Hoe bedoel je, plaats eens foto? Laat ik aan mn zusje zien aight.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Cacciatore het volgende:
das mijn bekende chicks blik banzai :p
Dit is zeker een of ander plaatselijk dialect, want ik heb geen flauw idee wat het betekent.quote:ik: heb je er rekening mee gehouden dat je aan bent?
Dan weet je bij deze dat je oud begint te worden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is zeker een of ander plaatselijk dialect, want ik heb geen flauw idee wat het betekent.
Of normaal Nederlands praat en niet stumpertstraattaalquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:04 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dan weet je bij deze dat je oud begint te worden.
Dat meisje is aan. Dat ken je niet? Volgens mij weet iedereen dat, serieusquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Of normaal Nederlands praat en niet stumpertstraattaal
Dit dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:47 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dat meisje is aan. Dat ken je niet? Volgens mij weet iedereen dat, serieus.
Dat topic van gisteren heeft me serieus 10 minuten gekost om te veralen, dus dat was eenmaligquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:41 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Waar blijft de vertaling, Adelante?
hersenkankerquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:24 schreef Florian_ het volgende:
Heb je hersenkanker ofzo
Schrijf eens normaal, mafkees.
Whaha!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat topic van gisteren heeft me serieus 10 minuten gekost om te veralen, dus dat was eenmalig
Ja, dat zal gebeuren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef RealZeus het volgende:
Dat wordt nog wat als al die randmongolen zoals TS straks journalist worden of tv presentator. Echt, dan is nergens meer een touw aan vast te knopen.
Pwned! is al toegelaten tot het bestel.quote:
Als een homo bedoel je dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef Cacciatore het volgende:
dus ik zo na haar toe kijk echt mooiboy zo wenkbrauw omhoog
Ik ken het ook nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:47 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Dat meisje is aan. Dat ken je niet? Volgens mij weet iedereen dat, serieus.
Patat of frietquote:
HET IS EEN NACHTquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu lig ik hier in een wild vreemde stad.
En heb er net de nacht van mijn leven gehad.
Maar helaas er komt weer licht door de ramen.
Hoewel voor ons de wereld..vannacht heeft stil gestaan.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:24 schreef Florian_ het volgende:
Heb je hersenkanker ofzo
quote:
En jij gayquote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:24 schreef Florian_ het volgende:
Heb je hersenkanker ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |