Ik wist het ik wist het wel jij schrikt wel.........quote:
ik nog altijd 2, maar dat zijn geen serieuzequote:
Q is ook zo'n mietje. Zelfs bang voor een vliegje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:04 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik wist het ik wist het wel jij schrikt wel.........
lekker ritmequote:
En jij bent altijd zo braaf hoe kom je daar nu aan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik nog altijd 2, maar dat zijn geen serieuze
ja gaat. Ik voel me soms best moe, en ik was ff vanmiddag bij mn ouders, en daar waren mn zus maar haar 2 kindjes ook... en dat was écht heel druk. En ik merk wel dat ik dat stukken slechter trekquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:04 schreef Ynske het volgende:
hoe is t nu Q?
quote:
hier twee en volgens mij zijn die nog altijd uit de singlestijd van ergens in 2005/2006quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik nog altijd 2, maar dat zijn geen serieuze
Wie?? Jij!!!!! Dat kan niet dat moet veeeeeel meeeeer zijn.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
Je hebt 35 notes gekregen van onze moderators.
Never underestimate teh power of the kaasplankquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, maar ik ben helemaal niet bang voor een kaasplankje.
Baggerbabe.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef Qwea het volgende:
Je hebt 35 notes gekregen van onze moderators.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Never underestimate teh power of the kaasplank
Je valt in harhaling.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:08 schreef MrSubtle het volgende:
Vriend van me smst net, zijn ouders organiseren morgen de grootste reptielenbeurs van europa(? of nl?) in Nijmegen en ik mag gratis naar binnen ...
Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin .... Nijmegen leuke reptieltjes kijken .... bomen snoeien in de regen in mijn achtertuin ....
Hmmm
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wie?? Jij!!!!! Dat kan niet dat moet veeeeeel meeeeer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |