Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:52 schreef Migue het volgende:
Hoe briljant was die injoke van Nick Lea toen hij iets zei in de trant van "aliens and spaceships huh?"Ik heb zo'n vermoeden dat Nick Lea (wat is de naam van zijn karakter eigenlijk?) John May is. In ieder geval dat hij een V is.
Maar als dat zo is dan is dus de baby van (ik ben slecht in namen) de neger niet de eerste alien-mens-hybride. Dan is het die zoon van hun. Tenzij hij niet de pappie is. Wat dan weer het geheim van die twee zouden zijn met z'n "We need to tell him".quote:Op donderdag 8 april 2010 18:52 schreef Migue het volgende:
Hoe briljant was die injoke van Nick Lea toen hij iets zei in de trant van "aliens and spaceships huh?"Ik heb zo'n vermoeden dat Nick Lea (wat is de naam van zijn karakter eigenlijk?) John May is. In ieder geval dat hij een V is.
Ik denk dat hij gewoon van een andere vader is, dat Erica is vreemdgegaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tyler is stiekum ook een V alleen weet hij dat niet
De sloerie.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon van een andere vader is, dat Erica is vreemdgegaan.
Hoezo dan mocht hij niet als V van het schip af. Dat gedeelte ontging mij helemaalquote:Op donderdag 8 april 2010 09:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat Ryan als V het schip opkomt en als mens het schip weer afwil.
Ik denk dat Schenkstroop bedoelt dat hij niet snapt waarom die neger niet gewoon met dat jasje nog aan in het vertrek-schip probeerde te gaan, zoals een normale V, maar dat jasje uitdeed om zich voor te doen als mens en daardoor problemen met die bewaker kreeg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:15 schreef Mirel het volgende:
Een dude had hem ingecheckt als V, en het scannen ging al moeizaam. En dan ziet hij hem weglopen terwijl hij bij een menselijk bezoekersgroepje is. Dan is het al vrij duidelijk dat hij zich voordoet als iemand anders. WIe weet, misschien is het een spion ofzo...?
Tja, de hele serie zit vol met loopholes.quote:Op zondag 11 april 2010 11:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Schenkstroop bedoelt dat hij niet snapt waarom die neger niet gewoon met dat jasje nog aan in het vertrek-schip probeerde te gaan, zoals een normale V, maar dat jasje uitdeed om zich voor te doen als mens en daardoor problemen met die bewaker kreeg.
Ik neem trouwens aan dat dat komt omdat je als V niet zo makkelijk zonder reden van het V-vertrekschip afkomt dan als mens.
Geen enkel probleem met de HD-rips hoor.quote:Op zondag 11 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Zo, alle 6 de afleveringen gezien. Best aardig. Maar hebben hier meer mensen last van de HD-rips van de serie?
Ik vind de HD-rips nogal "schokkerig" overkomen from time to time. Erg vervelend.
Vreemd... bij mij lijkt ie af en toe frames te willen 'inhalen', net of m'n computer te sloom is (wat niet isquote:Op zondag 11 april 2010 15:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Geen enkel probleem met de HD-rips hoor.
Wij komen van Zork om jullie op te eten!!1quote:Op zondag 11 april 2010 14:00 schreef pberends het volgende:
[..]
1) van welke planeet komen jullie?
3) wat doen ze hier?
etc.
En de term "Visitors"... hebben die mongolen geen echte naam voor hun alienras? Wij heten toch ook geen "Gastheren"quote:Op zondag 11 april 2010 19:32 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Wij komen van Zork om jullie op te eten!!1
Ik vroeg me exact hetzelfde af, eerste wat ik een alien zou vragen
NEE WANT NIEMAND STELT ZO'N SIMPELE VRAAG, HELEMAAL DIE Michael J. Fox-kloon CHAD DEKKER NIETquote:Op zondag 11 april 2010 21:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
Die hebben ze vast wel, maar dat weten de mensen niet.
The G'squote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef pberends het volgende:
En de term "Visitors"... hebben die mongolen geen echte naam voor hun alienras? Wij heten toch ook geen "Gastheren".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |