Dat had ik dus net gedaan, duh....maar ik laat m wel dichtgooien. Maar je hebt gelijk, de lapo had het moeten doen maar die snapt dat zeker weer niet... Ontopic: Op die catwalk zie je toch wel goed dat Denise en Rosalinde nogal te dik zijn in de heupenquote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ehh, ik was niet de lapo'er hoor. Doe het dan lekker zelf.
Oké, niet gezienquote:Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat had ik dus net gedaan, duh....maar ik laat m wel dichtgooien. Maar je hebt gelijk, de lapo had het moeten doen maar die snapt dat zeker weer niet... Ontopic: Op die catwalk zie je toch wel goed dat Denise en Rosalinde nogal te dik zijn in de heupen![]()
jepquote:Op maandag 9 november 2009 20:55 schreef DaviniaHR het volgende:
ik ben het nu aan het opnemen, a morgen kijken denk ik.
vandaag is toch zo'n compliatiedinges?
wel geweldig die gesoepte foto van denise!
Volgende weekquote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef Brighteyes het volgende:
Is het vanavond ook echt de finale? Of is dat pas vlgende week?
Echt slaapverwekkend, totaal geen intonatie ookquote:Op maandag 9 november 2009 21:08 schreef L0t.. het volgende:
Rosalinde praat zo raar, beetje binnensmonds ofzo
Ja, ze praat alsof ze een beugel heeft ofzo. Misschien moet ze haar kiezen gewoon iets meer van elkaar afhalen terwijl ze praat.quote:Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Echt slaapverwekkend, totaal geen intonatie ook
Ze is met 22 jaar toch veel te oud om topmodel te worden...quote:Op maandag 9 november 2009 21:09 schreef TrailerTrash het volgende:
[..]
Echt slaapverwekkend, totaal geen intonatie ook
Inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 21:13 schreef L0t.. het volgende:
Nou, de C&A-fashionshow, dat is inderdaad wel huuuuuge ja
En volgens Daphne komen daar allemaal "modemensen" Het lijkt wel of ze het tegen kleuters heeftquote:Op maandag 9 november 2009 21:13 schreef L0t.. het volgende:
Nou, de C&A-fashionshow, dat is inderdaad wel huuuuuge ja
Iddquote:Op maandag 9 november 2009 21:16 schreef Samson het volgende:
[..]
En volgens Daphne komen daar allemaal "modemensen" Het lijkt wel of ze het tegen kleuters heeft
Noem dan eens een paar andere topmodellen die donker/zwart zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef Ghanima het volgende:
Ik moet wel lachen dat in een ' next top model' show wordt gezegd dat Naomi Campbell het enige zwarte model is wat het gemaakt heeft.
Ehhhh, Tyra Banks? Je weet wel, degene die dit hele programma bedacht heeft?quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Noem dan eens een paar andere topmodellen die donker/zwart zijn?
Ja de opmerking was ook niet dom, maar wel enorm grappig!quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Edit: o volgens mij snap ik je. Maar het gaat erom dat het moeilijk is om door te breken als je donker bent, daarom zijn er zo weinig.
Een of ander raar, kinderachtig, clownsmuziekje.quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef Michellee het volgende:
Oh ik heb het muziekje gemist! Wat was het?!
Alek Wek, Liyah Kebede, Noemi Lenoir, Tyra Banks, Iman (vrouw van David Bowie)quote:Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Edit: o volgens mij snap ik je. Maar het gaat erom dat het moeilijk is om door te breken als je donker bent, daarom zijn er zo weinig.
Vandaag de dag gaan de meiden al op hun 15e het modellenvak in, en dan moeten ze ook toch echt op hakken lopen, dus Maxime moet niet zeuren maar doen. Maar ja, ik zou me niet druk maken als ik haar was, big deal of je wel of niet veel loopt in een show van C&Aquote:Op maandag 9 november 2009 21:29 schreef Crientj het volgende:
Sneu voor Maxime. ;o En dan steeds dat geneuzel dat ze niet op hoge hakken kan lopen.
Ja euh, denk dr eens aan dat het kind nog maar 17 is, terwijl de rest ouder is. -_-
Onder topmodellen versta ik wel écht topmodellen, bijv. zoals Naomi Campbell. Ik heb een gematigde interesse in die wereld en persoonlijk ken ik alleen Alek Wek en Tyra Banks, maar die laatste kende ik eigenlijk pas met ANTM.quote:Op maandag 9 november 2009 21:34 schreef alors het volgende:
[..]
Alek Wek, Liyah Kebede, Noemi Lenoir, Tyra Banks, Iman (vrouw van David Bowie)
Momenteel Chanel Iman, Jourdan Dunn, Sessilee Lopez...
oh absoluut, van mij zouden er veel meer donkere modellen mogen zijn, ik vind donkere vrouwen supermooi.quote:Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Onder topmodellen versta ik wel écht topmodellen, bijv. zoals Naomi Campbell. Ik heb een gematigde interesse in die wereld en persoonlijk ken ik alleen Alek Wek en Tyra Banks, maar die laatste kende ik eigenlijk pas met ANTM.
En wat is dan überhaupt de definitie van een topmodel
Maar dan nog is de ratio donker/licht heel scheef, al moet ik je dan toch gelijk geven.
Vond ik ook. Lachen (tikkie-hum-lomp) en het meest oprecht. En knap ook!quote:Op maandag 9 november 2009 21:04 schreef Samson het volgende:
Haha, die Tessa was toch wel lachen. En wees eerlijk, ze had gelijk, die ene was ook niet bepaald knap te noemen....
Morgen?quote:Op maandag 9 november 2009 22:09 schreef ouderejongere het volgende:verdorrie, krijg ik opeens visite. Morgen dan maar via internet bekijken.
Denise
De aflevering van vandaag!quote:Op maandag 9 november 2009 22:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Morgen?Die finale is toch gewoon volgende week ?
Troost je, er is geen een vriendje te zien. Alleen een broertje van Denise, maar verder geen familiequote:
Ze heeft familie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Wat was nou die onthulling over Denise?
Ze heeft babyfoto'squote:
Ze heeft hetzelfde sjaaltje als Daphnequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Ze is eigenlijk een halfbloed negerin. Had je niet gezien heh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Ja dat muziekje!!! Vond het gemeen, maar ook ge-wel-dig. En dat Maxime tussen de kinderen moest lopen...ohohoh! En dat ze dan gympen kreeg ala, als je niet op hakken kan lopen als model (domdomdom) maar dan dat petje en die kleuren!!! Najah, doe d'r dan gympen aan onder een skinny jeans en een leren jasje erop. Euhm, nepleren jasje in het geval van C&A bedoel ik natuurlijk. Maar Denise ook; die kreeg een andere outfit, ze had namelijk eerst een strapless shirtje aan, wat haar heupen accentueerde, en vervolgens gaan daar twee wijven (een cosmo-nicht en een vrouwfiguur) op een afstandje over discusieren, en krijgt ze een wijdwijderwijdst en lang shirtje aangetrokken, wat over haar heupen valt en vooral "losjes" over haar heupen valt. "Dzie ousfis ist much, much betta, aldus de cosmo-wijven daar. Haha!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was dat muziekje bij Maxime ontzettend flauw.
Rosalinde deed me sowieso al weinig, maar ik vond haar tijdens de catwalk ineens wel echt mooi.
Mmm, ze heeft wel nogal een eendebekje op deze foto'squote:Op dinsdag 10 november 2009 14:37 schreef Luna3 het volgende:
Tot slot voor nu;
Kan iemand die Maxime zo geweldig vindt mij misschien vertellen wat er aan deze blik (losgezien van de outfit) zo modellerig is? Een verveelde kleuter kijkt nog boeiender als 'ie op het potje poept!![]()
[ afbeelding ]
En onderwaterquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:41 schreef Charmian het volgende:
Als ik het goed begrijp kan Maxime niet op hoge hakken lopen. Heeft ze daarmee niet al haar eigen ruiten mee ingegooit? Volgens mij moet je bij wijze van spreken op lucht kunnen lopen als model maar ook op torenhoge hakken.
Ach kom, ze kan het best. Heeft ze in de serie ook al best wel laten zien. Maar als je schoenen een maat te groot zijn, wandel jij ook niet lekker weg. Hoewel je je als model daar wel overheen moet zetten, dat is zo...quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:41 schreef Charmian het volgende:
Als ik het goed begrijp kan Maxime niet op hoge hakken lopen. Heeft ze daarmee niet al haar eigen ruiten mee ingegooit? Volgens mij moet je bij wijze van spreken op lucht kunnen lopen als model maar ook op torenhoge hakken.
Dus Denise is nog beschikbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 06:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Troost je, er is geen een vriendje te zien. Alleen een broertje van Denise, maar verder geen familie
Waarom niet? Heeft ze je ooit iets aangedaan?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ondanks dat ze lelijk loopt ben ik voor Maxime! Rosalinde mag eventueel ook wel winnen, maar ze komt zo ongemotiveerd over. Denise gun ik het gewoon niet
Vond het wel grappig dat ze over Jaap zei, dat ie wel lekker zacht was...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef Luna3 het volgende:
Sohee, dat was kort! Ik gun het Rosalinde nu al helemaaaaal; ze heeft gewoon vastgeplakt gezeten onder de oksel van terror Jaap! R-E-S-P-E-C-T!!
Nee hoor. Anders neem je elke opmerking even ontzettend serieusquote:Op donderdag 12 november 2009 22:42 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Waarom niet? Heeft ze je ooit iets aangedaan?
Ja, dat was wel heel lief van d'r, vond ik ook. (maja, ze moest wel, anders liet 'ie haar nooit meer gaan natuurlijk, heb me laten vertellen dat ze haar met gilette venus embrace hebben moeten los-amputeren)quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:36 schreef Michellee het volgende:
Vond het wel grappig dat ze over Jaap zei, dat ie wel lekker zacht was...
Lijkt wel of ik mezelf hier hoor. Haha. Eens! (onee, niet helemaal, ik had ipv Denise dan Catharina verwacht.) Maar ook Tessa gehoopt. En toevoeging, uiteindelijk hoop ik dat Rosalinde wint. Die Maxime is ook unne suffe. Kan niet lopen, en heeft steeds maar weer de zelfde pose-blik. Naah.quote:Op zondag 15 november 2009 10:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik loop even achter bij dit topic, maar ik was er heilig van overtuigd dat Lianne, Rosalinde en Denise in de finale zouden zitten.
1. Het was zielig voor Maxime, maar ze had ook gewoon moeten leren lopen op hakken
2. Rosalinde laat zichzelf wat vaker zien in de laatste afleveringen. Ik gun het haar wel, ookal is ze op tv nogal saai, ik denk dat ze in het echt veel leuker, spontaner, opener, whatever is.
3. Denise, vrij weinig over te melden. Ze ziet nu zelf in dat ze een beetje een bitch was, dus dat scheelt.
Toch, ik was voor Tessa en ik blijf voor Tessa.![]()
Maar goed, ik gun het Maxime en Rosalinde meer, zij blijven meer bij zichzelf, dan dat ze "het spel gaan spelen". Zoals Denise het zo mooi noemt.
Ik heb gesproken.
Die modeshow was toch al een paar weken geleden? Misschien heeft Maxime geoefend en verrast ze ons morgen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Natalie het volgende:
Arme Maxime... vond het echt sneu dat ze de enige van de meiden was die niet in een charmante outfit mocht lopen. Als de reden overigens echt was dat 't was omdat ze niet op hakken kan lopen, dan kan ik daar wel in komen... Als model moet je toch gewoon op hakken kunnen lopen! Hebben ze daar in de shows geen aandacht besteed? Sjonge.
Ik zit al met trillende handjes voor de tv. Bijna dan.quote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voelen we de spanning al?
Lisa gaat trouwens optreden tijdens de finale. Zouden ze dat expres doen, een dikke(re) zangeres na al die commotie?
Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen van spanning.quote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voelen we de spanning al?
Lisa gaat trouwens optreden tijdens de finale. Zouden ze dat expres doen, een dikke(re) zangeres na al die commotie?
Om welke tijd zit jij klaar?quote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef YPPY het volgende:
Nu moet ik wel zorgen dat ik op tijd klaar zit zodat ik geen enkele c&a outfit of ecco schoen mis.
De relnicht heeft twitter, het zal ook eens niet.quote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens de twitter van onze uberstylist doen ze het niet goed tijdens de repetities. Dat belooft wat voor straks
Misschien is de finale wel het eerste uur met optredens van Direct enzo en zaten de belgen daar niet op te wachten, waardoor ze gewoon het eerste uur niet uitzenden?quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Klare het volgende:
Hoezo live finale???? Op België wordt het uitgezonden van 21.30 tot 22.30!!!!
Samson en Gertquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Klare het volgende:
En dan na de finale mag er een belgische band optreden om het laatste half uur te vullen![]()
Rosalinde et Rosalinde.quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef ouderejongere het volgende:
Poll: Wie denk je dat BNTM gaat winnen?Denise Maxime Rosalinde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
.
.
Poll: Wie hoop je dat BNTM gaat winnen?Denise Maxime Rosalinde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Van een keer je neus stoten leer je meer dan wanneer je altijd hoort dat je geweldig bent. Bovendien is het nog nooit echt misgegaan tijdens de finale, behalve dan met live-reclames.quote:Op maandag 16 november 2009 19:57 schreef TrailerTrash het volgende:
De C&A show was op 21-10. Dus Maxime heeft 3,5 week kunnen oefenen. Denk wel dat het goed komt dusIk hoop dat Rosalinde in ieder geval niet wint, haar vind ik echt helemaal niks. Vond haar op de catwalk ook helemaal niks, totaal geen uitstraling. Ze staat wel mooi op een aantal foto's maar ze is zo suf
Beide Maxime.quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef ouderejongere het volgende:
Poll: Wie denk je dat BNTM gaat winnen?Denise Maxime Rosalinde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
.
.
Poll: Wie hoop je dat BNTM gaat winnen?Denise Maxime Rosalinde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Weet ik eigenlijk niet, ik heb nog geen reclames gezien voor sms-stemmen ofzo. Maar het zal waarschijnlijk wel het geval zijn, het beetje extra geld hebben ze duidelijk hard nodig, aan de sponsors van dit seizoen te zien.quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Mogen wij ook meestemmen? Niet dat ik dat ga doen!
is lisa een model?quote:
Nee, ik denk het niet, het wordt namelijk een uur later pas uitgezonden op 2be. Of de belgen mogen niet stemmen danquote:Op maandag 16 november 2009 20:34 schreef Anonymousz het volgende:
moeten we bellen/smsen wie de winnaar wordt?
Boeit toch niet? Als je c&a moet showen, hoef je geen model te zijn en die 75.000 is ook niet gek veel.quote:
rustig maar hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:35 schreef YPPY het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Als je c&a moet showen, hoef je geen model te zijn en die 75.000 is ook niet gek veel.
Bastiaan denkt dat hij grappig isquote:Op maandag 16 november 2009 20:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die Bastiaan is toch ook een clown he ... Die man moet aan die baan gekomen zijn door vriendjespolitiek want geen enkel persoon kan hem toch serieus nemen als stylist
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
@ Cee> je avatar is weer eens briljant
Ik vind Wehkamp dames er anders prachtig uitzien. Misschien geen 'couture' maar wel gewoon mooie vrouwen waar mannen ook van houden.quote:Op maandag 16 november 2009 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Rosalinde is het meest divers en vond ik de mooiste foto's hebben, en het klassieke dat ze uitstraalt past het best.
Maxime is op zich nog wel aardig. (Maar wat een pubertje nog qua gedrag en dat pruillipje bij elk Nederlands programma waar ze langs kwam).
Denise heeft niks van couture in zich, die moet lekker als hoochy mama voor de Wehkamp gaan poseren.
wie is nigelquote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mooie Nigel
X2quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:06 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ik vind Wehkamp dames er anders prachtig uitzien. Misschien geen 'couture' maar wel gewoon mooie vrouwen waar mannen ook van houden.
Ooooooooo ja ik ben zo domquote:
sweetquote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Nigel Barker van ANTM!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Nigel Barker van ANTM!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, om precies te zijn 10 kilo. En daarmee de vrouwelijkheid: tieten & heupen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zien er mooi uit, maar tussen een topmodel en een Wehkampmodel zit een wereld van verschil.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, om precies te zijn 10 kilo. En daarmee de vrouwelijkheid: tieten & heupen.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nigel met haar is ook super sexy, jammer dat hij het al tijden kort houdt
[ afbeelding ]
Hij is 37.quote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud is Nigel eik? Blijft wel een mooie man ja
Het zit me niet dwars: maar ik vind de meeste Wehkampvrouwen gewoon mooier!quote:Op maandag 16 november 2009 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begin er een topic over als het je dwars zit
Misschien omdat haar haar wél een keer goed is gestyled?quote:Op maandag 16 november 2009 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heeft Daphne trouwens het Marijke Helwegen-syndroom? Ze bibbert als een gek
quote:Op maandag 16 november 2009 21:14 schreef Yenthe het volgende:
[..]
Hij is 37.
Zo'n man die met de jaren alleen maar mooier wordt.
idd.. damnquote:Op maandag 16 november 2009 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, ik zag de foto na het plaatsen van m'n reactie. Daar is ie ook absoluut mooi, maar ik vind 'm nu nog mooier eerlijk gezegd!quote:Op maandag 16 november 2009 21:17 schreef Ghanima het volgende:
Heb je die foto boven van de jonge Nigel met haar niet gezien? Niet dat ie nu lelijk is (verre van) maar vroeger was ie toch echt heel erg![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
misschien heeft ze te veel wijntjes gehad bij het eten?quote:Op maandag 16 november 2009 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:
Ja.quote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef Olaf_l het volgende:
Zag ik daar nou echt een WASMAND op het podum?
quote:
Dat is toch elk jaar zoquote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef Yenthe het volgende:
Hier krijg ik dus last van plaatsvervangende schaamte. Wat doen die exkandidaten allemaal op het einde van de runway stom....
Daarom kijk ik het eigenlijk ook. De rest is best wel treurig.quote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef maok het volgende:
Ze gebruiken dit programma wel als reklame voor allemaal andere mensen die ook ergens mee willen doorbreken. Meidengroepje dit, Direct met nieuwe zanger, sytycd kandiaten en weet ik veel wie nog meer.
Volgens mij moest ie heel erg zijn best doen IETS positiefs te zeggenquote:
quote:
ik hou van zequote:
Oh ja, die was ik nog vergeten, en nog hetero en vrijgezel dus ik ga m'n pionnen spelen op zijn ganzenbord.quote:
Achja, van Els en Angelo kun je nooit genoeg hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 21:35 schreef Ghanima het volgende:
Jammer dat die mensen van sytycd (die echt talent hebben) in deze smakeloze show komen opdraven...
quote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef June. het volgende:
[..]
Achja, van Els en Angelo kun je nooit genoeg hebben
quote:Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef Olaf_l het volgende:
Ik zie in het publiek iemand die op Einstein lijkt...
quote:Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef Olaf_l het volgende:
Waar?quote:Op maandag 16 november 2009 21:38 schreef Olaf_l het volgende:
En zijn dansjes wel erg ehm... achterlijkquote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef Olaf_l het volgende:
Die krullies van die zanger van Direct zijn wel erg ehm... vrouwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |