1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Nee nee, die is dr helaas al uit, dat was Viviennequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:40 schreef Bamba het volgende:
Oh die Emily, is dat die met die leuke broer?
Zo, die PM is onderwegquote:
Oh..jammerquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, die is dr helaas al uit, dat was Vivienne![]()
Ik had heul niet door dat ie alweer bijna vol was, ik schrok dr gewoon van
Ik weet het ik weet het ik weet het.quote:
Ik vertel graag mijn naam als ik dat NIET hoef te ontvangenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook, PM ik je mn harige $&*#($
Nee, Bart vind ik een arrogante lulquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Greys, was die Bart nou degene die jij zo leuk vindt?
Ik ben nu Emily fan, en dat moeke vind ik ook goed
Leuk joh!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
sinds wanneer staat het SS lijstje in de OP?
Sinds Nok dat een keer leuk vond!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
sinds wanneer staat het SS lijstje in de OP?
Oh ik dacht al!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Bart vind ik een arrogante lul
Ik hoop steeds dat ie op zijn bek gaat.
De krullenbol die ik leuk vond is er vorige ronde uit gegaan.
Hij moet z'n lootje nog activeren......quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
hmm, nou over een half uurtje ofzo moet ik MM ophalen.
Wedden dattie stom lazerus is
IK WEET JOUW NAAM.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hij moet z'n lootje nog activeren......
Welke....quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn lootje is vanaaf écht niet meer te activeren hoor
Puh ik ook.quote:
Waarom denk ik nou dat minder mensen mijn naam weten dan jouw tieten gezien hebben?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK WEET JOUW NAAM.
En jij hebt mn tieten gezien
Yeps!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze griet gewoon echt leuk!
Doorzetter ook!
mja, daar heb je wel een punt jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou dat minder mensen mijn naam weten dan jouw tieten gezien hebben?
Idd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Ik vind deze griet gewoon echt leuk!
Doorzetter ook!
Heuj ik heb ook een dirty mind hoor......quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent zo braafjes dat het schattig is
Die doet het anders nog primaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Deze meid die nu komt gun ik het ook wel.
Wat een metamorfose heeft ze al ondergaan
Klote van haar stem
Ja! En van haar uiterlijk! Verder is ze top... alleen haar stem en haar uiterlijk nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
Deze meid die nu komt gun ik het ook wel.
Wat een metamorfose heeft ze al ondergaan
Klote van haar stem
NIKS van gemerktquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heuj ik heb ook een dirty mind hoor......
Ja leuk he!quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja! En van haar uiterlijk! Verder is ze top... alleen haar stem en haar uiterlijk niet
Ze ziet er al honderd keer beter uit dan toen ze auditie deed.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja! En van haar uiterlijk! Verder is ze top... alleen haar stem en haar uiterlijk niet
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:51 schreef nieslief het volgende:
[..]
Heuj ik heb ook een dirty mind hoor......
Nietusquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze ziet er al honderd keer beter uit dan toen ze auditie deed.
Ik vind haar leuk
Doe ik niet weet je toch.quote:
jij hebt me gestalkt, toen ik in het ziekenhuis lagquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:Maar Nies, weet je nu al hoe ik heet???
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:Maar Nies, weet je nu al hoe ik heet???
Ja, ik had t ook op die kaart geschreven maar helaasquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
jij hebt me gestalkt, toen ik in het ziekenhuis lag
Dus ik weet het wel
Ze zingt gewoon tof en ze is blij en enthousiast!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nietusjij vindt d'r gewoon leuk omdat ze underdog is, dat maakt haar schattig voor vrouwen
Nou moet ik denken aan het sprookje van Repelsteeltjequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Maar Nies, weet je nu al hoe ik heet???
Volgens mij ben je echt helemaal de enige die t nie weetquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:55 schreef nieslief het volgende:
[..]
Uhm verrek dat was een mooi rookgordijntje van je.
Je moet niet nu al gaan spugen kun je morgen wel doen als je dequote:Op vrijdag 6 november 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
mijn beker stinktennu hoef ik mn sap niet meer
en niet gewoon stinken, maar écht meuren
Bedoel je die kaart die nog steeds moet komen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik had t ook op die kaart geschreven maar helaas
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:55 schreef Qwea het volgende:
mijn beker stinktennu hoef ik mn sap niet meer
en niet gewoon stinken, maar écht meuren
Nou doe es pm'en dan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt helemaal de enige die t nie weet
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou moet ik denken aan het sprookje van Repelsteeltje
Als MM kotst, dan kan die mooi met zn luie reet mn bed uit en zn troep zelf opruimen. Hij mag me op zn blote knietjes danken dat ik hem nu überhaupt ophaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je moet niet nu al gaan spugen kun je morgen wel doen als je devan MM opruimt.
Ja die kaart ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bedoel je die kaart die nog steeds moet komen?: '(
Ik ben serieus heel benieuwd waar dat ding isJe hoort wel eens dat post ruim een jaar te laat komt. Dat zou best grappig zijn
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet dr ook niet in kakken doos!
Ik twijfel, tis ook leuk dat dr tenminste nog 1 iemand is die t nie weetquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:57 schreef Ingetje79 het volgende:
" nee hoor, ik ga voor die laatste Bueno, je kunt niet altijd de snelste zijn"
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet dr ook niet in kakken doos!
Oh dat heb ik gemist!quote:
Ik huil al de hele tijd. Ik wil een stomp op mijn linker oog. Dat prikt ern traant en doet raar tot boven in mijn neus. Alsof er kleine Speedy Gonzalezjes in zittenquote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
Maarre...enlighten me please. Is memento-mori dezelfde als Qwea's MM?
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
quote:
Tot later of tot morgen!quote:
Qwea's MM is een manquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
*PROEST*quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Zwabbertje, ik doe ff een Greys, wil je in de OP?
Dies toch al veel te lang nu, kun jij dr ook nog wel bij
Nope....MM = Mikey Mo of MM = Memento Moriquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
Nee dat zijn twee hele verschillende aparte individuele users!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Bamba het volgende:
Ik ben ook voor McDread!!! Ik ben eigenlijk best wel vaak voor de underdog nu ik erbij nadenk...quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist!
Van een optreden?
Ik ben benieuwd naar het solo optreden van McDread!
Da's ook geen underdog, maar wel eens verfrissend ipv die typische boyband jongetjes.
ik weet het ook niet, je kan het aan d'r pm'en hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik twijfel, tis ook leuk dat dr tenminste nog 1 iemand is die t nie weet
Ja goed hequote:
Dan is het gewoon een gevalletje GMTAquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar kwam Ing 1 topic geleden al mee spuit 11
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Sherlock holmes dames en heren!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat zijn twee hele verschillende aparte individuele users!
Ik haal die twee altijd door elkaar he......quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope....MM = Mikey Mo of MM = Memento Mori
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een gevalletje GMTA
Ik moest écht lachenquote:
ik ben vereerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:59 schreef oh-oh het volgende:
oiquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hij is nu zo netjes met die UI's!
quote:
DAT GING OVER YMME NATUURLIJK!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest écht lachen
Netzoals toen, alleen weet ik niet meer waar het over ging maar toen was je ook echt grappig
Nou echt psies dat dus...quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:03 schreef Greys het volgende:
Ik vind dit gewoon een goede coverband zangeres, meer echt niet.
En het ligt niet aan haar zingen want da's heus wel goed, maar ik vind het een muts
OOOH JAquote:
wie dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er staat er 1tje in die nooit post hier
Ja hequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjammie, wat kijkt ie daar ondeugend!
Qua Popstars zijn we het eigenlijk altijd wel eens he?quote:
Ik zie dr wel 2 die amper posten hier.quote:
Rintje Ritsmaquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua Popstars zijn we het eigenlijk altijd wel eens he?
Oh! McDread!
Hij moet niet dansen, want da's echt niets!
een beetje?quote:
Ja qua Popstars wel hequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua Popstars zijn we het eigenlijk altijd wel eens he?
Oh! McDread!
Hij moet niet dansen, want da's echt niets!
*kijken gaatquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie dr wel 2 die amper posten hier.
Waarom moet Mr.Dread dit afgrijselijke nummer zingen???????????????
quote:
Welke bedoel jij. Ik bedoel die ene mannelijke met die 'i'quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie dr wel 2 die amper posten hier.
Waarom moet Mr.Dread dit afgrijselijke nummer zingen???????????????
ik denk ik breng het een beetje aardig voor die jongenquote:
Ik bedoel de eerste en de laatstequote:
Zou je niet denken, maar dat is echt een vriendelijk kind. Ik ken haar al vanaf dat ze klein was.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat ze op haar bek gaat
En hard ook
Is dit jouw oude buurmeisje?quote:
Wrom staat ze daar in dr ondergoed???quote:
Die heeft ons helpen verhuizen. Keilieve ouwe manquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Tekst kwijt![]()
Die vader is wel leuk, Popeye!
Maar wáárom heeft ze dan in alle rondes tot nu toe alleen maar als een chagrijnig kreng gekeken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou je niet denken, maar dat is echt een vriendelijk kind. Ik ken haar al vanaf dat ze klein was.
Die vader zag er echt enorm leuk uit jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die heeft ons helpen verhuizen. Keilieve ouwe man
Ze keek echt zo boos dat je dr soms bang van werd he!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wáárom heeft ze dan in alle rondes tot nu toe alleen maar als een chagrijnig kreng gekeken?
Echt nog nooit gelachen. Hele nare uitstraling. Van de zenuwen dan zeker.
Slaap lekker en gezellig dat je er weer was!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes,
Ik ga afsluiten en lekker in mn eigen bedje liggen!
Om maar even met MB te spreken als ze het over Ziggy heeft: haar gezicht zit gewoon lekker zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wáárom heeft ze dan in alle rondes tot nu toe alleen maar als een chagrijnig kreng gekeken?
Echt nog nooit gelachen. Hele nare uitstraling. Van de zenuwen dan zeker.
Slaap lekker en geniet er van!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes,
Ik ga afsluiten en lekker in mn eigen bedje liggen!
Maar wel enorm sympathiek lijkt ie me, heel bescheidenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Bamba het volgende:
Ik weet niet wat ik van deze jongen moet vinden...Hij ziet er zo...spits uit.
Nou jij kent haar dus ik geloof je hoor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om maar even met MB te spreken als ze het over Ziggy heeft: haar gezicht zit gewoon lekker zo.
Mja, maar tis ook wel een saai liedjequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Het valt me voor haar doen een pietsie tegen, ik had het nóg beter verwacht eigenlijk...
Ik moest al denken aan Rafaellaquote:
Dat dacht ik dus ook, maar dan zouden ze daar nu onderhand al wel iets over gezegd hebben? Zeker Henk Jan!quote:
Ah jij zag het ook even heel snel?quote:
Haha ja, tis een slecht liedje maar wel zo een lief liedjequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah jij zag het ook even heel snel?
En Robin zingt net zo slecht als Antonie Kamerling dit nummer zong
Maar toch wel schattig
Hoe kómt dat toch, dat het liedje zo cute is?quote:
Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kómt dat toch, dat het liedje zo cute is?
Kamerling zong het echt monsterlijk, en toch bleef het schattig
Robin zingt ook niet vals.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:20 schreef MrSubtle het volgende:
ik zit hier half te slapen
morgen grootse plannen... ondervloer leggen, laminaat leggen, plinten nog eens schilderen, haard ophangen... of mogelijk maar een paar van dezeafhankelijk van wat ze op voorraad hebben bij de gamma...
oftewel, tijd voor bedje
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Ik zie ook echt meteen Antonie dit liedje in de film zingen![]()
Zo onbeholpen leuk met zn gitaartje
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
JaJa
Echt he?
En nu de betontimmeraar!![]()
Trusten McSubtle! En succes morgen!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA datzegik!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:23 schreef Bamba het volgende:
Waarom hebben die gasten allemaal van die fancy oorbellen in??? dumpen moeten ze die!
Nee joh, ze waren lyrisch toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
Betekent dat dat ie er uit ligt dan, Blauw?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
Betekent dat dat ie er uit ligt dan, Blauw?
en waar was jij?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:30 schreef Pagan het volgende:
Yeeeehaaa, topic 305 is in 1uur 10 minuten volgebaggerd, dat kan beter jongens en meisjes.
23 SS deelnemers:300 posts=13.04347826 posts p.p., dat kan toch in een kwartiertje
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:29 schreef Bamba het volgende:
Ik ben een nieuwe UI aan het uitzoeken..Weet alleen niet zo goed wat ik nou wil...
Isdatzo mot eruit dan. Dan blijven we mooie rijen ava's houden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand Zwabber nou al in de wiki geknutseld?
Of bleef het bij een vriendelijk aanbod?
Volgens mij heeft hij nog niet duidelijk ja geantwoordquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand Zwabber nou al in de wiki geknutseld?
Of bleef het bij een vriendelijk aanbod?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met het risico dat deze grap al zo oud is als fok zelf
ik heb ergens in de enorme zee aan geleuter ja gezegdquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij nog niet duidelijk ja geantwoord
HYPAH HYPAH!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Isdatzo mot eruit dan. Dan blijven we mooie rijen ava's houden.
En niemand knutselt, niemand komt tussen het popstar-gehyper
ohquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ergens in de enorme zee aan geleuter ja gezegd
Hij zei jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ergens in de enorme zee aan geleuter ja gezegd
Wat maken die rijen nou uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Isdatzo mot eruit dan. Dan blijven we mooie rijen ava's houden.
En niemand knutselt, niemand komt tussen het popstar-gehyper
Ja wat een stem hequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik ben fan van Popstar Paars!
Sinds nu, ineens!
WAUW!
En dit was een niet-zangeres toch, een dochter van een BN-er?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat ze een speciaal topic hebben voor dusdanige vloedgolf aan gehypah over 1 serie hé
Gewoon echt HEEL goed!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Ok, paars vind ik echt een fijne stem hebben, en ik ben heel benieuwd wie dit is.
De enige die ik kan bedenken is Lola Brood?
Ja maar ik HOOP dat het Lola is, dat vind ik zo een leuk kind en als die nou ook nog es zo zou kunnen zingenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon echt HEEL goed!
Het kan ook de dochter van Patty Brard zijn. Of een onbekende dochter van Robert ten Brink ofzo.
Ik heb serieus kippenvel!
Nah dat wicht van Brard is het echt niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:37 schreef Bamba het volgende:
Ik hoop dat het 1 van die dochters van ten Brink is! Brard vind ik 3x niks.
Ik dacht heel donkere ogen en licht getinte armen te zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah dat wicht van Brard is het echt niet.
Mss is het wel dat toffe kind van Erik die in Afrika was dr mee
Ik beken, 300 km verderop in een druk op een knop.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
en waar was jij?. Juist, in Maastricht!
Zoow zeg, Strega had zo'n tiepje 1/2 dag naast zich liggen in het UMCG, ik heb haar (pokkie dus) bijna uit het raam geflikkerd. Ze was neergestoken op 't schoolplein door een andere moeder en vond 6 uur preventief nuchter blijven te veel moeite, waarna ze het ZKH op eigen risico verliet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh die pokkiereclame blijf ik echt geniaal vinden
Ja hoor, zij is een huisvrouw en die nietszeggende doos van net dan?quote:
Nja, ik snap echt niet waar ze mee bezig zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor, zij is een huisvrouw en die nietszeggende doos van net dan?
Ik word boosEcht
Jeetjemina, zij gelukkig wel ja.quote:
Nou of Lola Brood ...quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
Zie je die heel donkere ogen bij Paars?
Da's meisje Brard denk ik
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:49 schreef Goodbye het volgende:
ZOOOOOO. DUS. Is er ook iemand die niet naar Popstars kijkt?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
southpark gaat over vaginale scheten vanavond
Nou, zat jij ook met in-ge-hou-den adem?quote:
Nou, ik wist écht niet wie het kon zijn hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, zat jij ook met in-ge-hou-den adem?![]()
![]()
Ik vind Robin wel een sympathiekerd!
Holly en Lola zijn alletwee best donker ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft Lola ook donkere ogen dan ja? Dan zou het echt kunnen!
Hihihihiquote:
Ik weet nog ten tijde van die eerste Idols waar hij aan meedeed dat Irene Moors zo wild van hem was en hem in elke Live & Cooking zat te promotenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:54 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, ik wist écht niet wie het kon zijn hoor![]()
Tis wel een lekker ding ja! Heb 'm ooit bij een concert van Idols gezien
Oh nu ik DEZE foto van haar zie zou het haar heel goed kunnen zijn ja!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Holly en Lola zijn alletwee best donker ja.
Lola:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |