangen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 11 november 2009 @ 00:15:41 #71
11923 I.R.Baboon
pi_74592128
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 21:05 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Dit lijkt me het slechtste wat je kunt doen: het helpt nooit als je de communicatielijnen dichtgooit (ten eerste: je wordt dan niet meer serieus genomen en kan zodoende helemaal geen invloed uitoefenen, ten tweede: het is een wanhoopsdaad). Als ik je bovenstaande stuk lees dan denk ik: waarom deze frustraties op een internetforum uiten? Je hebt nota bene een écht forum in de vorm van een klankbordgroep! Als het je echt dwars zit en je vindt het belangrijk wat er in de organisatie aan de gang is dan helpt het misschien meer als je tijdens zo'n klankbordgroep een keer zegt: 'ik ben boos!' (dan luistert iedereen) en dat je dan zegt dat je die stukken gewoon wilt zien. Dat je ontevreden bent over hoe je geïnformeerd wordt, dat jij je zorgen maakt over hoe de OR straks geïnformeerd wordt, dat je benieuwd bent hoe zij dit voor zich zien, dat je wilt weten welke waarborgen je leidinggevenden bieden bij dit proces, dat het misschien verstandig is als er in de klankbordgroep duidelijke afspraken worden gemaakt en vastgelegd, etc. In plaats van hier te zeuren over ruis en kafka-eske toestanden kan je ook gewoon zélf actie ondernemen en proberen wat te veranderen. Mocht je dan alsnog weggesaneerd worden dan heb je in ieder geval zélf wat ondernomen en voorkom je dat je wrok en frustraties meeneemt naar een volgende baan.
En als ze niet luisteren dan moet je zodiakk erbij halen!
pi_74592375
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:12 schreef MeneerTim het volgende:
Hoezo ga je naar Brooklyn en niet naar Manhattan? (een zeer kritische vraag, al zeg ik het zelf)
Ongetwijfeld vanwege het 'raad het schilderij' topic. De Cosby's woonden immers in Brooklyn. In Brooklyn Heights, waar je uitzicht hebt op Manhattan en je de mooiste foto's van de skyline kunt maken.

Als ik het me goed herinner hadden de straatjes daar allemaal fruitnamen. Apple Street en zo. Da's toch liev?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2009 00:28:27 ]
pi_74593526
Ik was zojuist aan swingen met mijn huisgenotes op de dansvloer, vraagt zo'n mongol mij: Jij stemt op D66, hè?
pi_74594130
1 november - Gellius
2 november - mane, I.R.Baboon
4 november (uitgerekende datum) - Z
5 november - Quir, Batuwu_Griekgriek
6 november - DO2
7 november - DaMart
9 november- beeer, zodiakk
10 november - k_man

11 november - Shadylane
12 november - sigme
13 november - Tha_Erik
16 november - Claudia_x
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74594139
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Quir het volgende:

[..]

Oh, kom, ze horen gewoon bij mijn jas. Een schrale troost, de palmen zijn van wol.
Hoewel suède mooi kan zijn is het ongeschikt om buiten te dragen. Het wordt al gauw lelijk bij vochtig weer. Goed voorbehandelen iig!
pi_74594165
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:29 schreef Gellius het volgende:
Jammer, een estafette-meet in plaats van een proximity-meet. Waar zitten jullie?
Midtown Manhattan, vlakbij het Empire State building, in een heel groot hotel.
anonieme razernist
pi_74594174
quote:
Op woensdag 11 november 2009 02:26 schreef W.v.t.t.k. het volgende:
Ik was zojuist aan swingen met mijn huisgenotes op de dansvloer, vraagt zo'n mongol mij: Jij stemt op D66, hè?
Da's tegenwoordig weer een compliment, geloof ik.
pi_74594180
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:11 schreef MeneerTim het volgende:
Toen Stephen Fry geboren werd keek hij achterom en dacht hij "Dat noooit meer" en vanaf dat moment was hij uit de kast. Misschien is jouw baby wel zo ongelooflijk homo dat hij niet eens in de buurt van de uitgang wenst te komen, Claudia X.
't Mag best zo'n leuke homo als Stephen Fry worden. Daar heb ik wel een keizersnede voor over.
pi_74594184
Ik ben jaloers op de NY-gangers.
pi_74594329
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:12 schreef MeneerTim het volgende:
Omdat we in het huis van vrienden kunnen, en dat staat in Brooklyn, niet in Manhattan. Wat niet wil zeggen dat we daarmee niet in Manhattan zullen zijn.
pi_74594346
quote:
Op woensdag 11 november 2009 07:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben jaloers op de NY-gangers.
Als je straks met een verstilde glimlach naar het kleine wondertje naast je kijkt is al het leed vergeten, Claudia!
pi_74594368
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:12 schreef Gellius het volgende:

[..]

Als je straks met een verstilde glimlach naar het kleine wondertje naast je kijkt is al het leed vergeten, Claudia!
Ik was vergeten dat er nog in ieder geval één ding was dat ik wilde doen voor ik een kind nam.
pi_74594401
Ik ben allang blij dat je gewoon een kind genomen hebt. Ik word altijd erg jeukerig van mensen die je dan gaan verbeteren en zeggen dat je een kind krijgt, niet neemt.
  woensdag 11 november 2009 @ 08:18:34 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_74594407
Die verstilde glimlach mag ook een grote grijns zijn, die dan in een verbeten grimas over gaat omdat ze je aan het hechten zijn.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 11 november 2009 @ 08:37:18 #85
11923 I.R.Baboon
pi_74594580
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:18 schreef Gellius het volgende:
Ik ben allang blij dat je gewoon een kind genomen hebt. Ik word altijd erg jeukerig van mensen die je dan gaan verbeteren en zeggen dat je een kind krijgt, niet neemt.
Dit was vroeger altijd het moment waarop ReneMioch iets heel schunnigs zou schrijven over kinderen nemen.
pi_74594588
Gelukkig zien we die man niet meer.
  woensdag 11 november 2009 @ 08:38:55 #87
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_74594608
quote:
Op woensdag 11 november 2009 07:49 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Midtown Manhattan, vlakbij het Empire State building, in een heel groot hotel.
Toch niet het Penn?
pi_74594871
Weer een potje Civ uit. Dan kan ik me nu gaan vervelen.
  woensdag 11 november 2009 @ 08:54:58 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_74594899
Vandaag of morgen wordt het ziekenhuis? (Of wil je dat niet kwijt?)
pi_74594937
Ik weet het nog niet precies! Krijg ik wel gauw te horen. In het ergste geval zal het maandag worden, vermoed ik.
pi_74594964
Kom kom, potje SMAC kan nog best.

Tien jaar oud alweer. Tsjongejongejonge.
pi_74595010
Ik voel me heel gedesoriënteerd als ik ga gamen, dus ik kap er nu maar mee.

Straks is de baby er al en vergeet ik borstvoeding te geven omdat ik nog met een potje bezig ben.
pi_74595076
Dan zet je toch even een alert.
pi_74595134
Ik weet gelukkig niet wat dat betekent!

Nee, ik laat me niet verleiden en houd het voorlopig bij badderen en de Sudoku Mix.
pi_74595153
Mijn favoriete sudoku's zijn de Samurai en de Killer.

[ Bericht 34% gewijzigd door Claudia_x op 11-11-2009 09:17:05 ]
pi_74595154
Soms vraag ik me in gemoede af of onze Claudia eigenlijk wel nerderig genoeg is.
pi_74595168
Nou, het lijkt alweer mee te vallen .
  woensdag 11 november 2009 @ 09:19:31 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_74595353
http://www.verontrustemoeders.nl/index.html

Claudia, misschien krijg je spontaan weeën van bovenstaande site.
pi_74595372
Ha.

Is dat de New Yorker Nocigar?
Aldus.
pi_74595451
quote:
Comic Sans! .
pi_74595468

Ik had me vandaag voor de eerste keer kunnen laten vaccineren, maar ik wacht liever de volgende ronde af (als de ouders van zuigelingen aan de beurt zijn). Wat ik heel lief vind is dat opa en oma zich speciaal voor de baby in hebben laten enten. Voor henzelf vonden ze het niet zo nodig.
pi_74595621
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gellius, we hebben de pubquiz gewonnen. Prijs is een klok waarin we een foto van de leden van het winnende team moeten plakken die dan op onze uitvalsbasis komt te hangen.
Mijn hart weent, IR.
pi_74595722
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:19 schreef Lienekien het volgende:
http://www.verontrustemoeders.nl/index.html

Claudia, misschien krijg je spontaan weeën van bovenstaande site.
"... De zogenaamde Mexicaanse griep ..."
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:23 schreef Gellius het volgende:

[..]

Comic Sans! .
Dat zegt meteen genoeg!
Aldus.
pi_74595926
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:37 schreef Z het volgende:

[..]

"... De zogenaamde Mexicaanse griep ..."
[..]

Dat zegt meteen genoeg!
Het pdf-document is ook tamelijk hilarisch:

Geachte landgenoot,

De komende H1N1-griepvaccinaties zijn (nog) vrijwillig. Voordat u kiest om die bij u te laten inspuiten: Kent u de gevaarlijke inhoud van deze experimentele vaccins? Weet u wat voor schade die stoffen in uw lichaam kunnen aanrichten?

• MF59, AS04 (squaleen)
→ autoimmuunziekten, MS, lupus

• aluminiumverbindingen
→ Alzheimer, ADHD

• kwik (Thimerosal)
→ hersenschade, autisme

• formaldehyde
→ kanker

• polysorbaat 80
→ onvruchtbaarheid

• neomycine
→ allergieën

Nu u dit weet, laat u zich vaccineren met deze niet geteste, experimentele vaccins?
Ja / Nee
pi_74595936
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:20 schreef Z het volgende:
Ha.

Is dat de New Yorker Nocigar?
[ afbeelding ]
Ho.
Toch wel ben ik bang.
anonieme razernist
  woensdag 11 november 2009 @ 09:47:59 #106
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_74595993
Hatsikidee.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 11 november 2009 @ 09:49:44 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_74596034
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het pdf-document is ook tamelijk hilarisch:

Geachte landgenoot,

De komende H1N1-griepvaccinaties zijn (nog) vrijwillig. Voordat u kiest om die bij u te laten inspuiten: Kent u de gevaarlijke inhoud van deze experimentele vaccins? Weet u wat voor schade die stoffen in uw lichaam kunnen aanrichten?

• MF59, AS04 (squaleen)
→ autoimmuunziekten, MS, lupus

• aluminiumverbindingen
→ Alzheimer, ADHD

• kwik (Thimerosal)
→ hersenschade, autisme

• formaldehyde
→ kanker

• polysorbaat 80
→ onvruchtbaarheid

• neomycine
→ allergieën

Nu u dit weet, laat u zich vaccineren met deze niet geteste, experimentele vaccins?
Ja / Nee
Hilarisch? Schandalig! Als je googelt op MS en squaleen kom je op talloze zinloze websites dezelfde schandalige informatie tegen.
pi_74596152
Ach, ik heb het idee dat elk weldenkend mens deze informatie met een korreltje zout neemt door de wijze van presenteren. Veel mensen zijn bang voor onbekende bijwerkingen maar niet voor bijvoorbeeld autisme. Die claim is zo sterk dat de alarmbellen wel afgaan.
pi_74596155
Let wel:
Anneke Bleeker is een gewone moeder die ongerust raakte over de vaccinatie voor Baarmoederhalskanker, en wilde meer informatie als er door de overheid, RIVM en GGD's werd gegeven.
Inmiddels is zij door haar uitgebreide onderzoeken een expert geworden op het gebied van vaccineren, en wat dat voor gevolgen heeft voor het menselijk lichaam.
anonieme razernist
pi_74596471
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:00 schreef Gellius het volgende:
Kom kom, potje SMAC kan nog best.

Tien jaar oud alweer. Tsjongejongejonge.
Alpha Centauri blijft mijn #1 bron van levensbeschouwende wijsheden:

"Resources exist to be consumed. And consumed they will be, if not by this generation then by some future. By what right does this forgotten future seek to deny us our birthright? None I say! Let us take what is ours, chew and eat our fill."
pi_74596525
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:08 schreef beeer het volgende:

[..]

Alpha Centauri blijft mijn #1 bron van levensbeschouwende wijsheden:

"Resources exist to be consumed. And consumed they will be, if not by this generation then by some future. By what right does this forgotten future seek to deny us our birthright? None I say! Let us take what is ours, chew and eat our fill."
Da's wel erg aristotelisch (doelmatigheid van de natuur). Maar Aristoteles was een toffe peer.
  woensdag 11 november 2009 @ 10:12:07 #112
11923 I.R.Baboon
pi_74596553
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, ik heb het idee dat elk weldenkend mens deze informatie met een korreltje zout neemt door de wijze van presenteren. Veel mensen zijn bang voor onbekende bijwerkingen maar niet voor bijvoorbeeld autisme. Die claim is zo sterk dat de alarmbellen wel afgaan.
Ik betwijfel het hoor. Ik heb gisteren zo veel collega's gehoord die eigenlijk allemaal ernstige bezwaren hadden (en waarschijnlijk nog niet eens op die site hadden gekeken maar elkaar nog ongefundeerder bangmaken).

Dan kan je natuurlijk zeggen 'ja, maar dat waren moslims, dat is een achtelijke cultuur' en dan zeg ik 'dat kan wel zo wezen, maar er zijn ook een hele hoop achtelijke nederlanders'.

In mijn andere hoedanigheid ga ik misschien helpen bij een vaccinatiedag, dat is wel weer leuk.
pi_74596659
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:12 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik betwijfel het hoor. Ik heb gisteren zo veel collega's gehoord die eigenlijk allemaal ernstige bezwaren hadden (en waarschijnlijk nog niet eens op die site hadden gekeken maar elkaar nog ongefundeerder bangmaken).
Het probleem is dat artsen ons ook niet gefundeerd kunnen geruststellen. Er komt een onzekere factor bij kijken, maar men (de overheid en de medische sector) schat de mogelijke gevolgen van de Mexicaanse griep ernstiger in dan mogelijke bijwerkingen van het vaccin.

Ik vind het dus niet zo raar dat mensen bang zijn. Wat me alleen verbaast is dat ze ineens doen alsof ze volwaardig aan een discussie deel kunnen nemen. Wat weet een leek nou van vaccins? Ik ga liever af op de mening van mijn arts.

Maar goed, de bangmakerij dwingt de overheid wel om meer (wetenschappelijke) informatie te geven, en dat vind ik wel een positieve ontwikkeling.
pi_74597238
In 1976 stierven meer mensen en werden meer mensen ernstig ziek van het vaccin dan van de varkensgriep zelf. Ik heb dus zo mijn bedenkingen (naast het feit dat het vaccinatieprogramma politiek gemotiveerd is met een onderliggend corporatistisch complot natuurlijk)
  woensdag 11 november 2009 @ 10:38:19 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_74597295
Punt vind ik nog dat een mogelijk risico bij vaccineren (bij één op de zoveel kan het wel eens heel fout aflopen) door de overheid/RIVM wordt beoordeeld als een aanvaardbaar risico. Maar als jij ouder van een kind bent, wil je natuurlijk niet die statistiek worden.

Enfin, die statistiek dreigt ook omdat nu een op de zoveel aan de griep overlijdt.
pi_74597339
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:15 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

En als ze niet luisteren dan moet je zodiakk erbij halen!
pi_74597419
De perverse relatie tussen de overheid en de farmaceutische industrie maakt het niet eenvoudiger om informatie te interpreteren.

Ach, voor mezelf zou ik het sowieso niet doen. Ik vind het idee dat een baby'tje doodziek kan worden en aan de beademing kan belanden gewoon eng.
pi_74597445
Het Rijk weet wat ze doet.
pi_74597455
Gelukkig is er daarom (nog) de persoonlijke vrijheid om de keuze te maken om wel of niet gevaccineerd te worden. Ik voel momenteel trouwens iets van een griep bij me opkomen dus misschien weet ik over een aantal dagen wel of ik een goede of slechte keuze heb gemaakt. Ik houd jullie op de hoogte. (Tenzij ik dood ben gegaan natuurlijk)
pi_74597496
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:42 schreef zodiakk het volgende:
Het Rijk laat zich vaak adviseren door partijen die er belang bij hebben om een middel te slijten. Dat het Rijk weet wat ze doet stelt me dus niet bepaald gerust.
pi_74597555
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:42 schreef beeer het volgende:
Gelukkig is er daarom (nog) de persoonlijke vrijheid om de keuze te maken om wel of niet gevaccineerd te worden.
Er is toch geen reden om ervanuit te gaan dat het (ooit) verplicht zou worden?
pi_74597620
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:42 schreef zodiakk het volgende:
Het Rijk werd op Endor anders wel verslagen door een stel slechtbewapende beertjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')