Ga niet haten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:24 schreef Florian_ het volgende:
Heb je hersenkanker ofzo
Schrijf eens normaal, mafkees.
ja en jij bent een haterquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:24 schreef Florian_ het volgende:
Heb je hersenkanker ofzo
TS heeft down-syndroom, daar mag je hem niet mee pestenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:24 schreef Florian_ het volgende:
Heb je hersenkanker ofzo
Omdat leedvermaak vermaak is, het is nou eenmaal zoquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:30 schreef Aethereal het volgende:
Waarom lezen jullie de topics van Cacciatore? Je weet toch al zo ongeveer wat je te lezen krijgt dus dan klik je ze toch lekker niet aan? Ik vind het wel grappige topics altijd maar al dat gehaat schaadt.
Snapte jij het wel?quote:
ja achter mij ma ze was met mokertje :pquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:25 schreef Rookert het volgende:
Faalhoofd![]()
Zate er geen kk lekker chicks tussen die klanten die je hielpen of wat jwz?![]()
Nou ja ik lees liever dit soort verhaaltjes dan een topic dat elke week terugkeert, te weten "Alle dagen behalve zaterdag en zondag" etc.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Omdat leedvermaak vermaak is, het is nou eenmaal zo
Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef Cacciatore het volgende:
ik: heb je er rekening mee gehouden dat je aan bent?![]()
Je bent duidelijk een fag!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:37 schreef Cacciatore het volgende:
haat is ook aandacht maakt me tog niks uit wat je denkt HAHAHA
Ah bale man, maar komt goed togquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:37 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja achter mij ma ze was met mokertje :p
In éen keerquote:
index 2niaaaaaaight :pquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah bale man, maar komt goed togVanavond lekker stappe en al kk lekkere chicks vinden die aan zijn
Verrek! Heb even bijgelezen, echt briljant. Ade, idioot.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:41 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Waar blijft de vertaling, Adelante?
jij bent mssn gaylord ma ik nie mattiequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:44 schreef Tyler..Durden het volgende:
Volgens mij heeft ze je homofiele live loveshow gezien.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:39 schreef Cacciatore het volgende:
hahaha ik moet serieus nog steeds lachen![]()
was dus net zo in de dirk he overigens rook iedereen vandaag kk hard na zweet hele dag door ook in dirk v die tokkies ik vraag me dan af of die vrouw niet zegt: schat beetje deo doet wonderen![]()
Maar er kwam echt een chicky ma liep met haar moeder en serieus ik heb een blik hoe ik na chicks kijk dus deed dat zo, loopt ze starend langs mij heen, ik kijk achterom ze kijkt ook zeg ik zo hoi draait moeder om zegt ze, je mag mijn nummer wel als je dat zo graag wilt en lopen ze samen zo kk hard lachend weg ik me dik schamen haahaha![]()
klacht: slechte chicks dag vndaag!!!!!
Was het maar waar man.quote:
Hoe bedoel je, plaats eens foto? Laat ik aan mn zusje zien aight.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Cacciatore het volgende:
das mijn bekende chicks blik banzai :p
Dit is zeker een of ander plaatselijk dialect, want ik heb geen flauw idee wat het betekent.quote:ik: heb je er rekening mee gehouden dat je aan bent?
Dan weet je bij deze dat je oud begint te worden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is zeker een of ander plaatselijk dialect, want ik heb geen flauw idee wat het betekent.
Of normaal Nederlands praat en niet stumpertstraattaalquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:04 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dan weet je bij deze dat je oud begint te worden.
Dat meisje is aan. Dat ken je niet? Volgens mij weet iedereen dat, serieusquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Of normaal Nederlands praat en niet stumpertstraattaal
Dit dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:47 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dat meisje is aan. Dat ken je niet? Volgens mij weet iedereen dat, serieus.
Dat topic van gisteren heeft me serieus 10 minuten gekost om te veralen, dus dat was eenmaligquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:41 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Waar blijft de vertaling, Adelante?
hersenkankerquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:24 schreef Florian_ het volgende:
Heb je hersenkanker ofzo
Whaha!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat topic van gisteren heeft me serieus 10 minuten gekost om te veralen, dus dat was eenmalig
Ja, dat zal gebeuren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef RealZeus het volgende:
Dat wordt nog wat als al die randmongolen zoals TS straks journalist worden of tv presentator. Echt, dan is nergens meer een touw aan vast te knopen.
Pwned! is al toegelaten tot het bestel.quote:
Als een homo bedoel je dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef Cacciatore het volgende:
dus ik zo na haar toe kijk echt mooiboy zo wenkbrauw omhoog
Ik ken het ook nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:47 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dat meisje is aan. Dat ken je niet? Volgens mij weet iedereen dat, serieus.
Patat of frietquote:
HET IS EEN NACHTquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu lig ik hier in een wild vreemde stad.
En heb er net de nacht van mijn leven gehad.
Maar helaas er komt weer licht door de ramen.
Hoewel voor ons de wereld..vannacht heeft stil gestaan.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:24 schreef Florian_ het volgende:
Heb je hersenkanker ofzo
quote:
En jij gayquote:
Heb je hersenkanker ofzo
Ik heb eigenlijk nog nooit IRL een guido gezien, waar wonen die luiquote:Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef ricost het volgende:
[ afbeelding ]
TS lijkt op middelste 'guido' misschien ?
Jij zoekt nieuwe zwarte pieten? :/quote:Op maandag 9 november 2009 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit IRL een guido gezien, waar wonen die lui
Heb je hersenkanker ofzo
Gezien het logo op de achtergrond zou ik zeggen bij Rotterdam in de buurt.quote:Op maandag 9 november 2009 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je voor de lol is naar Snollywood gaan, lach je kapot daarquote:Op maandag 9 november 2009 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |