Een moskee in de straat is hetzelfde als een groep grondrechten ontnemen? Slechte vergelijking. Mensen die voor het afschaffen van de rechtsstaat zijn, verdienen geen gram begrip.quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, anderen kunnen dat natuurlijk zo zien dat ze een andere cultuur "opgedrongen" krijgen in de vorm van een moskee in de straat bijvoorbeeld.
Zo is er voor beide kanten wel begrip te kweken natuurlijk.
Bij gebrek aan argumenten (die je gebruikt om je stelling te onderbouwen) om te weerleggen, volstaat dat woordje.quote:
Dat heb je mij niet horen zeggen hoor. Ik heb alleen mijn bedenkingen bij de standpunten van de partij en bij het democratisch gehalte van de organisatie.quote:Op maandag 9 november 2009 15:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik volg de lijnen van redeneren van de tegenstanders van Wilders. Wilders is in hun ogen een nazi, een NSB'er .... een joden/ moslim-vernietiger.
Over onzin gesproken.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een moskee in de straat is hetzelfde als een groep grondrechten ontnemen? Slechte vergelijking. Mensen die voor het afschaffen van de rechtsstaat zijn, verdienen geen gram begrip.
Nee, dat is niet al zo. El moumni werd vrijgesproken van haatzaaierij omdat hetgeen hij zei nu eenmaal in de koran staat. Je mag tijdens een preek gewoon een citaat uit de koran de menigte inslingeren waarin opgeroepen wordt om homofilie uit te roeien.quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja precies, en dat is al zo, dus dan zijn we er toch uit?
Ik snap niet waarom er voor één bepaald geschrift dan nog aparte wetgeving moet komen.
Je bedoelt dat sommige mensen de sharia hier in willen voeren? Dat verdient idd geen gram begrip.quote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een moskee in de straat is hetzelfde als een groep grondrechten ontnemen? Slechte vergelijking. Mensen die voor het afschaffen van de rechtsstaat zijn, verdienen geen gram begrip.
Ik heb ook mijn bedenkingen over sommige standpunten van de PVV maar ik heb nog meer bedenkingen over standpunten van de linkse partijen. Als ik moet kiezen tussen discriminatie en landverraad kies ik toch liever voor het eerste.quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen hoor. Ik heb alleen mijn bedenkingen bij de standpunten van de partij en bij het democratisch gehalte van de organisatie.
Er zijn ook velen die denken zoals ik.quote:Op maandag 9 november 2009 15:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb ik jou gevraagd wat jij van hem vond?
Tja, en dat is hoe jij en velen zoals jij daarover denken.quote:Ik verklaar alleen maar dat het niet toeval is dat de PVV met racisme in verband gebracht wordt, dat heeft de PVV aan zichzelf te danken.
Daar is de PVV inderdaad goed mee te vergelijken. Mensen die op de PVV stemmen willen van de rechtsstaat af, net als mensen die de sharia willen invoeren. Gek genoeg, ben jij voorstander van het een en tegenstander van het ander.quote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat sommige mensen de sharia hier in willen voeren? Dat verdient idd geen gram begrip.
Ik vind zowel discriminatie als landverraad not done.quote:Op maandag 9 november 2009 15:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn bedenkingen over sommige standpunten van de PVV maar ik heb nog meer bedenkingen over standpunten van de linkse partijen. Als ik moet kiezen tussen discriminatie en landverraad kies ik toch liever voor het eerste.
Daarom heeft Wilders gelijk dat de cultuurvreemde Islam een achterlijke godsdienst is. Moslims dienen duidelijk gemaakt te worden dat ze een hele foute religie aanhangen. Een religie die in feite een wrede veroveringsleer is.quote:Op maandag 9 november 2009 15:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat is niet al zo. El moumni werd vrijgesproken van haatzaaierij omdat hetgeen hij zei nu eenmaal in de koran staat. Je mag tijdens een preek gewoon een citaat uit de koran de menigte inslingeren waarin opgeroepen wordt om homofilie uit te roeien.
Als een pastoor een bijbelcitaat aanhaalt, dan wordt daar wel bijgezegd dat dat was hoe men in die tijd erover dacht. De katholieke kerk laat homo's niet buiten staan. Die zijn net zo welkom in de mis als ieder ander.
Maar in dit land valt er niet veel anders te kiezen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind zowel discriminatie als landverraad not done.
Ik wist wel dat je niet echt slim bent.quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan argumenten (die je gebruikt om je stelling te onderbouwen) om te weerleggen, volstaat dat woordje.
...zei de PVV'erquote:Op maandag 9 november 2009 15:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet echt slim bent.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:56 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar in dit land valt er niet veel anders te kiezen.
Dat is inderdaad niet in de haak en El Moumni had daar nooit mee weg mogen komen. Het probleem is inderdaad dat er twee grondrechten zijn die even zwaar tellen, maar elkaar in principe kunnen tegenspreken. Hoog tijd dat daar duidelijkheid in geschept wordt.quote:Op maandag 9 november 2009 15:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat is niet al zo. El moumni werd vrijgesproken van haatzaaierij omdat hetgeen hij zei nu eenmaal in de koran staat. Je mag tijdens een preek gewoon een citaat uit de koran de menigte inslingeren waarin opgeroepen wordt om homofilie uit te roeien.
Mooi zo.quote:Als een pastoor een bijbelcitaat aanhaalt, dan wordt daar wel bijgezegd dat dat was hoe men in die tijd erover dacht. De katholieke kerk laat homo's niet buiten staan. Die zijn net zo welkom in de mis als ieder ander.
quote:
Waarom zeg je niets over de ad hominem die jouw vriendinnetje plaatst? Die selectieve verontwaardiging van jou, maakt geen indruk.quote:Op maandag 9 november 2009 16:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]Dat grafiekje, daar word ik onderhand ook erg simpel van.... Als je dat al steeds als argument moet gaan gebruiken
Het afschaffen van de rechtsstaat ís landverraad, zie je dat nu echt niet?quote:Op maandag 9 november 2009 15:51 schreef voice-over het volgende:
Als ik moet kiezen tussen discriminatie en landverraad kies ik toch liever voor het eerste.
Mijn vriendin heeft geen Fok! - account dus ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom zeg je niets over de ad hominem die jouw vriendinnetje plaatst? Die selectieve verontwaardiging van jou, maakt geen indruk.
Wel een beetje erg kort door de bocht, hoe kom je erbij dat mensen die op de PVV stemmen van de rechtsstaat af willen?quote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Daar is de PVV inderdaad goed mee te vergelijken. Mensen die op de PVV stemmen willen van de rechtsstaat af, net als mensen die de sharia willen invoeren. Gek genoeg, ben jij voorstander van het een en tegenstander van het ander.
Dat moet je aan de mensen vragen die op de PVV stemmen, het staat gewoon in het partijprogramma van Wilders.quote:Op maandag 9 november 2009 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel een beetje erg kort door de bocht, hoe kom je erbij dat mensen die op de PVV stemmen van de rechtsstaat af willen?
Het is gek omdat je niet consequent bent, je bent niet consequent tegen het afschaffen van de rechtsstaat. In het ene geval ben je faliekant tegen en in het andere geval (de PVV) ben je bereid een politieke volmacht te verlenen.quote:Ja, ik ben tegenstander van de sharia hier te importeren, dat zou bizar zijn voor een westers land. Waarom zouden we zoiets willen?
Je gelooft ook in Jomanda?quote:Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Meki het volgende:
Ze zijn al extreem rechts.. bewezen door de wetenschappers die een onderzoek hebben gedaan.
Welke ad hominem?quote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom zeg je niets over de ad hominem die jouw vriendinnetje plaatst?
De evolutietheorie is ook bewezen door wetenschappers.quote:Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Meki het volgende:
Ze zijn al extreem rechts.. bewezen door de wetenschappers die een onderzoek hebben gedaan.
quote:Op maandag 9 november 2009 16:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
De evolutietheorie is ook bewezen door wetenschappers.
Het is bewezen dat je op een extreem rechtse partij stemt.quote:
Misschien heeft hij het over dit onderzoek: De PVV kan als extreemrechts worden bestempeld. In hfd.8 wordt het onderbouwd.quote:
Zelfs de natuurkunde is al niet echt een harde wetenschap meer en jij durft binnen de politicologie over bewijzen te spreken?quote:Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Meki het volgende:
Datquote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Meh7 het volgende:
Mensen die voor het afschaffen van de rechtsstaat zijn, verdienen geen gram begrip.
Oow nu zijn de wetenschappers niet betrouwbaar ?. Wanneer zijn ze wel betrouwbaar wanneer ze Wilders en NPVV een rechtvaardige politieke partij vinden ?quote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef shouta het volgende:
[..]
Zelfs de natuurkunde is al niet echt een harde wetenschap meer en jij durft binnen de politicologie over bewijzen te spreken?
Hitler was ook links daarin, hij wou de economie gaan redden om zijn verborgen agenda uit te voeren.quote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef Dragorius het volgende:
Ik vind Wilders nogal linksig neigen de laatste tijd, zeker als het gaat om AOW. En zijn Europa-beleid.
In mijn ogen wel, en in vele wetenschappers.. en vele mensen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:26 schreef Dragorius het volgende:
Je bedoelt de PVV? De NPVV bestaat niet?
Die is geen racist, die geeft niet de problemen de schuld aan de moslims, of wel ?quote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef Dragorius het volgende:
Wouter Bos zegt ook dat ie de economie gaat redden, oh no!!!
quote:Op maandag 9 november 2009 16:27 schreef Meki het volgende:
[..]
In mijn ogen wel, en in vele wetenschappers.. en vele mensen.
Wilders geeft ook de schuld van de crisis niet aan moslims, je punt slaat dus nergens opquote:Op maandag 9 november 2009 16:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Die is geen racist, die geeft niet de problemen de schuld aan de moslims, of wel ?
Hard gewerkt zeker?quote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
Anyway, ik ben naar huis, deze proleet gaat zich tegoed doen aan het concept vrije tijd.
Zoals altijd jaquote:
Oh, ok.quote:Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zoals altijd ja![]()
* Dual screen setup baby*
Je moet eens beter zoeken wat die man wilt.. www.watwilwilders.nlquote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wilders geeft ook de schuld van de crisis niet aan moslims, je punt slaat dus nergens op
Anyway, ik ben naar huis, deze proleet gaat zich tegoed doen aan het concept vrije tijd.
Hebben ze op de bouw ook computers?quote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wilders geeft ook de schuld van de crisis niet aan moslims, je punt slaat dus nergens op
De website is de waarheid is berust op feiten.quote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Dragorius het volgende:
LOL, sorry Frollo, ik wilde mijn eigen bericht aanpassen, ik had een typo, niet die van jou![]()
@ Meki >Die site is onzin, ik kijk naar partijprogramma's, niet naar opruiende sites.
Nee ok, snap ik.quote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Dragorius het volgende:
LOL, sorry Frollo, ik wilde mijn eigen bericht aanpassen, ik had een typo, niet die van jou![]()
Fijne avond Mekiquote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Meki het volgende:
[..]
De website is de waarheid is berust op feiten.
Wat is volgens jouw niet opruiende sites ? pvv.nl ?
Als dat zo zou zijn had ie wel een punt met het isoleren van Nederland van de boze buitenwereldquote:Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef Meki het volgende:
[..]
Je moet eens beter zoeken wat die man wilt.. www.watwilwilders.nl
de files in Nederland zijn onze schuld, de vergrijzing en de crisis zijn onze schuld
Even een voorbeeld van islamisering uit mijn eigen buurt.quote:
Van die leuke marokkaanse jongeren die meerdere keren per week de ruiten ingooide van elke nederlandse winkeleigenaar.quote:“Geacht College, de laatste weken wordt het Winkelcentrum Overkapel en omgeving geteisterd door een stelletje vandalen die nergens voor terugdeinzen. Nadat het bij Overkapel een tijdje rustig is geweest, moeten we vaststellen dat de ellende in een nog veel heviger vorm is teruggekeerd. Vooralsnog lijkt de enige daadkrachtige reactie van het College een versneld slopen van het winkelcentrum.
Heb je ook zo'n staatje van de SP?quote:
ik zie het...quote:Op maandag 9 november 2009 16:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n staatje van de SP?
Overigens heeft meer dan de helft van nederland niet hoger dan een MBO-opleiding, dus is het gewoon een afspiegeling van de samenleving.
Wat betreft de SP stemmers zijn er velen die niet eens de basisschool hebben afgemaakt. Vooral veel AOW-ers stemmen op de SP.
dat is wat anders feit is dat men weer dingen loopt te roepen zonder de feiten te kennen..quote:Op maandag 9 november 2009 17:14 schreef bouillabaisse het volgende:
Ik vind die hele opleidingsdiscussie sowieso een beetje uitgekauwd. Alsof hoogopgleiden met hun beperkte academische blik beter weten wat goed is voor dit land.
Dat is waar het zijn SP-leden en niet alleen de stemmers. Maar ja, de PVV heeft dan ook geen leden hè?quote:Op maandag 9 november 2009 17:15 schreef dmk het volgende:
[..]
dat is wat anders feit is dat men weer dingen loopt te roepen zonder de feiten te kennen..
wel bijgezegd dat dit natuurlijk de leden zijn en niet perse de gemiddeldes hoeven te zijn van stemmers
Touché.quote:Op maandag 9 november 2009 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar het zijn SP-leden en niet alleen de stemmers. Maar ja, de PVV heeft dan ook geen leden hè?
mooi ingekoptquote:Op maandag 9 november 2009 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waar het zijn SP-leden en niet alleen de stemmers. Maar ja, de PVV heeft dan ook geen leden hè?
SP leden!! Natuurlijk zijn mensen die politiek actief zijn hoger opgeleid.quote:
Moet ik 'm nóg een keer inkoppen?quote:Op maandag 9 november 2009 17:34 schreef Gia het volgende:
[..]
SP leden!! Natuurlijk zijn mensen die politiek actief zijn hoger opgeleid.
Bij de PVV ging het over de stemmers.
Ik had het wb de SP ook over de stemmers.
Eerder voor Herman van Veen:quote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is bewezen dat je op een extreem rechtse partij stemt.
Ach de waarheid is hard, ik weet het is moeilijk te geloven het is een zwarte dag voor wilddersstemmers
quote:Woede om uitspraken Van Veen
UTRECHT - De uitspraken van Herman van Veen dat de partij van Geert Wilders is te vergelijken met de NSB, is bij veel bezoekers van zijn website in het verkeerde keelgat geschoten.
In het gastenboek van de zanger regende het kwade reacties van bezoekers, meldt Elsevier.
'Hoe moet je reageren zonder te schelden, op iemand die twee miljoen mensen in dit land sympathie met de NSB toedicht. Mijn ouders hebben tegen de NSB gevochten en op de manier waarop nu politiek bedreven wordt zou een vergelijking van Pechtold, Van der Laan en ook Herman van Veen meer associaties oproepen met de nazi's,' is één van de reacties van een fan van Herman van Veen maandagochtend.
Het gastenboek is intussen volledig onbereikbaar op de site
Wat doet het er toe dat de PVV geen leden heeft! Dan nog kun je de leden van de ene partij niet qua intelligentie gaan vergelijken met de stemmers van de andere partij.quote:
Ja, dat ben ik met je eens. Mensen die meer nadenken en dingen in een breder verband kunnen zien stemmen vaker op middenpartijen en niet op partijen aan de uiteinden van het politieke spectrum zoals de PVV én de SP.quote:Op maandag 9 november 2009 17:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat doet het er toe dat de PVV geen leden heeft! Dan nog kun je de leden van de ene partij niet qua intelligentie gaan vergelijken met de stemmers van de andere partij.
Hoe is het gesteld met de intelligentie van de stemmers van de SP?
Je bent het toch met me eens dat de SP veel aanhang heeft onder de arbeiders en AOW-ers.
Hoe komen ze erbij dat fans dat schrijven, aangezien iedereen kan reageren op het gastenboek.quote:Op maandag 9 november 2009 17:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Eerder voor Herman van Veen:
[..]
Ben het wel met je eens wat betreft zijn ideeën. Maar dat van die partij-structuur kan ik wel begrijpen.quote:Op maandag 9 november 2009 17:49 schreef TJDoornbos het volgende:
zijn ideeën deel ik deels wel. Soms minder hard gesteld zoals hij ze benoemd en zijn partij-structuur bevalt me totaal niet.
Inderdaad. Ben zelf van D66 via CDA naar VVD geschoven. Daarna Rita gevolgd. Probleem is nu dat ik Rutte niet zie zitten en Rita schijnbaar niet veel uitvoert. Komt niet echt een partij van de grond. Dus, tja, wat dan?quote:Op maandag 9 november 2009 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens. Mensen die meer nadenken en dingen in een breder verband kunnen zien stemmen vaker op middenpartijen en niet op partijen aan de uiteinden van het politieke spectrum zoals de PVV én de SP.
Walgelijk hoe je dit soort lulkoek nog probeert recht te breien.quote:Op maandag 9 november 2009 15:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt mij dat het eerder gaat over de verkoop en verspreiding van de koran en het misbruiken van de grondwettelijke geloofsvrijheid door met de koran te zwaaien.
Een boekje thuis lezen mag altijd.
Grappig, ik ben juist van VVD, via D66 bij PvdA terechtgekomen.quote:Op maandag 9 november 2009 17:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben zelf van D66 via CDA naar VVD geschoven. Daarna Rita gevolgd. Probleem is nu dat ik Rutte niet zie zitten en Rita schijnbaar niet veel uitvoert. Komt niet echt een partij van de grond. Dus, tja, wat dan?
Ik ga straks gewoon de programma's lezen en aanvinken waar ik het, eventueel in een aangepaste versie, mee eens ben. De meeste vinkjes wint.
De stemwijzer geloof ik niet in.
Het zal niet lang meer duren als de grote Herman van Veen mogen geloven.quote:Op maandag 9 november 2009 14:36 schreef shouta het volgende:
Gevaarlijke ontwikkeling die Wilders. Ik zie de treinen met moslims al naar de concentratiekampen vertrekken.
Je zult het misschien niet geloven, maar toen ik 18 was en voor het eerst mocht stemmen was het zelfs de PPR. CPN ging me te ver inderdaad.quote:Op maandag 9 november 2009 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Grappig, ik ben juist van VVD, via D66 bij PvdA terechtgekomen.
Ja, ik wacht nog steeds op Paars III
Precies, want dan kom je sociaal over, hè? Vooral ook die linkse partijen. Hebben niks anders meer te doen dan op Wilders te vitten. Zodra je Femke of Agnes op TV ziet, gaat het over Wilders.quote:Op maandag 9 november 2009 18:17 schreef qonmann het volgende:
Dat zal de Herman niet verwacht hebben. maar ja een ieder wil wel meedoen aan het demoniseren.
Waarom nou toch weer zo op de man? Heb je geen fatsoen geleerd van je moeder?quote:Op maandag 9 november 2009 18:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Walgelijk hoe je dit soort lulkoek nog probeert recht te breien.
Heb je uberhaupt enig zelfrespect of word je gewoon graag voor achterlijk aangezien?
Ik ben rechts en hoger opgeleid, so what. Ik reageer niet eens op zo'n onbeschofte opmerking. Gewoon lekker laten blaten.quote:Op maandag 9 november 2009 18:20 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Waarom nou toch weer zo op de man? Heb je geen fatsoen geleerd van je moeder?
Wat is nu eigenlijk jouw probleem? Soms last van misplaatste superioriteitsgevoelens omdat je links èn hoger opgeleid bent?
Kleinkunstenaars die groot zijn geworden door de Nederlandse staatsomroep hebben altijd iets van een zweem van fascisme om zich heen. Youp van het Hek en Freek de Jong zijn ook zulke foute figuren.quote:Op maandag 9 november 2009 18:06 schreef Omnifacer het volgende:
Kan die vent zich niet gewoon bezig blijven houden met kinderliedjes? Zo treurig altijd, dat iedere potsierlijke kutartiest zich op het podium dan moet uitspreken tegen in dit geval de PVV. Wat een onzin, zeg.
Nee, ik heb last van onoprechte mensen die het door Wilders gewenste verbod op de Koran goed proberen te praten door met onzin te komen over "ja, je mag het thuis vast nog wel lezen"quote:Op maandag 9 november 2009 18:20 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Waarom nou toch weer zo op de man? Heb je geen fatsoen geleerd van je moeder?
Wat is nu eigenlijk jouw probleem? Soms last van misplaatste superioriteitsgevoelens omdat je links èn hoger opgeleid bent?
Nou, ik verbaas me erover dat dit soort zaken keer op keer gewoon blijven staan. Zoiets moet jij eens durven zeggen, tegen zo'n linkserd.quote:Op maandag 9 november 2009 18:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben rechts en hoger opgeleid, so what. Ik reageer niet eens op zo'n onbeschofte opmerking. Gewoon lekker laten blaten.
Alsof je een weerwoord zou hebbenquote:Op maandag 9 november 2009 18:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ben rechts en hoger opgeleid, so what. Ik reageer niet eens op zo'n onbeschofte opmerking. Gewoon lekker laten blaten.
Je bent gewoon een onbeschofte hork. Verder niks.quote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, ik heb last van onoprechte mensen die het door Wilders gewenste verbod op de Koran goed proberen te praten door met onzin te komen over "ja, je mag het thuis vast nog wel lezen"
Maar dat vind je vast wel heel fatsoenlijk, is het niet?
Yep zelf verdienen ze geld als water, bezitten vele huizen ..maar oh wat zijn ze nog links, als het zo uitkomt en het kost niets.quote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Kleinkunstenaars die groot zijn geworden door de Nederlandse staatsomroep hebben altijd iets van een zweem van fascisme om zich heen. Youp van het Hek en Freek de Jong zijn ook zulke foute figuren.
Vrijheid van meningsuiting, vriendquote:Op maandag 9 november 2009 18:23 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Je bent gewoon een onbeschofte hork. Verder niks.
quote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Kleinkunstenaars die groot zijn geworden door de Nederlandse staatsomroep hebben altijd iets van een zweem van fascisme om zich heen. Youp van het Hek en Freek de Jong zijn ook zulke foute figuren.
Fascisme is anticommunistisch, antiliberaal en extreem nationalistisch. Je kan een hoop van de publieke omroep zeggen, maar niet dat.quote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Op dit forum is geen vrijheid van meningsuiting. Wat jij hierboven deed, het plaatsen van dat soort persoonlijke aanvallen, mag bijvoorbeeld niet. Vriend.quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, vriend
Freek de Jonge? Dan kunnen we Wilders meteen tot koning kronen...quote:Op maandag 9 november 2009 18:25 schreef kawotski het volgende:
Eerst Doekle Terpstra, nu Herman van Veen..over een half jaar weer een grappenmaker, Freek de Jonge wellicht?
Elke keer dezelfde discussie, mij maakt het niet uit, voer de Sharia maar in, gooi de Homo's van het dak, blijf lekker met een hoofddoekje rondlopen met 35 graden, Do as the Staphorsters do echter alleen dan voor vrouwen beperkingen, lekker achter het aanrecht, 2 meter achter je man aanlopen.. Alleen een dag in Staphorst is leuker dan in een wijk vol Marrokanen. Het raakt mij allemaal niet. Het is vooralsnog 'hun' probleem en 'hun' met uitzondering van Meki hoor je er niet over. Zolang ik mijn varkentje maar mag uitlaten in de buurt van de moskee zoeken ze het maar uit. Doe lekker alles wat in de Koran staat en terrorisme bestaat gewoon niet. Behandel ze maar als Nederlanders maar we zijn niet blind toch? Volgens mij volstaan we met het stoppen van alle subsidies voor allochtonen. Ze horen erbij, laat ze het dan maar op eigen kracht redden net als het gehele continent Afrika. 'We' - de gevestigde partijen- houden zichzelf voor de gek meer niet, minder niet, en dat houdt de PVV groot.
Als je verder leest dan die post, zie je ook dat ik een, door iemand anders geplaatst artikel, aanhaal waarin dat ook staat.quote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, ik heb last van onoprechte mensen die het door Wilders gewenste verbod op de Koran goed proberen te praten door met onzin te komen over "ja, je mag het thuis vast nog wel lezen"
Maar dat vind je vast wel heel fatsoenlijk, is het niet?
En klonen als gebande mag ook niet.quote:Op maandag 9 november 2009 18:26 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Op dit forum is geen vrijheid van meningsuiting. Wat jij hierboven deed, het plaatsen van dat soort persoonlijke aanvallen, mag bijvoorbeeld niet. Vriend.
"PVV is net als NSB" #2quote:Op maandag 9 november 2009 18:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Alsof je een weerwoord zou hebben
Alsof het goedpraten van het verbieden van een boek niet onbeschoft is - alsof het niet nog onbeschofter is te denken dat anderen daar wel intrappen.
Welke persoonlijke aanval?quote:Op maandag 9 november 2009 18:26 schreef bouillabaisse het volgende:
[..]
Op dit forum is geen vrijheid van meningsuiting. Wat jij hierboven deed, het plaatsen van dat soort persoonlijke aanvallen, mag bijvoorbeeld niet. Vriend.
Bron voor dit verhaal?quote:Op maandag 9 november 2009 18:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je verder leest dan die post, zie je ook dat ik een, door iemand anders geplaatst artikel, aanhaal waarin dat ook staat.
Als studieboek mag het gewoon gebruikt worden, maar het heeft verder geen enkele waarde. En zeker niet om oproepen tot geweld mee goed te praten. Dat mag dan wmb ook gelden voor alle andere geloofsgeschriften. In de kerk, of als boek aan tafel, thuis, prima, dus.
Oftewel, het is helemaal niet waar dat Wilders het lezen in de koran compleet wil verbieden of het boek totaal wil verbannen uit Nederland. Dit wordt totaal uit zijn verband gerukt door de linkse fokkertjes/moslims.
Ik respectloos? Nooit!!quote:Op maandag 9 november 2009 18:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
jouw respectloze houding naar je medefokkers liegt er ook niet om.
Dan zal ik het verkeerd hebben gezien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |