Die is d'r nietquote:Op zondag 8 november 2009 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ja plak die OP dan hier uit het vorige topic.
Doe dan met Wordpad find >> replacequote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is d'r niet
Dan moet ik hem kwooten en alle img tags weer gaan vervangen
huiliequote:Op zaterdag 5 december 2009 12:20 schreef Brickboy het volgende:
AZ publiek = wegloop publiek. Wat liepen ze allemaal massaal weg, terug naar Amsterdam
.
Er is afgesproken dat hij bij ontslag zijn geld in DSB aandelen krijgt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:20 schreef qonmann het volgende:
Hoeveel geld pakt die Koeman nu weer mee ?
Co is ook meestal nooit zo lang bij een club.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:30 schreef Kriegel het volgende:
Gooi wat in m'n laarsje!
Koning Co terug!
Kansloos he, bij 83 minuten al een massale uitstroom terwijl het 1 - 2 staat en er nog een redelijke kans op gelijkspel is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:20 schreef Brickboy het volgende:
AZ publiek = wegloop publiek. Wat liepen ze allemaal massaal weg, terug naar Amsterdam
.
Ik vind Groningen best een sympathieke club, dus om ze nou Koeman toe te wensen...quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:08 schreef DeTolk het volgende:
Ron Jans lijkt me de beste keuze, liefst al in de winterstop.
Kan Koeman lekker naar z'n ouwe cluppie toe.
Bij Groningen is het verwachtingspatroon minder groot.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind Groningen best een sympathieke club, dus om ze nou Koeman toe te wensen...
Hoe groot is die kans eigenlijk ?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:10 schreef Chriz2k het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA!
[ afbeelding ]
Doe het!
Moeten ze ff een lening afsluiten bij DS.......quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef gniffie het volgende:
Co wil toch iets van 4 a 5 miljoen per jaar
Zowiezo, je gaat naar een voetbalwedstrijd om 90 minuten + blessuretijd je team te zien voetballen en er voor te supporteren. Niet om een paar minuten voor tijd of zelfs 20 minuten voor tijd ( want dat gebeurt regelmatig ) weg te gaan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef Mojave het volgende:
[..]
Kansloos he, bij 83 minuten al een massale uitstroom terwijl het 1 - 2 staat en er nog een redelijke kans op gelijkspel is.
Blijf dan helemaal thuis.
Dan moeten ze wel voetballen he!?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zowiezo, je gaat naar een voetbalwedstrijd om 90 minuten + blessuretijd je team te zien voetballen en er voor te supporteren. Niet om een paar minuten voor tijd of zelfs 20 minuten voor tijd ( want dat gebeurt regelmatig ) weg te gaan.
Supporter ben je in goede en in slechte tijden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel voetballen he!?
Precies. Niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:29 schreef Mojave het volgende:
[..]
Supporter ben je in goede en in slechte tijden.
Dit AZ is hetzelfde AZ dat vorig jaar kampioen werd. Het feit dat nu zo wisselvallig is, is naar mijns inziens te wijten aan Koeman.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:47 schreef gniffie het volgende:
Alsof een andere trainer dit az kan redden, continu staat de verdediging verkeerd te dekken of totaal laks met die bal om te gaan waardoor ze al hun tegengoals krijgen
Er gaat een gedeelte altijd eerder weg ongeacht de stand of het vertoonde voetbal ivm de slechte infrastructuur rond het stadion. Gebeurt bij andere clubs ook, al valt het daar minder op omdat je niet altijd langs het veld hoeft te lopen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
Het voetbal is het hele seizoen al niet om aan te zien, dus zo vreemd is het niet dat het AZ-publiek, dat redelijk verwend is geweest de laatste jaren met fatsoenlijk leuk sprankelend voetbal, voor deze bagger niet blijft zitten.
Ik zou het eerder vreemd vinden als ze WEL zouden blijven zitten. Juist dan moet je je zorgen maken over wat voor publiek je hebt.
Nou, ik wist niet dat deze quote nog effect zou sorteren.quote:Op zondag 29 november 2009 22:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Beter gaat AZ verder met Shota Arveladze of Martin Haar. Ronald Koeman lijkt geen plezier te hebben bij AZ.
Sommige mensen zijn voetbalsupporter, geen clubsupporter, oftewel die willen gewoon leuk mooi aanvallend ambitieus voetbal zien met leuke spelers. AZ bood dat de laatste jaren, en dat heeft ze dus veel extra fans opgeleverd (net als Twente nu op veel meer respect en waardering kan rekenen dan 5-10 jaar geleden).quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:29 schreef Mojave het volgende:
[..]
Supporter ben je in goede en in slechte tijden.
Ow uiteraard heeft dat er ook mee te maken. Ik snap sowieso niet dat ze de situatie daar niet veel beter hebben aangepakt, gezien de lokatie... (ik kom zelf uit Alkmaar dus kom er vaak genoeg langs).quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:00 schreef Joppy het volgende:
[..]
Er gaat een gedeelte altijd eerder weg ongeacht de stand of het vertoonde voetbal ivm de slechte infrastructuur rond het stadion. Gebeurt bij andere clubs ook, al valt het daar minder op omdat je niet altijd langs het veld hoeft te lopen.
Ze lezen meequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nou, ik wist niet dat deze quote nog effect zou sorteren.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:40 schreef Barca het volgende:
Hm ... Van Basten lijkt me ook wel een geschikte kandidaat. Past wel bij het niveau.
Verrassende carrièremove van Dick Advocaat. Ik dacht dat hij Nederland voorgoed beu was.quote:Op zondag 6 december 2009 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Advocaat wordt de nieuwe trainer, aldus Sporza. Combineert dit met bondscoachschap.
http://sporza.be/cm/sporz(...)205_advocaat_naar_AZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |