Een moskee in de straat is hetzelfde als een groep grondrechten ontnemen? Slechte vergelijking. Mensen die voor het afschaffen van de rechtsstaat zijn, verdienen geen gram begrip.quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, anderen kunnen dat natuurlijk zo zien dat ze een andere cultuur "opgedrongen" krijgen in de vorm van een moskee in de straat bijvoorbeeld.
Zo is er voor beide kanten wel begrip te kweken natuurlijk.
Bij gebrek aan argumenten (die je gebruikt om je stelling te onderbouwen) om te weerleggen, volstaat dat woordje.quote:
Dat heb je mij niet horen zeggen hoor. Ik heb alleen mijn bedenkingen bij de standpunten van de partij en bij het democratisch gehalte van de organisatie.quote:Op maandag 9 november 2009 15:45 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik volg de lijnen van redeneren van de tegenstanders van Wilders. Wilders is in hun ogen een nazi, een NSB'er .... een joden/ moslim-vernietiger.
Over onzin gesproken.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een moskee in de straat is hetzelfde als een groep grondrechten ontnemen? Slechte vergelijking. Mensen die voor het afschaffen van de rechtsstaat zijn, verdienen geen gram begrip.
Nee, dat is niet al zo. El moumni werd vrijgesproken van haatzaaierij omdat hetgeen hij zei nu eenmaal in de koran staat. Je mag tijdens een preek gewoon een citaat uit de koran de menigte inslingeren waarin opgeroepen wordt om homofilie uit te roeien.quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja precies, en dat is al zo, dus dan zijn we er toch uit?
Ik snap niet waarom er voor één bepaald geschrift dan nog aparte wetgeving moet komen.
Je bedoelt dat sommige mensen de sharia hier in willen voeren? Dat verdient idd geen gram begrip.quote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een moskee in de straat is hetzelfde als een groep grondrechten ontnemen? Slechte vergelijking. Mensen die voor het afschaffen van de rechtsstaat zijn, verdienen geen gram begrip.
Ik heb ook mijn bedenkingen over sommige standpunten van de PVV maar ik heb nog meer bedenkingen over standpunten van de linkse partijen. Als ik moet kiezen tussen discriminatie en landverraad kies ik toch liever voor het eerste.quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen hoor. Ik heb alleen mijn bedenkingen bij de standpunten van de partij en bij het democratisch gehalte van de organisatie.
Er zijn ook velen die denken zoals ik.quote:Op maandag 9 november 2009 15:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Heb ik jou gevraagd wat jij van hem vond?
Tja, en dat is hoe jij en velen zoals jij daarover denken.quote:Ik verklaar alleen maar dat het niet toeval is dat de PVV met racisme in verband gebracht wordt, dat heeft de PVV aan zichzelf te danken.
Daar is de PVV inderdaad goed mee te vergelijken. Mensen die op de PVV stemmen willen van de rechtsstaat af, net als mensen die de sharia willen invoeren. Gek genoeg, ben jij voorstander van het een en tegenstander van het ander.quote:Op maandag 9 november 2009 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bedoelt dat sommige mensen de sharia hier in willen voeren? Dat verdient idd geen gram begrip.
Ik vind zowel discriminatie als landverraad not done.quote:Op maandag 9 november 2009 15:51 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn bedenkingen over sommige standpunten van de PVV maar ik heb nog meer bedenkingen over standpunten van de linkse partijen. Als ik moet kiezen tussen discriminatie en landverraad kies ik toch liever voor het eerste.
Daarom heeft Wilders gelijk dat de cultuurvreemde Islam een achterlijke godsdienst is. Moslims dienen duidelijk gemaakt te worden dat ze een hele foute religie aanhangen. Een religie die in feite een wrede veroveringsleer is.quote:Op maandag 9 november 2009 15:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat is niet al zo. El moumni werd vrijgesproken van haatzaaierij omdat hetgeen hij zei nu eenmaal in de koran staat. Je mag tijdens een preek gewoon een citaat uit de koran de menigte inslingeren waarin opgeroepen wordt om homofilie uit te roeien.
Als een pastoor een bijbelcitaat aanhaalt, dan wordt daar wel bijgezegd dat dat was hoe men in die tijd erover dacht. De katholieke kerk laat homo's niet buiten staan. Die zijn net zo welkom in de mis als ieder ander.
Maar in dit land valt er niet veel anders te kiezen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind zowel discriminatie als landverraad not done.
Ik wist wel dat je niet echt slim bent.quote:Op maandag 9 november 2009 15:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan argumenten (die je gebruikt om je stelling te onderbouwen) om te weerleggen, volstaat dat woordje.
...zei de PVV'erquote:Op maandag 9 november 2009 15:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je niet echt slim bent.
quote:Op maandag 9 november 2009 15:56 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar in dit land valt er niet veel anders te kiezen.
Dat is inderdaad niet in de haak en El Moumni had daar nooit mee weg mogen komen. Het probleem is inderdaad dat er twee grondrechten zijn die even zwaar tellen, maar elkaar in principe kunnen tegenspreken. Hoog tijd dat daar duidelijkheid in geschept wordt.quote:Op maandag 9 november 2009 15:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat is niet al zo. El moumni werd vrijgesproken van haatzaaierij omdat hetgeen hij zei nu eenmaal in de koran staat. Je mag tijdens een preek gewoon een citaat uit de koran de menigte inslingeren waarin opgeroepen wordt om homofilie uit te roeien.
Mooi zo.quote:Als een pastoor een bijbelcitaat aanhaalt, dan wordt daar wel bijgezegd dat dat was hoe men in die tijd erover dacht. De katholieke kerk laat homo's niet buiten staan. Die zijn net zo welkom in de mis als ieder ander.
quote:
Waarom zeg je niets over de ad hominem die jouw vriendinnetje plaatst? Die selectieve verontwaardiging van jou, maakt geen indruk.quote:Op maandag 9 november 2009 16:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]Dat grafiekje, daar word ik onderhand ook erg simpel van.... Als je dat al steeds als argument moet gaan gebruiken
Het afschaffen van de rechtsstaat ís landverraad, zie je dat nu echt niet?quote:Op maandag 9 november 2009 15:51 schreef voice-over het volgende:
Als ik moet kiezen tussen discriminatie en landverraad kies ik toch liever voor het eerste.
Mijn vriendin heeft geen Fok! - account dus ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom zeg je niets over de ad hominem die jouw vriendinnetje plaatst? Die selectieve verontwaardiging van jou, maakt geen indruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |