Ha, JJ!quote:
nee muis moet nog inleverenquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:36 schreef nieslief het volgende:
Heuj ben er weer effies mr.lief is met de pc aan het knutselen en die wil nu ff wat zien op t.v.
Ik heb net mail gechecked nog geen lootje
Het was superleuk. Die ijsbeerquote:
Damn, ik wil ook naar de dierentuin weer... lang niet meer geweestquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Het was superleuk. Die ijsbeerGreys heeft foto's en filmpje ervan, ik kan niet wachten
met hoevele zijn jullie dan gegaan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Het was superleuk. Die ijsbeerGreys heeft foto's en filmpje ervan, ik kan niet wachten
Met z'n vieren. Het was lekker rustig in de diergaarde (regen enzo) maar zo leuk. Bij de leeuwen was een baby en bij de dwergnijlpaardjes. Wat kunnen leeuwen hard brullen zeg. Bokito lag in de hangmat met zijn bitches bij hem in de buurt.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
met hoevele zijn jullie dan gegaan?
Ja wel mooi he.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben mijn eigen droomhuis aan het kijken. Ze hebben het best mooi gemaakt vind ik.
Die vent. oooh wat een vervelende manier van praten heeft hij.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben mijn eigen droomhuis aan het kijken. Ze hebben het best mooi gemaakt vind ik.
Dan hoop ik dat Muis een beetje opschiet want ik wil shoppen........quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Helmaal niet, wie aan muis komt komt aan mij begrepen?
Weet je die vent mag hier wel slaaplekker verhaaltjes vertellen wedden dat je zo slaapt!!!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die vent. oooh wat een vervelende manier van praten heeft hij.
Ze hebben het op zich best gedaan alleen die indelingen de afwerking
Nou, maar ik ben helemaal niet bang voor een kaasplankje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Helmaal niet, wie aan muis komt komt aan mij begrepen?
inderdaadquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:02 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je die vent mag hier wel slaaplekker verhaaltjes vertellen wedden dat je zo slaapt!!!!!
Boequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |