Om welke tijd zit jij klaar?quote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef YPPY het volgende:
Nu moet ik wel zorgen dat ik op tijd klaar zit zodat ik geen enkele c&a outfit of ecco schoen mis.
De relnicht heeft twitter, het zal ook eens niet.quote:Op maandag 16 november 2009 19:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens de twitter van onze uberstylist doen ze het niet goed tijdens de repetities. Dat belooft wat voor straks
Misschien is de finale wel het eerste uur met optredens van Direct enzo en zaten de belgen daar niet op te wachten, waardoor ze gewoon het eerste uur niet uitzenden?quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Klare het volgende:
Hoezo live finale???? Op België wordt het uitgezonden van 21.30 tot 22.30!!!!
Samson en Gertquote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Klare het volgende:
En dan na de finale mag er een belgische band optreden om het laatste half uur te vullen![]()
Rosalinde et Rosalinde.quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef ouderejongere het volgende:
Poll: Wie denk je dat BNTM gaat winnen?Denise Maxime Rosalinde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
.
.
Poll: Wie hoop je dat BNTM gaat winnen?Denise Maxime Rosalinde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Van een keer je neus stoten leer je meer dan wanneer je altijd hoort dat je geweldig bent. Bovendien is het nog nooit echt misgegaan tijdens de finale, behalve dan met live-reclames.quote:Op maandag 16 november 2009 19:57 schreef TrailerTrash het volgende:
De C&A show was op 21-10. Dus Maxime heeft 3,5 week kunnen oefenen. Denk wel dat het goed komt dusIk hoop dat Rosalinde in ieder geval niet wint, haar vind ik echt helemaal niks. Vond haar op de catwalk ook helemaal niks, totaal geen uitstraling. Ze staat wel mooi op een aantal foto's maar ze is zo suf
Beide Maxime.quote:Op maandag 16 november 2009 19:55 schreef ouderejongere het volgende:
Poll: Wie denk je dat BNTM gaat winnen?Denise Maxime Rosalinde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
.
.
Poll: Wie hoop je dat BNTM gaat winnen?Denise Maxime Rosalinde
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Weet ik eigenlijk niet, ik heb nog geen reclames gezien voor sms-stemmen ofzo. Maar het zal waarschijnlijk wel het geval zijn, het beetje extra geld hebben ze duidelijk hard nodig, aan de sponsors van dit seizoen te zien.quote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef ouderejongere het volgende:
Mogen wij ook meestemmen? Niet dat ik dat ga doen!
is lisa een model?quote:
Nee, ik denk het niet, het wordt namelijk een uur later pas uitgezonden op 2be. Of de belgen mogen niet stemmen danquote:Op maandag 16 november 2009 20:34 schreef Anonymousz het volgende:
moeten we bellen/smsen wie de winnaar wordt?
Boeit toch niet? Als je c&a moet showen, hoef je geen model te zijn en die 75.000 is ook niet gek veel.quote:
rustig maar hoorquote:Op maandag 16 november 2009 20:35 schreef YPPY het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Als je c&a moet showen, hoef je geen model te zijn en die 75.000 is ook niet gek veel.
Bastiaan denkt dat hij grappig isquote:Op maandag 16 november 2009 20:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die Bastiaan is toch ook een clown he ... Die man moet aan die baan gekomen zijn door vriendjespolitiek want geen enkel persoon kan hem toch serieus nemen als stylist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |