sorry, was ff weg!quote:
of f*ck dat moet ik ook nog doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:44 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, nog effe boodschappen doen voor het weekend.
Cat, jij nog B&J?
We leven met je meequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb een trieste mededeling.
Er is geen bier in huis
ja maar pak ze dan de volgende keer beet met een doekje, het is echt niet goed voor die dingenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Mijn bezoek is er dus ik ben echt weg nu, ik lees straks wel bij ( en natuurlijk zit ik niet met mn fikken aan die lampem als ik ze dr in doe, duhhhh).
een slachtoffer van slecht bier-managementquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb een trieste mededeling.
Er is geen bier in huis
Noem jij oh-oh vet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar pak ze dan de volgende keer beet met een doekje, het is echt niet goed voor die dingen
je huidvet brand in het glas omdat ze zo heet worden
economische kriesis hequote:Op zaterdag 7 november 2009 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een slachtoffer van slecht bier-management
edit: he weinig ss gehype vandaag eigenlijk
hier ga ik spijt van krijgen
De onzen vinden een lekker warm badlaken (van de verwarming) dan heerlijk, om mee afgedroogd te worden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dan is ie emo dat hij niet uit de bijkeuken mag
ach, tis straks donker, zie je d'r niks meer vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:31 schreef Ynske het volgende:
kan iemand wat aan t weer doen? tis zo troosteloos
dat is nog ergerquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, tis straks donker, zie je d'r niks meer van
Wassutleukquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:57 schreef Maes het volgende:
Hoi even tvp op pagina 3 voor na het eten.
Knot nicequote:Op zaterdag 7 november 2009 17:54 schreef MrSubtle het volgende:
Morgen snoeien... 7 bomen knotten, kutwerkje, dus nu nog even relaxen zolang het kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |