Je gelooft ook in Jomanda?quote:Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Meki het volgende:
Ze zijn al extreem rechts.. bewezen door de wetenschappers die een onderzoek hebben gedaan.
Welke ad hominem?quote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Waarom zeg je niets over de ad hominem die jouw vriendinnetje plaatst?
De evolutietheorie is ook bewezen door wetenschappers.quote:Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Meki het volgende:
Ze zijn al extreem rechts.. bewezen door de wetenschappers die een onderzoek hebben gedaan.
quote:Op maandag 9 november 2009 16:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
De evolutietheorie is ook bewezen door wetenschappers.
Het is bewezen dat je op een extreem rechtse partij stemt.quote:
Misschien heeft hij het over dit onderzoek: De PVV kan als extreemrechts worden bestempeld. In hfd.8 wordt het onderbouwd.quote:
Zelfs de natuurkunde is al niet echt een harde wetenschap meer en jij durft binnen de politicologie over bewijzen te spreken?quote:Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Meki het volgende:
Datquote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef Meh7 het volgende:
Mensen die voor het afschaffen van de rechtsstaat zijn, verdienen geen gram begrip.
Oow nu zijn de wetenschappers niet betrouwbaar ?. Wanneer zijn ze wel betrouwbaar wanneer ze Wilders en NPVV een rechtvaardige politieke partij vinden ?quote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef shouta het volgende:
[..]
Zelfs de natuurkunde is al niet echt een harde wetenschap meer en jij durft binnen de politicologie over bewijzen te spreken?
Hitler was ook links daarin, hij wou de economie gaan redden om zijn verborgen agenda uit te voeren.quote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef Dragorius het volgende:
Ik vind Wilders nogal linksig neigen de laatste tijd, zeker als het gaat om AOW. En zijn Europa-beleid.
In mijn ogen wel, en in vele wetenschappers.. en vele mensen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:26 schreef Dragorius het volgende:
Je bedoelt de PVV? De NPVV bestaat niet?
Die is geen racist, die geeft niet de problemen de schuld aan de moslims, of wel ?quote:Op maandag 9 november 2009 16:28 schreef Dragorius het volgende:
Wouter Bos zegt ook dat ie de economie gaat redden, oh no!!!
quote:Op maandag 9 november 2009 16:27 schreef Meki het volgende:
[..]
In mijn ogen wel, en in vele wetenschappers.. en vele mensen.
Wilders geeft ook de schuld van de crisis niet aan moslims, je punt slaat dus nergens opquote:Op maandag 9 november 2009 16:32 schreef Meki het volgende:
[..]
Die is geen racist, die geeft niet de problemen de schuld aan de moslims, of wel ?
Hard gewerkt zeker?quote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
Anyway, ik ben naar huis, deze proleet gaat zich tegoed doen aan het concept vrije tijd.
Zoals altijd jaquote:
Oh, ok.quote:Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Zoals altijd ja![]()
* Dual screen setup baby*
Je moet eens beter zoeken wat die man wilt.. www.watwilwilders.nlquote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wilders geeft ook de schuld van de crisis niet aan moslims, je punt slaat dus nergens op
Anyway, ik ben naar huis, deze proleet gaat zich tegoed doen aan het concept vrije tijd.
Hebben ze op de bouw ook computers?quote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wilders geeft ook de schuld van de crisis niet aan moslims, je punt slaat dus nergens op
De website is de waarheid is berust op feiten.quote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Dragorius het volgende:
LOL, sorry Frollo, ik wilde mijn eigen bericht aanpassen, ik had een typo, niet die van jou![]()
@ Meki >Die site is onzin, ik kijk naar partijprogramma's, niet naar opruiende sites.
Nee ok, snap ik.quote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Dragorius het volgende:
LOL, sorry Frollo, ik wilde mijn eigen bericht aanpassen, ik had een typo, niet die van jou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |