Mijn hart weent, IR.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gellius, we hebben de pubquiz gewonnen. Prijs is een klok waarin we een foto van de leden van het winnende team moeten plakken die dan op onze uitvalsbasis komt te hangen.
"... De zogenaamde Mexicaanse griep ..."quote:Op woensdag 11 november 2009 09:19 schreef Lienekien het volgende:
http://www.verontrustemoeders.nl/index.html
Claudia, misschien krijg je spontaan weeën van bovenstaande site.
Dat zegt meteen genoeg!quote:
Het pdf-document is ook tamelijk hilarisch:quote:Op woensdag 11 november 2009 09:37 schreef Z het volgende:
[..]
"... De zogenaamde Mexicaanse griep ..."
[..]
Dat zegt meteen genoeg!
Ho.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:20 schreef Z het volgende:
Ha.
Is dat de New Yorker Nocigar?
[ afbeelding ]
Hilarisch? Schandalig! Als je googelt op MS en squaleen kom je op talloze zinloze websites dezelfde schandalige informatie tegen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het pdf-document is ook tamelijk hilarisch:
Geachte landgenoot,
De komende H1N1-griepvaccinaties zijn (nog) vrijwillig. Voordat u kiest om die bij u te laten inspuiten: Kent u de gevaarlijke inhoud van deze experimentele vaccins? Weet u wat voor schade die stoffen in uw lichaam kunnen aanrichten?
• MF59, AS04 (squaleen)
→ autoimmuunziekten, MS, lupus
• aluminiumverbindingen
→ Alzheimer, ADHD
• kwik (Thimerosal)
→ hersenschade, autisme
• formaldehyde
→ kanker
• polysorbaat 80
→ onvruchtbaarheid
• neomycine
→ allergieën
Nu u dit weet, laat u zich vaccineren met deze niet geteste, experimentele vaccins?
Ja / Nee
Alpha Centauri blijft mijn #1 bron van levensbeschouwende wijsheden:quote:Op woensdag 11 november 2009 09:00 schreef Gellius het volgende:
Kom kom, potje SMAC kan nog best.
Tien jaar oud alweer. Tsjongejongejonge.
Da's wel erg aristotelisch (doelmatigheid van de natuur). Maar Aristoteles was een toffe peer.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:08 schreef beeer het volgende:
[..]
Alpha Centauri blijft mijn #1 bron van levensbeschouwende wijsheden:
"Resources exist to be consumed. And consumed they will be, if not by this generation then by some future. By what right does this forgotten future seek to deny us our birthright? None I say! Let us take what is ours, chew and eat our fill."
Ik betwijfel het hoor. Ik heb gisteren zo veel collega's gehoord die eigenlijk allemaal ernstige bezwaren hadden (en waarschijnlijk nog niet eens op die site hadden gekeken maar elkaar nog ongefundeerder bangmaken).quote:Op woensdag 11 november 2009 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, ik heb het idee dat elk weldenkend mens deze informatie met een korreltje zout neemt door de wijze van presenteren. Veel mensen zijn bang voor onbekende bijwerkingen maar niet voor bijvoorbeeld autisme. Die claim is zo sterk dat de alarmbellen wel afgaan.
Het probleem is dat artsen ons ook niet gefundeerd kunnen geruststellen. Er komt een onzekere factor bij kijken, maar men (de overheid en de medische sector) schat de mogelijke gevolgen van de Mexicaanse griep ernstiger in dan mogelijke bijwerkingen van het vaccin.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik betwijfel het hoor. Ik heb gisteren zo veel collega's gehoord die eigenlijk allemaal ernstige bezwaren hadden (en waarschijnlijk nog niet eens op die site hadden gekeken maar elkaar nog ongefundeerder bangmaken).
quote:Op woensdag 11 november 2009 00:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En als ze niet luisteren dan moet je zodiakk erbij halen!
Het Rijk laat zich vaak adviseren door partijen die er belang bij hebben om een middel te slijten. Dat het Rijk weet wat ze doet stelt me dus niet bepaald gerust.quote:
Er is toch geen reden om ervanuit te gaan dat het (ooit) verplicht zou worden?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:42 schreef beeer het volgende:
Gelukkig is er daarom (nog) de persoonlijke vrijheid om de keuze te maken om wel of niet gevaccineerd te worden.
Het Rijk werd op Endor anders wel verslagen door een stel slechtbewapende beertjesquote:Op woensdag 11 november 2009 10:42 schreef zodiakk het volgende:
Het Rijk weet wat ze doet.
Volgens mij is het laatst eens onderzocht, en was er een meerderheid (van de bevolking, niet van het parlement *pfiew*) voorstander van verplicht vaccineren (polio, denk ik).quote:Op woensdag 11 november 2009 10:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is toch geen reden om ervanuit te gaan dat het (ooit) verplicht zou worden?
Het anti-vaccinatiestandpunt wordt waarschijnlijk sterk geassocieerd met religieuze fanatici. Ik vermoed dat zo'n peiling er nu heel anders uit zou zien.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is het laatst eens onderzocht, en was er een meerderheid (van de bevolking, niet van het parlement *pfiew*) voorstander van verplicht vaccineren (polio, denk ik).
Nou, precies! Ik ben blij met de positie waarin wij ons bevinden: gevaren uit de directe omgeving van de baby zo klein mogelijk maken (onszelf in laten enten, weinig mensen op bezoek, geen kinderdagverblijf) zonder de baby zelf bloot te stellen aan mogelijke bijwerkingen van het vaccin. Als je oudere kinderen hebt zoals Z lijkt de keuze me moeilijker.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:38 schreef Lienekien het volgende:
Punt vind ik nog dat een mogelijk risico bij vaccineren (bij één op de zoveel kan het wel eens heel fout aflopen) door de overheid/RIVM wordt beoordeeld als een aanvaardbaar risico. Maar als jij ouder van een kind bent, wil je natuurlijk niet die statistiek worden.
Enfin, die statistiek dreigt ook omdat nu een op de zoveel aan de griep overlijdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |