Die is d'r nietquote:Op zondag 8 november 2009 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ja plak die OP dan hier uit het vorige topic.
Doe dan met Wordpad find >> replacequote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is d'r niet
Dan moet ik hem kwooten en alle img tags weer gaan vervangen
huiliequote:Op zaterdag 5 december 2009 12:20 schreef Brickboy het volgende:
AZ publiek = wegloop publiek. Wat liepen ze allemaal massaal weg, terug naar Amsterdam
.
Er is afgesproken dat hij bij ontslag zijn geld in DSB aandelen krijgt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:20 schreef qonmann het volgende:
Hoeveel geld pakt die Koeman nu weer mee ?
Co is ook meestal nooit zo lang bij een club.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:30 schreef Kriegel het volgende:
Gooi wat in m'n laarsje!
Koning Co terug!
Kansloos he, bij 83 minuten al een massale uitstroom terwijl het 1 - 2 staat en er nog een redelijke kans op gelijkspel is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:20 schreef Brickboy het volgende:
AZ publiek = wegloop publiek. Wat liepen ze allemaal massaal weg, terug naar Amsterdam
.
Ik vind Groningen best een sympathieke club, dus om ze nou Koeman toe te wensen...quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Ron Jans lijkt me de beste keuze, liefst al in de winterstop.
Kan Koeman lekker naar z'n ouwe cluppie toe.
Bij Groningen is het verwachtingspatroon minder groot.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind Groningen best een sympathieke club, dus om ze nou Koeman toe te wensen...
Hoe groot is die kans eigenlijk ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!
[ afbeelding ]
Doe het!
Moeten ze ff een lening afsluiten bij DS.......quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef gniffie het volgende:
Co wil toch iets van 4 a 5 miljoen per jaar
Zowiezo, je gaat naar een voetbalwedstrijd om 90 minuten + blessuretijd je team te zien voetballen en er voor te supporteren. Niet om een paar minuten voor tijd of zelfs 20 minuten voor tijd ( want dat gebeurt regelmatig ) weg te gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef Mojave het volgende:
[..]
Kansloos he, bij 83 minuten al een massale uitstroom terwijl het 1 - 2 staat en er nog een redelijke kans op gelijkspel is.
Blijf dan helemaal thuis.
Dan moeten ze wel voetballen he!?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zowiezo, je gaat naar een voetbalwedstrijd om 90 minuten + blessuretijd je team te zien voetballen en er voor te supporteren. Niet om een paar minuten voor tijd of zelfs 20 minuten voor tijd ( want dat gebeurt regelmatig ) weg te gaan.
Supporter ben je in goede en in slechte tijden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel voetballen he!?
Precies. Niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:29 schreef Mojave het volgende:
[..]
Supporter ben je in goede en in slechte tijden.
Dit AZ is hetzelfde AZ dat vorig jaar kampioen werd. Het feit dat nu zo wisselvallig is, is naar mijns inziens te wijten aan Koeman.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:47 schreef gniffie het volgende:
Alsof een andere trainer dit az kan redden, continu staat de verdediging verkeerd te dekken of totaal laks met die bal om te gaan waardoor ze al hun tegengoals krijgen
Er gaat een gedeelte altijd eerder weg ongeacht de stand of het vertoonde voetbal ivm de slechte infrastructuur rond het stadion. Gebeurt bij andere clubs ook, al valt het daar minder op omdat je niet altijd langs het veld hoeft te lopen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
Het voetbal is het hele seizoen al niet om aan te zien, dus zo vreemd is het niet dat het AZ-publiek, dat redelijk verwend is geweest de laatste jaren met fatsoenlijk leuk sprankelend voetbal, voor deze bagger niet blijft zitten.
Ik zou het eerder vreemd vinden als ze WEL zouden blijven zitten. Juist dan moet je je zorgen maken over wat voor publiek je hebt.
Nou, ik wist niet dat deze quote nog effect zou sorteren.quote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Beter gaat AZ verder met Shota Arveladze of Martin Haar. Ronald Koeman lijkt geen plezier te hebben bij AZ.
Sommige mensen zijn voetbalsupporter, geen clubsupporter, oftewel die willen gewoon leuk mooi aanvallend ambitieus voetbal zien met leuke spelers. AZ bood dat de laatste jaren, en dat heeft ze dus veel extra fans opgeleverd (net als Twente nu op veel meer respect en waardering kan rekenen dan 5-10 jaar geleden).quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:29 schreef Mojave het volgende:
[..]
Supporter ben je in goede en in slechte tijden.
Ow uiteraard heeft dat er ook mee te maken. Ik snap sowieso niet dat ze de situatie daar niet veel beter hebben aangepakt, gezien de lokatie... (ik kom zelf uit Alkmaar dus kom er vaak genoeg langs).quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:00 schreef Joppy het volgende:
[..]
Er gaat een gedeelte altijd eerder weg ongeacht de stand of het vertoonde voetbal ivm de slechte infrastructuur rond het stadion. Gebeurt bij andere clubs ook, al valt het daar minder op omdat je niet altijd langs het veld hoeft te lopen.
Ze lezen meequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nou, ik wist niet dat deze quote nog effect zou sorteren.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:40 schreef Barca het volgende:
Hm ... Van Basten lijkt me ook wel een geschikte kandidaat. Past wel bij het niveau.
Verrassende carrièremove van Dick Advocaat. Ik dacht dat hij Nederland voorgoed beu was.quote:Op zondag 6 december 2009 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Advocaat wordt de nieuwe trainer, aldus Sporza. Combineert dit met bondscoachschap.
http://sporza.be/cm/sporz(...)205_advocaat_naar_AZ
Hmja.. Blijkbaar issie België sneller beuquote:Op zondag 6 december 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verrassende carrièremove van Dick Advocaat. Ik dacht dat hij Nederland voorgoed beu was.
In ieder geval leest Dick heel weinig Belgische kranten, ik snap niet waarom hij België zat wordt.quote:Op zondag 6 december 2009 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja.. Blijkbaar issie België sneller beu. Neem aan dat ie daar niet blijft, als ie vol voor AZ wil gaan...
quote:Op zondag 6 december 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval leest Dick heel weinig Belgische kranten, ik snap niet waarom hij België zat wordt.
El Hamdaoui eruit, Pelle erinquote:Op zondag 6 december 2009 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Advocaat wordt de nieuwe trainer, aldus Sporza. Combineert dit met bondscoachschap.
http://sporza.be/cm/sporz(...)205_advocaat_naar_AZ
Ook wel apart volgens mij, dat er maar een trainer met een diploma is?quote:AZ informeert UEFA over trainerspositie
Formeel gezien moet jeugdtrainer Michel Vonk woensdagavond plaats nemen op de AZ-bank. Hij is de enige trainer bij de club met een diploma.
7 dec. 2009 10:10:52
AZ heeft de UEFA ingelicht over de situatie en gaat ervan uit dat Martin Haar en Shota Arveladze bij Standard Luik op de bank mogen zitten.
"Wij hebben de UEFA op de hoogte gesteld van de situatie bij ons. De rest van de technische staf doet het duel, dus dat zijn Martin Haar, Shota Arveladze en Jan Nederburgh. In principe stellen we met Martin Haar één woordvoerder aan die naar buiten treedt", aldus technisch directeur Marcel Brands.
Ronald Koeman kreeg zaterdagochtend zijn congé bij AZ. Dick Advocaat is de grootste kandidaat om hem tot het einde van het seizoen op te volgen. (WS)
Dan waren ze waarschijnlijk gedwongen om meteen iemand aan te trekken. Al was het maar voor één wedstrijdquote:Op maandag 7 december 2009 12:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar dan wat als ook Vonk geen diploma had? Had er dan helemaal niemand op de bank gezeten??
Aad de Mosquote:Op maandag 7 december 2009 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan waren ze waarschijnlijk gedwongen om meteen iemand aan te trekken. Al was het maar voor één wedstrijd
Duidelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 12:53 schreef Peterselieman het volgende:
Dan waren ze waarschijnlijk gedwongen om meteen iemand aan te trekken. Al was het maar voor één wedstrijd
In het voetbal zijn ze er tegenwoordig redelijk strikt opquote:Op maandag 7 december 2009 13:05 schreef Susi het volgende:
Dus een club is verplicht een trainer mét diploma te hebben ? Raar. Er zijn best wat bedrijven met een manager die niet de benodigde papieren heeft misschien, maar zichzelf gewoon opgewerkt heeft.
ik dacht sowieso dat dit alleen in Nederland gold. Hier zijn ze vrij streng wat trainersdiploma's betreft, maar ik dacht dat het elders in Europa allemaal wel meeviel....quote:Op maandag 7 december 2009 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
In het voetbal zijn ze er tegenwoordig redelijk strikt op
Netjes,dit hoort niet op een voetbalveld thuis.Wie kan er nog meer op die plek van Dembele,Martens?quote:Dembélé en Stevanovic kunnen schikken voor vier duels
07/12/2009 15:38
Moussa Dembélé van AZ en Vitesse-speler Dalibor Stevanovic hebben van de aanklager van de KNVB vier duels horen eisen, waarvan één voorwaardelijk.
Het tweetal deelde elkaar vrijdag in hun onderling treffen een kopstoot(je) uit. De ruzie duurde voort tot in de gangen naar de kleedkamers waar de spelers wederom de vechthouding aannamen.
Björn Vleminckx, spits van NEC, hoorde drie wedstrijden waarvan een voorwaardelijk tegen zich eisen, vanwege natrappen tegen FC Twente-speler Douglas.
Mario Beenquote:Op maandag 7 december 2009 13:03 schreef DeTolk het volgende:
Ben benieuwd wie ik kan uitjouwen de 22e
HAHAHA JE STOPTE ZO ZIJN ACHTERNAAM IN EEN VERKEERDE CONTEXT EN DEED NET ALSOF HET OM HET BEROEP ADVOCAAT GINGquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:36 schreef uwbftp het volgende:
Erg leuk en aardig, een advocaat, maar je hebt een trainer nodig?
EEIIN!!zZZZ!~w~!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:36 schreef uwbftp het volgende:
Erg leuk en aardig, een advocaat, maar je hebt een trainer nodig?
Standard de Liège komt uit België.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Johan_Haas_ het volgende:
GVD kutfransen
Waarom verliest altijd in de laatste minuut :s
quote:AZ zit in grote financiële problemen
AZ zit in grote financiële problemen, zo blijkt uit een financiële scan die in opdracht van de curator van DSB is gemaakt. Volgens het rapport, dat in bezit is van het AD, heeft de Alkmaarse club aan het eind van het seizoen een schuld van minimaal vijf miljoen euro. Als het tegenzit kan deze schuldenpost verder oplopen tot negen miljoen euro. Uit het rapport blijkt dat AZ sterk afhankelijk was van Dirk Scheringa.
De enige reden waarom de regerend landskampioen nog leeft, is een lopende lening van dertien miljoen euro bij DSB Sport. Deze is opvallend genoeg verstrekt op 21 oktober, toen de bank al failliet was. Voor het lopende seizoen ontving AZ een lening van DSB van vijf miljoen euro. Mocht de club een nieuwe sponsor aantrekken, dan zullen de Alkmaarders tot en met juni 2010 maandelijks 175.000 euro moeten aflossen. Daar komt nog eens bovenop dat het voormalig DSB-stadion de laatste tijd aanzienlijk minder bezoekers trekt. Dit zou komen door de momenteel zeer negatieve associatie die AZ oproept.
Vrienden van AZ
Verder blijkt uit het rapport dat de voetbalvereniging op 16 oktober, vlak voor het faillissement van de bank van Dirk Scheringa, 6,4 miljoen euro heeft overgemaakt aan de stichting 'Vrienden van AZ'. Hiermee probeerde AZ beslaglegging op de clubrekening te voorkomen. De club heeft de laatste vier jaar geen omzetbelasting over de sponsorinkomsten betaald, waardoor de huidige nummer zeven in de eredivisie een openstaande schuld bij de belastingdienst heeft van drie miljoen euro. Daarnaast schijnen onder andere oud-spelers Abdelkarim El Hadrioui en Oscar Moens nog respectievelijk 1,4 miljoen euro en 800.000 euro te goed te hebben van de Alkmaarse club. De geschillen met oud-spelers lopen in totaliteit op tot 4,9 miljoen euro.
Koeman
Het ontslag van Ronald Koeman komt daar nog eens bovenop. Naar verluidt moet AZ de ontslagen trainer enkele tonnen betalen. Als laatste blijft het aantrekken van interim-coach Dick Advocaat niet zonder kosten. De Alkmaarders moeten 150.000 euro overmaken aan de Belgische bond om hem te mogen 'lenen' tot het einde van dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |