Ik heb meer het idee dat het niet helemaal duidelijk is dat je bedoelt dat je buiten de deur gaat eten.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:33 schreef Pietverdriet het volgende:
De troep, als, de afwas, de verpakkingsmaterialen, de lucht..
Yup.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:35 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat het niet helemaal duidelijk is dat je bedoelt dat je buiten de deur gaat eten.
Spare Rib expres is idd zeer goed te doen. Compleet met allerlei extraatjes, echt een aanrader als je ervan houd. Ik dus niet zo.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:57 schreef zoalshetis het volgende:
ook spareribs van de sparerib express. prima spul en ben en jerry ijs erbij. nu ook 6 pack kleine blikjes bij een menu voor eurotje of 2 extra.
plus lekker frisse salade en gepofte aardappel met kruidenboter.quote:Op zondag 18 juni 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Spare Rib expres is idd zeer goed te doen. Compleet met allerlei extraatjes, echt een aanrader als je ervan houd. Ik dus niet zo.
"hoi met piet, van die friet, wat is er?! ik heb het erg druk".quote:Op zondag 18 juni 2006 16:06 schreef Rosbief het volgende:
Friet met Mayonaise!
hier krijgen we alleen van die dingen van pizzaboers en snackbarsquote:Op zondag 18 juni 2006 19:43 schreef Lambiek12 het volgende:
Geen?
Krijg hier welke maand wel 3 nieuwe folder erbij met tenten in de omgeving die weer opnieuw beginnen. Heel af en toe bestel ik wel is een donner of shoarma maar meestal haal ik het zelf wel eff op. Zo ver is het nou ook weer niet weg![]()
waar haal je shoarmavlees vandaan dan? dat bij de supermarkt is altijd zo ranzigquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:01 schreef Shirley het volgende:
Shoarma maak ik liever zelf.
en als t mogelijk is nog beetje salsasaus erdoorquote:Op zondag 25 juni 2006 17:55 schreef Mikkie het volgende:
Broodje shoarma extra vlees, extra broodje, cocktailsaus. Zes euro bij de shoarmatent waar ik tot twee maanden geleden nog 200m vandaan woonde. Heb hier nog niks laten bezorgen, ga wel een keer pizza halen binnenkort
Bezorgen ze ook in A'dam?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:49 schreef Haijo het volgende:
Spare Rib Express is reteduur, neem dan dan de Spareribs uit mijn TS. kwijlkwijl vanavond mag ik weer.
Dat ze het uberhaupt shoarma durven te noemenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:11 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waar haal je shoarmavlees vandaan dan? dat bij de supermarkt is altijd zo ranzigpak met elastiekjes en hier en daar een stukje vlees, en dan gooien ze dr vaak nog lamme stukjes paprika ofzow door ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |