HYPAH HYPAH!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Isdatzo mot eruit dan. Dan blijven we mooie rijen ava's houden.
En niemand knutselt, niemand komt tussen het popstar-gehyper
ohquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ergens in de enorme zee aan geleuter ja gezegd
Hij zei jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ergens in de enorme zee aan geleuter ja gezegd
Wat maken die rijen nou uitquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Isdatzo mot eruit dan. Dan blijven we mooie rijen ava's houden.
En niemand knutselt, niemand komt tussen het popstar-gehyper
Ja wat een stem hequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik ben fan van Popstar Paars!
Sinds nu, ineens!
WAUW!
En dit was een niet-zangeres toch, een dochter van een BN-er?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat ze een speciaal topic hebben voor dusdanige vloedgolf aan gehypah over 1 serie hé
Gewoon echt HEEL goed!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Ok, paars vind ik echt een fijne stem hebben, en ik ben heel benieuwd wie dit is.
De enige die ik kan bedenken is Lola Brood?
Ja maar ik HOOP dat het Lola is, dat vind ik zo een leuk kind en als die nou ook nog es zo zou kunnen zingenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon echt HEEL goed!
Het kan ook de dochter van Patty Brard zijn. Of een onbekende dochter van Robert ten Brink ofzo.
Ik heb serieus kippenvel!
Nah dat wicht van Brard is het echt niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:37 schreef Bamba het volgende:
Ik hoop dat het 1 van die dochters van ten Brink is! Brard vind ik 3x niks.
Ik dacht heel donkere ogen en licht getinte armen te zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah dat wicht van Brard is het echt niet.
Mss is het wel dat toffe kind van Erik die in Afrika was dr mee
Ik beken, 300 km verderop in een druk op een knop.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
en waar was jij?. Juist, in Maastricht!
Zoow zeg, Strega had zo'n tiepje 1/2 dag naast zich liggen in het UMCG, ik heb haar (pokkie dus) bijna uit het raam geflikkerd. Ze was neergestoken op 't schoolplein door een andere moeder en vond 6 uur preventief nuchter blijven te veel moeite, waarna ze het ZKH op eigen risico verliet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh die pokkiereclame blijf ik echt geniaal vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |