De aflevering van vandaag!quote:Op maandag 9 november 2009 22:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Morgen?Die finale is toch gewoon volgende week ?
Troost je, er is geen een vriendje te zien. Alleen een broertje van Denise, maar verder geen familiequote:
Ze heeft familie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Wat was nou die onthulling over Denise?
Ze heeft babyfoto'squote:
Ze heeft hetzelfde sjaaltje als Daphnequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Ze is eigenlijk een halfbloed negerin. Had je niet gezien heh!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef alors het volgende:
Ja dat muziekje!!! Vond het gemeen, maar ook ge-wel-dig. En dat Maxime tussen de kinderen moest lopen...ohohoh! En dat ze dan gympen kreeg ala, als je niet op hakken kan lopen als model (domdomdom) maar dan dat petje en die kleuren!!! Najah, doe d'r dan gympen aan onder een skinny jeans en een leren jasje erop. Euhm, nepleren jasje in het geval van C&A bedoel ik natuurlijk. Maar Denise ook; die kreeg een andere outfit, ze had namelijk eerst een strapless shirtje aan, wat haar heupen accentueerde, en vervolgens gaan daar twee wijven (een cosmo-nicht en een vrouwfiguur) op een afstandje over discusieren, en krijgt ze een wijdwijderwijdst en lang shirtje aangetrokken, wat over haar heupen valt en vooral "losjes" over haar heupen valt. "Dzie ousfis ist much, much betta, aldus de cosmo-wijven daar. Haha!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was dat muziekje bij Maxime ontzettend flauw.
Rosalinde deed me sowieso al weinig, maar ik vond haar tijdens de catwalk ineens wel echt mooi.
Mmm, ze heeft wel nogal een eendebekje op deze foto'squote:Op dinsdag 10 november 2009 14:37 schreef Luna3 het volgende:
Tot slot voor nu;
Kan iemand die Maxime zo geweldig vindt mij misschien vertellen wat er aan deze blik (losgezien van de outfit) zo modellerig is? Een verveelde kleuter kijkt nog boeiender als 'ie op het potje poept!![]()
[ afbeelding ]
En onderwaterquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:41 schreef Charmian het volgende:
Als ik het goed begrijp kan Maxime niet op hoge hakken lopen. Heeft ze daarmee niet al haar eigen ruiten mee ingegooit? Volgens mij moet je bij wijze van spreken op lucht kunnen lopen als model maar ook op torenhoge hakken.
Ach kom, ze kan het best. Heeft ze in de serie ook al best wel laten zien. Maar als je schoenen een maat te groot zijn, wandel jij ook niet lekker weg. Hoewel je je als model daar wel overheen moet zetten, dat is zo...quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:41 schreef Charmian het volgende:
Als ik het goed begrijp kan Maxime niet op hoge hakken lopen. Heeft ze daarmee niet al haar eigen ruiten mee ingegooit? Volgens mij moet je bij wijze van spreken op lucht kunnen lopen als model maar ook op torenhoge hakken.
Dus Denise is nog beschikbaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 06:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Troost je, er is geen een vriendje te zien. Alleen een broertje van Denise, maar verder geen familie
Waarom niet? Heeft ze je ooit iets aangedaan?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ondanks dat ze lelijk loopt ben ik voor Maxime! Rosalinde mag eventueel ook wel winnen, maar ze komt zo ongemotiveerd over. Denise gun ik het gewoon niet
Vond het wel grappig dat ze over Jaap zei, dat ie wel lekker zacht was...quote:Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef Luna3 het volgende:
Sohee, dat was kort! Ik gun het Rosalinde nu al helemaaaaal; ze heeft gewoon vastgeplakt gezeten onder de oksel van terror Jaap! R-E-S-P-E-C-T!!
Nee hoor. Anders neem je elke opmerking even ontzettend serieusquote:Op donderdag 12 november 2009 22:42 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Waarom niet? Heeft ze je ooit iets aangedaan?
Ja, dat was wel heel lief van d'r, vond ik ook. (maja, ze moest wel, anders liet 'ie haar nooit meer gaan natuurlijk, heb me laten vertellen dat ze haar met gilette venus embrace hebben moeten los-amputeren)quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:36 schreef Michellee het volgende:
Vond het wel grappig dat ze over Jaap zei, dat ie wel lekker zacht was...
Lijkt wel of ik mezelf hier hoor. Haha. Eens! (onee, niet helemaal, ik had ipv Denise dan Catharina verwacht.) Maar ook Tessa gehoopt. En toevoeging, uiteindelijk hoop ik dat Rosalinde wint. Die Maxime is ook unne suffe. Kan niet lopen, en heeft steeds maar weer de zelfde pose-blik. Naah.quote:Op zondag 15 november 2009 10:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik loop even achter bij dit topic, maar ik was er heilig van overtuigd dat Lianne, Rosalinde en Denise in de finale zouden zitten.
1. Het was zielig voor Maxime, maar ze had ook gewoon moeten leren lopen op hakken
2. Rosalinde laat zichzelf wat vaker zien in de laatste afleveringen. Ik gun het haar wel, ookal is ze op tv nogal saai, ik denk dat ze in het echt veel leuker, spontaner, opener, whatever is.
3. Denise, vrij weinig over te melden. Ze ziet nu zelf in dat ze een beetje een bitch was, dus dat scheelt.
Toch, ik was voor Tessa en ik blijf voor Tessa.![]()
Maar goed, ik gun het Maxime en Rosalinde meer, zij blijven meer bij zichzelf, dan dat ze "het spel gaan spelen". Zoals Denise het zo mooi noemt.
Ik heb gesproken.
Die modeshow was toch al een paar weken geleden? Misschien heeft Maxime geoefend en verrast ze ons morgen.quote:Op zondag 15 november 2009 19:39 schreef Natalie het volgende:
Arme Maxime... vond het echt sneu dat ze de enige van de meiden was die niet in een charmante outfit mocht lopen. Als de reden overigens echt was dat 't was omdat ze niet op hakken kan lopen, dan kan ik daar wel in komen... Als model moet je toch gewoon op hakken kunnen lopen! Hebben ze daar in de shows geen aandacht besteed? Sjonge.
Ik zit al met trillende handjes voor de tv. Bijna dan.quote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voelen we de spanning al?
Lisa gaat trouwens optreden tijdens de finale. Zouden ze dat expres doen, een dikke(re) zangeres na al die commotie?
Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen van spanning.quote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voelen we de spanning al?
Lisa gaat trouwens optreden tijdens de finale. Zouden ze dat expres doen, een dikke(re) zangeres na al die commotie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |