sorry, was ff weg!quote:
of f*ck dat moet ik ook nog doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:44 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, nog effe boodschappen doen voor het weekend.
Cat, jij nog B&J?
We leven met je meequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb een trieste mededeling.
Er is geen bier in huis
ja maar pak ze dan de volgende keer beet met een doekje, het is echt niet goed voor die dingenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Mijn bezoek is er dus ik ben echt weg nu, ik lees straks wel bij ( en natuurlijk zit ik niet met mn fikken aan die lampem als ik ze dr in doe, duhhhh).
een slachtoffer van slecht bier-managementquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb een trieste mededeling.
Er is geen bier in huis
Noem jij oh-oh vet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar pak ze dan de volgende keer beet met een doekje, het is echt niet goed voor die dingen
je huidvet brand in het glas omdat ze zo heet worden
economische kriesis hequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een slachtoffer van slecht bier-management
edit: he weinig ss gehype vandaag eigenlijk
hier ga ik spijt van krijgen
De onzen vinden een lekker warm badlaken (van de verwarming) dan heerlijk, om mee afgedroogd te worden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan is ie emo dat hij niet uit de bijkeuken mag
ach, tis straks donker, zie je d'r niks meer vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:31 schreef Ynske het volgende:
kan iemand wat aan t weer doen? tis zo troosteloos
dat is nog ergerquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, tis straks donker, zie je d'r niks meer van
Wassutleukquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Maes het volgende:
Hoi even tvp op pagina 3 voor na het eten.
Knot nicequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:54 schreef MrSubtle het volgende:
Morgen snoeien... 7 bomen knotten, kutwerkje, dus nu nog even relaxen zolang het kan
Ha, JJ!quote:
nee muis moet nog inleverenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef nieslief het volgende:
Heuj ben er weer effies mr.lief is met de pc aan het knutselen en die wil nu ff wat zien op t.v.
Ik heb net mail gechecked nog geen lootje
Het was superleuk. Die ijsbeerquote:
Damn, ik wil ook naar de dierentuin weer... lang niet meer geweestquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Het was superleuk. Die ijsbeerGreys heeft foto's en filmpje ervan, ik kan niet wachten
met hoevele zijn jullie dan gegaan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Het was superleuk. Die ijsbeerGreys heeft foto's en filmpje ervan, ik kan niet wachten
Met z'n vieren. Het was lekker rustig in de diergaarde (regen enzo) maar zo leuk. Bij de leeuwen was een baby en bij de dwergnijlpaardjes. Wat kunnen leeuwen hard brullen zeg. Bokito lag in de hangmat met zijn bitches bij hem in de buurt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
met hoevele zijn jullie dan gegaan?
Ja wel mooi he.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben mijn eigen droomhuis aan het kijken. Ze hebben het best mooi gemaakt vind ik.
Die vent. oooh wat een vervelende manier van praten heeft hij.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben mijn eigen droomhuis aan het kijken. Ze hebben het best mooi gemaakt vind ik.
Dan hoop ik dat Muis een beetje opschiet want ik wil shoppen........quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Helmaal niet, wie aan muis komt komt aan mij begrepen?
Weet je die vent mag hier wel slaaplekker verhaaltjes vertellen wedden dat je zo slaapt!!!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die vent. oooh wat een vervelende manier van praten heeft hij.
Ze hebben het op zich best gedaan alleen die indelingen de afwerking
Nou, maar ik ben helemaal niet bang voor een kaasplankje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Helmaal niet, wie aan muis komt komt aan mij begrepen?
inderdaadquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je die vent mag hier wel slaaplekker verhaaltjes vertellen wedden dat je zo slaapt!!!!!
Boequote:
Ik wist het ik wist het wel jij schrikt wel.........quote:
ik nog altijd 2, maar dat zijn geen serieuzequote:
Q is ook zo'n mietje. Zelfs bang voor een vliegje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist het wel jij schrikt wel.........
lekker ritmequote:
En jij bent altijd zo braaf hoe kom je daar nu aan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik nog altijd 2, maar dat zijn geen serieuze
ja gaat. Ik voel me soms best moe, en ik was ff vanmiddag bij mn ouders, en daar waren mn zus maar haar 2 kindjes ook... en dat was écht heel druk. En ik merk wel dat ik dat stukken slechter trekquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:04 schreef Ynske het volgende:
hoe is t nu Q?
quote:
hier twee en volgens mij zijn die nog altijd uit de singlestijd van ergens in 2005/2006quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik nog altijd 2, maar dat zijn geen serieuze
Wie?? Jij!!!!! Dat kan niet dat moet veeeeeel meeeeer zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
Je hebt 35 notes gekregen van onze moderators.
Never underestimate teh power of the kaasplankquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, maar ik ben helemaal niet bang voor een kaasplankje.
Baggerbabe.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
Je hebt 35 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Never underestimate teh power of the kaasplank
Je valt in harhaling.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
Vriend van me smst net, zijn ouders organiseren morgen de grootste reptielenbeurs van europa(? of nl?) in Nijmegen en ik mag gratis naar binnen ...
Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin ....
Hmmm
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wie?? Jij!!!!! Dat kan niet dat moet veeeeeel meeeeer zijn.
Dat zijn er ook veel meer. Ze heeft minstens het dubbelequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wie?? Jij!!!!! Dat kan niet dat moet veeeeeel meeeeer zijn.
laat me radenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
Vriend van me smst net, zijn ouders organiseren morgen de grootste reptielenbeurs van europa(? of nl?) in Nijmegen en ik mag gratis naar binnen ...
Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin ....
Hmmm
echt nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zijn er ook veel meer. Ze heeft minstens het dubbele
Nee bokito lag rustig te chillen met een zooi bitches om hem heen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:10 schreef Bamba het volgende:
En Greys d'r boobs nog geflasht naar Bokito?
78 heb je erquote:
Ja die klinkt toch een stuk leuker he?quote:
Gaaf!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee bokito lag rustig te chillen met een zooi bitches om hem heen.
Hij had het wel goed voor elkaar, hij lag in zo'n hangmat, maar zodra hij opstond, stonden gelijk de 5/6 apen om hem heen ook opGoed afgericht
En baby-nijltje was cute, alleen best klein verblijf waar hij/zij samen met de moeder was. De pa schijnt hem gelijk naar het paren te smeren en er niks meer mee te doen
Leeuwen waren ook erg cool! Geluid komt daar uit zeg
Lulkoekquote:
`quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja was leuk, en daarna hebben we Goodbye ff met een Rotterdamse lekkernij kennis laten maken
Ik heb laatst gehoord dat er een vertraging in zitquote:
Geen delay?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb laatst gehoord dat er een relay in zit
Fijn dat het zo leuk was!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ook! Zijn wij zo lief!!!quote:
Oohh, die hebben ze hier in de shoarmatent ook, wil ik nog altijd eens proberen!! Maarre...vond ze het lekker?quote:
Vraag het d'r zelfquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oohh, die hebben ze hier in de shoarmatent ook, wil ik nog altijd eens proberen!! Maarre...vond ze het lekker?
Ze vond het lekker!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oohh, die hebben ze hier in de shoarmatent ook, wil ik nog altijd eens proberen!! Maarre...vond ze het lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |