Midtown Manhattan, vlakbij het Empire State building, in een heel groot hotel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:29 schreef Gellius het volgende:
Jammer, een estafette-meet in plaats van een proximity-meet. Waar zitten jullie?
Da's tegenwoordig weer een compliment, geloof ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 02:26 schreef W.v.t.t.k. het volgende:
Ik was zojuist aan swingen met mijn huisgenotes op de dansvloer, vraagt zo'n mongol mij: Jij stemt op D66, hè?
't Mag best zo'n leuke homo als Stephen Fry worden. Daar heb ik wel een keizersnede voor over.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:11 schreef MeneerTim het volgende:
Toen Stephen Fry geboren werd keek hij achterom en dacht hij "Dat noooit meer" en vanaf dat moment was hij uit de kast. Misschien is jouw baby wel zo ongelooflijk homo dat hij niet eens in de buurt van de uitgang wenst te komen, Claudia X.
Omdat we in het huis van vrienden kunnen, en dat staat in Brooklyn, niet in Manhattan. Wat niet wil zeggen dat we daarmee niet in Manhattan zullen zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:12 schreef MeneerTim het volgende:
Hoezo ga je naar Brooklyn en niet naar Manhattan? (een zeer kritische vraag, al zeg ik het zelf)
Als je straks met een verstilde glimlach naar het kleine wondertje naast je kijkt is al het leed vergeten, Claudia!quote:Op woensdag 11 november 2009 07:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben jaloers op de NY-gangers.
Ik was vergeten dat er nog in ieder geval één ding was dat ik wilde doen voor ik een kind nam.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Als je straks met een verstilde glimlach naar het kleine wondertje naast je kijkt is al het leed vergeten, Claudia!
Dit was vroeger altijd het moment waarop ReneMioch iets heel schunnigs zou schrijven over kinderen nemen.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:18 schreef Gellius het volgende:
Ik ben allang blij dat je gewoon een kind genomen hebt. Ik word altijd erg jeukerig van mensen die je dan gaan verbeteren en zeggen dat je een kind krijgt, niet neemt.
Toch niet het Penn?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Midtown Manhattan, vlakbij het Empire State building, in een heel groot hotel.
Comic Sans!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:19 schreef Lienekien het volgende:
http://www.verontrustemoeders.nl/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |