quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Harajuku. het volgende:Wat was dat muziekje bij Maxime ontzettend flauw

.
Rosalinde deed me sowieso al weinig, maar ik vond haar tijdens de catwalk ineens wel echt mooi.
Ja dat muziekje!!! Vond het gemeen, maar ook ge-wel-dig. En dat Maxime tussen de kinderen moest lopen...ohohoh! En dat ze dan gympen kreeg ala, als je niet op hakken kan lopen als model (domdomdom) maar dan dat petje en die kleuren!!! Najah, doe d'r dan gympen aan onder een skinny jeans en een leren jasje erop. Euhm, nepleren jasje in het geval van C&A bedoel ik natuurlijk. Maar Denise ook; die kreeg een andere outfit, ze had namelijk eerst een strapless shirtje aan, wat haar heupen accentueerde, en vervolgens gaan daar twee wijven (een cosmo-nicht en een vrouwfiguur) op een afstandje over discusieren, en krijgt ze een wijdwijderwijdst en lang shirtje aangetrokken, wat over haar heupen valt en vooral "losjes" over haar heupen valt. "Dzie ousfis ist much, much betta, aldus de cosmo-wijven daar. Haha!
[ Bericht 1% gewijzigd door Luna3 op 10-11-2009 14:08:29 ]