http://rotterdam.nl/smartsite2249111.dwsquote:Zondag 6 september
14:00 & 16:15 uur Cityloungen in de bouwput van Calypso
Woensdag 9 september
Rotterdam pakt uit
1 t/m 13 september: NAi
14 t/m 20 september: City Informatiecentrum
Het Nieuwe Stadskantoor
Zaterdag 19 september
Parfum de BoemBoem en The Red Apple
Zondag 20 september
Parfum de BoemBoem
Vrijdag 25 september
Bekendmaking nieuwste klushuizen
Zaterdag 26 september
11:00 - 14:00 uur Nieuwbouw kijken tijdens LiViN’ op Locatie
www.zomerfestivals.nlquote:Vanaf maandag 14 september zijn de vijf ontwerpen voor het Nieuwe Stadskantoor te zien in het City Informatiecentrum op de Coolsingel 197.
Bezoekers kunnen daar met een kaart aan de beoordelingscommissie laten weten wat zij van de ontwerpen vinden. Op woensdag en zaterdag kunnen mensen gratis in een fietstaxi naar de tentoonstelling. Bewoners in het centrumgebied werden als eerste door wethouder Karakus voor de deur van het City Informatiecentrum afgezet. Karakus: “Rotterdam ontwikkelt het meest duurzame gebouw van Nederland. Wij zorgen wij er dan graag voor dat mensen op een duurzame manier naar de tentoonstelling worden gebracht.”
De tentoonstelling in het City Informatiecentrum duurt nog tot en met 20 september. In oktober neemt het College, op voordracht van de beoordelingscommissie, een besluit over het definitieve ontwerp.
Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Als de meeting foto's, de kaartjes, en de vorige delen er bij komen, dan zou het best wat kunnen zijn. Alleen is dan alleen het plaatje er boven anders, en dan is de huidige banner mooier imhoquote:
die staan al in de voorgaande delen vaak genoegquote:Op maandag 9 november 2009 21:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als de meeting foto's,
die kloppen toch nietquote:de kaartjes,
quote:er bij komen, dan zou het best wat kunnen zijn. Alleen is dan alleen het plaatje er boven anders, en dan is de huidige banner mooier imho
De kaartjes zijn 3 maanden terug geupdate. Alsof ik het kan helpen dat het nu niet meer kloptquote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef DutchTrain het volgende:
Die nieuwe OP is een stuk beter... valt wat makkelijker bij te houden.
Die kaartjes kloppen toch al jaren niet meer, en zo wel dan toch weer niet.
Vagabond is perfectquote:Op maandag 9 november 2009 21:46 schreef DutchTrain het volgende:
Deze maand dus nog 'Drinken in West'
Is Vagabond westelijk genoeg, of moeten we naar Dizzy of misschien wel naar de Pelgrim of naar een Spangens buurtcafé ?
Volgens mij had jij daar wel degelijk een rol in...quote:Op maandag 9 november 2009 21:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De kaartjes zijn 3 maanden terug geupdate. Alsof ik het kan helpen dat het nu niet meer klopt![]()
De tijdsduur hangt eerder af van de agenda dan het aantal mensen.. Dus tja..quote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef Isegrim het volgende:
Een vergadering met drie mensen die 2,5 uur duurt.![]()
of met hoelang Ise er over doet koffie te halenquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
De tijdsduur hangt eerder af van de agenda dan het aantal mensen.. Dus tja..
Goedemorgen allemaal!
Dat viel bij deze vergadering ook nog wel mee geloof ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
De tijdsduur hangt eerder af van de agenda dan het aantal mensen.. Dus tja..
Goedemorgen allemaal!
How come?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb vandaag het idee dat ik een kleuterjuf ben
zo voelt Ise zich elke dagquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik heb vandaag het idee dat ik een kleuterjuf ben
alsof jij die wel hebt gekkehuisquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kleuters hebben geen piemels van 22 centimeter.
Interne verhuizing. 4 Account assistents moesten ruilen met 1 managing director, vanwege de grote van de kamer (MD had een giga-kamer. De aa's zaten hutje op mutje). 1 collega ligt met het halve kantoor overhoop, en 1 collega met het gehele kantoor. Die moesten dus ook verkast worden. Mijn idee was beide collega's op 1 kamer, maar dat schijnt een bloedbad te worden, aldus andere collega's. \quote:
Ik wil wel een foto voor je maken hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
alsof jij die wel hebt gekkehuis
Wat is je favoriete bezorgmaaltijd?
rot je op leipe louisquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wil wel een foto voor je maken hoor
Juist die mensen zijn minder flexibel, dus dat is ook weer niet zo onverwacht.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Daarnaast vier ruzie's met verschillende collega's mogen aanschouwen omdat ze niet blij waren met hun nieuwe plek, het uitzicht kut vonden, of de kast te ver weg vonden staan. Dan hebben we het over mensen in de leeftijd 40-55 jaar he.
Als het goed is zijn ze met hun werk bezig en hoeven ze niet naar buiten te kijken.quote:Ik had echt zoiets van get real, ga zitten en shut up. Maar het ligt blijkbaar nogal gevoelig. Like it matters, of je nu schiedam, delft, Den Haag, Alexander, of Rotterdam Centrum ziet als je naar buiten kijkt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 18:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heb ik Isegrim aan de telefoon:
"oh kut, ik moet weer naar binnen, want ik ben mijn telefoon vergeten. Ik bel je zo terug!"
Rimpelsaurierquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Niets zo ingewikkeld toch? Ik dacht dat ik mijn telefoon was vergeten (voelde 'm niet in mijn zak) terwijl ik ermee liep te bellen.
Ok ja het kon zijn dat je nog 13 andere toestellen hadquote:Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Niets zo ingewikkeld toch? Ik dacht dat ik mijn telefoon was vergeten (voelde 'm niet in mijn zak) terwijl ik ermee liep te bellen.
ze heet geen JJdJ die 25 nummers en 873843 GSM's heeftquote:Op woensdag 11 november 2009 21:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ok ja het kon zijn dat je nog 13 andere toestellen had
Dat heb ik snel gedaan dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is wat het leven met een vrouw met een man doet............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |