Die heeft ons helpen verhuizen. Keilieve ouwe manquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Tekst kwijt![]()
Die vader is wel leuk, Popeye!
Maar wáárom heeft ze dan in alle rondes tot nu toe alleen maar als een chagrijnig kreng gekeken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou je niet denken, maar dat is echt een vriendelijk kind. Ik ken haar al vanaf dat ze klein was.
Die vader zag er echt enorm leuk uit jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die heeft ons helpen verhuizen. Keilieve ouwe man
Ze keek echt zo boos dat je dr soms bang van werd he!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wáárom heeft ze dan in alle rondes tot nu toe alleen maar als een chagrijnig kreng gekeken?
Echt nog nooit gelachen. Hele nare uitstraling. Van de zenuwen dan zeker.
Slaap lekker en gezellig dat je er weer was!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes,
Ik ga afsluiten en lekker in mn eigen bedje liggen!
Om maar even met MB te spreken als ze het over Ziggy heeft: haar gezicht zit gewoon lekker zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wáárom heeft ze dan in alle rondes tot nu toe alleen maar als een chagrijnig kreng gekeken?
Echt nog nooit gelachen. Hele nare uitstraling. Van de zenuwen dan zeker.
Slaap lekker en geniet er van!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes,
Ik ga afsluiten en lekker in mn eigen bedje liggen!
Maar wel enorm sympathiek lijkt ie me, heel bescheidenquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Bamba het volgende:
Ik weet niet wat ik van deze jongen moet vinden...Hij ziet er zo...spits uit.
Nou jij kent haar dus ik geloof je hoor!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Om maar even met MB te spreken als ze het over Ziggy heeft: haar gezicht zit gewoon lekker zo.
Mja, maar tis ook wel een saai liedjequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Het valt me voor haar doen een pietsie tegen, ik had het nóg beter verwacht eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |