quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben voor de 2e achtereenvolgende avond uit eten geweest. Morgen eet ik niks.
En ja, dat is een grapje![]()
Voor de andere mensen in het bad is het ook zeven uur hoor, die zien die haren niet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:20 schreef Merel het volgende:
Eigenlijk wil ik morgenochtend om 7:00 gaan zwemmen (heb zelfs een zwembrilletje gekocht!) maar dan moet ik eerst overal met het scheermes overheen en daar heb ik nu geen puf meer voor. En om nu morgen nóg vroeger op te staan om me eerst uitgebreid glad te kunnen maken... En eigenlijk is uitslapen ook wel heel erg lekker
Dat is nog een best eind vanaf Dinxperlo!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:35 schreef Viking84 het volgende:
Eens met tt. We gaan morgen bij Graaf Floris in Lochem eten. Heb er helemaal zin in. Menukaart al bestudeerd enzo![]()
Niet echt uitdagend voor vegetariers:quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:35 schreef Viking84 het volgende:
Eens met tt. We gaan morgen bij Graaf Floris in Lochem eten. Heb er helemaal zin in. Menukaart al bestudeerd enzo![]()
Boring.quote:• Groente lasagna - ¤ 14,95
Met aubergine, bladspinazie, pijnboompitten en mozzarella
• Penne met tomaten-courgette saus - ¤ 14,95
Gegratineerd in de oven
• Twee gegrilde spiesen - ¤ 14,95
Met seizoensgroenten en geserveerd met een tomaten-knoflooksaus
Ben jij wijs, niemand die het zietquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:20 schreef Merel het volgende:
Eigenlijk wil ik morgenochtend om 7:00 gaan zwemmen (heb zelfs een zwembrilletje gekocht!) maar dan moet ik eerst overal met het scheermes overheen en daar heb ik nu geen puf meer voor. En om nu morgen nóg vroeger op te staan om me eerst uitgebreid glad te kunnen maken... En eigenlijk is uitslapen ook wel heel erg lekker
Je kan en mag het hebben, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit nu aan chili chips, toastjes met volvette kaas, tonijnsalade en roomkaas... En natuurlijk het immer gezonde blokjes kaas en droge worst
En cola berenburg
Sowieso alles scheren duurt toch niet zo lang?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Merel., gewoon gaan zwemmen, niemand die 't ziet! Het ergste vind ik altijd mijn oksels, en dat kun je evt morgenochtend nog gauw doenIk ga morgen naar de sportschool. die is om 9u open, dus dat is mijn streven
Nou, ik zet het wennen op de lijst.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, epileren van oksels ende bikinilijn is vooral een quaestie van wennenEerste keer met vrij korte haartjes beginnen en op de tanden bijten, na de derde of vierde keer doet het amper pijn meer. En prachtig glad
Yep, me too..quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Euh... Ouwe SilkEpil. Ik moet eens een nieuwe kopen!
Drie jaar geleden woog ik een kilo of 4-5 meer dan nu, met mijn postuur was dat te veel. Afgelopen december woog ik 63 (heerlijk, 63, dat is het gewicht waarbij ik alles kan eten! Not.) enne... nu ben ik weer rond de 63 ('s avonds 64). De laatste kilo's komen volgens mij door spierverlies, want ik kom al een half jaar niet meer in de sportschool en zie er niet meer uit als de hulk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh ja, prachtige figuurtjes weer qua foto's!![]()
Loveli, slank jij niet een beetje te (snel) af?
Prachtig hoor, maar volgens mij gaat het wel een ietsje rapjes. Klopt dat, of zie ik dat verkeerd?
Ik zou het wel snappen met alle shizle die je hebt gehad, dat lijnt wel...![]()
Maar zie ik het verkeerd of krijg je ook commentaar van mensen om je heen?
Blokker, EpiLady, 5 euro zag ik. Geen geld voor een masochistisch dagje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Euh... Ouwe SilkEpil. Ik moet eens een nieuwe kopen!
Een hele dag?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Blokker, EpiLady, 5 euro zag ik. Geen geld voor een masochistisch dagje.
Nope...quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:47 schreef ColdFeet het volgende:en ik maar denken dat redheads licht behaard zijn
Uniek, zit je nog steeds te snacken? Ik ga maar eens naar bed
Haha, slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 november 2009 06:56 schreef conleche het volgende:
Ben net thuis.Veel gedanst en nu maar slapen..........
Ik ga werken en laat de anderen spullen sjouwen. Das maar beter ook denk ik, want nu moet ik het wel even loslaten. De control freak in mij draait overuren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:57 schreef sigme het volgende:
Laureline wat een mooi figuur.
Ga je vandaag werken D&D, of ga je spullen sjouwen?
Haha, sterkte dan, vanavondquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga werken en laat de anderen spullen sjouwen. Das maar beter ook denk ik, want nu moet ik het wel even loslaten. De control freak in mij draait overuren..
Ga jij ook nog lopen zo? het is hier geloof ik aan het opklaren, hoewel nog wel nattig...quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:12 schreef sigme het volgende:
Balen Merel! Terwijl het juist zo leuk om te lezen was, je dagelijks zwemmen. Ik duim voor je dat je maandag gewoon weer om 7:00 lekker zwemt.
Ik ook! Want verder vind ik het wel echt heel erg leuk en lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:12 schreef sigme het volgende:
Balen Merel! Terwijl het juist zo leuk om te lezen was, je dagelijks zwemmen. Ik duim voor je dat je maandag gewoon weer om 7:00 lekker zwemt.
Wat is je streven, echt elke dag? of x keer per week? Ik vind het echt knap dat je zo vroeg gaat sporten hoor, doe het je niet naquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ook! Want verder vind ik het wel echt heel erg leuk en lekker
Gewoon zo vaak mogelijk, dus als het kan elke dag, en als het er dan af en toe bij inschiet is het ook niet erg. Maar ik spring 's ochtends niet fluitend uit m'n bed hoor, het kost me echt moeite om op te staan! Alleen 's avonds sporten lukt gewoon meestal niet, dat is de laatste tijd wel gebleken. Dus dan maar dit, en tot nu toe bevalt het welquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is je streven, echt elke dag? of x keer per week? Ik vind het echt knap dat je zo vroeg gaat sporten hoor, doe het je niet na
Ja, ik keek zojuist, volgens buienradar is het hier de komende 2 uur redelijk droog. Heb nu de renkleren aan, ga zo weg. Jij gaat je 9uur op de sportschool wel halen hmm?quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ga jij ook nog lopen zo? het is hier geloof ik aan het opklaren, hoewel nog wel nattig...
Goed hoor!! ik zou alleen wel een ondergrens instellen, van minimaal bijvoorbeeld 3x per week ofzo. ik zou in ieder geneigd zijn om anders weer terug te gaan zakken naar 2x per week, naar helemaal niet... ik kan altijd heel soepel met mijn eigen regeltjes omgaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Gewoon zo vaak mogelijk, dus als het kan elke dag, en als het er dan af en toe bij inschiet is het ook niet erg. Maar ik spring 's ochtends niet fluitend uit m'n bed hoor, het kost me echt moeite om op te staan! Alleen 's avonds sporten lukt gewoon meestal niet, dat is de laatste tijd wel gebleken. Dus dan maar dit, en tot nu toe bevalt het welMaar ik doe het ook nog maar een weekje hè, we moeten nog maar zien hoe lang ik het volhoud!
Ellens Eethuis in Zelhem is overigens ook erg lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen! Jeetje merel wat goed dat je al zo vroeg gaat zwemmen! Ook ik doe het je niet na. VMW we zitten in borculo, niet in dinxperlo. Maar geen idee hoe ver Lochem is hoorik eet vanavond ws mixed grill met appeltaart toe. Nom nu al zin in haha. Maar goed eerst maar eens ontbijten
ga nu eens checken of de douche vrij is. Fijne dag allen!!
Alle mensen die ik ken die volleyballen zijn aardig, dus dat moet wat zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:52 schreef AKnynke het volgende:
Had ik verteld dat ik er over nadacht hier weer te gaan volleyballen? Kreeg gister maitlje van de volleybalcoach..ze trainen 3x in de week, 2 uur lang, en dat vind ik dan wel weer heel veel. Maandag maar eens gaan kijken!
5?!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Blokker, EpiLady, 5 euro zag ik. Geen geld voor een masochistisch dagje.
Wat vervelend zeg... Maar, hoe graag je het misschien ook wil, ga het niet zitten pushen he, daar wordt het op de lange termijn ook niet beter vanquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bewegen Op Muziek geloof ik. Althans, dat was het wel op de KUN.
Oh en RPM ging kut. Lijf wil niet echt de laatste tijd.
Spieren en kleine gewrichten die op slot slaan / compleet verstijven. Met als gevolg blokkades en pijn. Met name in nek/schouder/lage rug gebied. Nek- en schouderpijn heeft vaak fikse hoofdpijn als gevolg. En van dat alles word je ook weer erg moe. Oh en m'n ribben staan weer alle kanten op behalve de goedequote:Op zaterdag 7 november 2009 12:04 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg... Maar, hoe graag je het misschien ook wil, ga het niet zitten pushen he, daar wordt het op de lange termijn ook niet beter van![]()
Wat houdt het precies in als je lijf niet wil, eigenlijk? Heb je dan pijn/vermoeidheid/iets anders?
Jeetje, wat vervelend zeg.. En heeft dat dan ook te maken met bijvoorbeeld stress en vermoeidheid, dat het dan erger is? of heb je er zelf echt totaal geen invloed op?quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Spieren en kleine gewrichten die op slot slaan / compleet verstijven. Met als gevolg blokkades en pijn. Met name in nek/schouder/lage rug gebied. Nek- en schouderpijn heeft vaak fikse hoofdpijn als gevolg. En van dat alles word je ook weer erg moe. Oh en m'n ribben staan weer alle kanten op behalve de goede.
Stress en vermoeidheid helpen niet nee. Maar wat nog minder helpt is dit weer. Koud en nat weer is funest. Dan heb ik echt veel meer pijn dan normaal en moet ik mijn energie echt goed doseren over de dag.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jeetje, wat vervelend zeg.. En heeft dat dan ook te maken met bijvoorbeeld stress en vermoeidheid, dat het dan erger is? of heb je er zelf echt totaal geen invloed op?
Ik hoop dat het snel weer beter gaat!
Trilplaten werken niet, Tink..quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ga ook maar weer lijstjes posten (als ik er tijd voor heb)
o. fruitsalade van banaan, kiwi, sinaasappel, peer
t. 4 olijven + rolmops
l. spinazie (4 opscheplepels), aardappelpuree (1 opscheplepel), vissticks (3) + als toetje 6 ouwelrondjes
t. lebkuchen
d. brood met salade
t. hapje en drankje
Uit tijdgebrek en omdat vrijdags anderhalfuur sport me echt te veel is, heb ik ergens een tweedehands trilplaat opgesnord. En zal ik eens wat zeggen; ik zie resultaat! En ik voel het ook (spierpijn). Daarnaast probeer ik twee keer per week een half uurtje op de crosstrainer te gaan en/of hard te lopen.
Zou voldoende moeten zijn om het huidige gewicht vast te houden en qua spieren niet al te veel te verslappen.
QFT!quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:52 schreef P.F het volgende:
Mooi figuur PPP! Ik zou voor de strakke kleding gaan!
Gelukkig maar, want mn heupen zijn breed zat zoquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
QFT!
En wat Tink zegt: je bent waarschijnlijk gewoon vrouwelijker geworden. Bij veel vrouwen 'poppen' die heupen er rond hun 20e nog uit. Je groeit toch door tot je 21e, dacht ik? Of tot ... jaar na je eerste ongesteldheid?
Nein, ik krijg hoofdpijn van light-spulquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:57 schreef Laureline het volgende:
Drink je dan cola light, Maria?
In de gewone zit een gigantische hoeveelheid suiker, dat zorgt voor behoorlijk wat kcals.
De manier om aan epileren te wennen zonder de buren uit huis te gillen is éérst ontharen zoals je gewend bent en daarna elke dag met het ratsratsapparaat erover.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook een epilady voor 5 euroMorgen kijken of er ergens koopzondag is. Als het epileren dan erg zeer doet heeft het me maar 5 euro gekost
Ah, dan ga ik het zo maar eens proberen op te bouwen. Ik hou wel van zachte heelmeesters.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
De manier om aan epileren te wennen zonder de buren uit huis te gillen is éérst ontharen zoals je gewend bent en daarna elke dag met het ratsratsapparaat erover.
Dat vergt wat discipline, maar bespaart je de helse pijnen.
Discipline heb ik welquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
De manier om aan epileren te wennen zonder de buren uit huis te gillen is éérst ontharen zoals je gewend bent en daarna elke dag met het ratsratsapparaat erover.
Dat vergt wat discipline, maar bespaart je de helse pijnen.
quote:
Echt welquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi! En voor jou: H&M broeken zijn raar.Die staan je alleen als je "recht" bent. Met rondingen moet je daar niet zijn.
En Syrena:![]()
![]()
Spannend!
Peperneusspray?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Discipline heb ik wel(alleen niet voor sport). Ik kan overigens wel heel zacht vloeken. Ik heb peperneusspray gekocht laatst, werd aangeprezen als DE natuurlijke oplossing voor verstopte holtes. Na 1 neusgat te hebben geprobeerd 's ochtends moest ik 5 minuten heeeeeeeel zacht godveren
![]()
Andere neusgat maar gelaten voor wat 't was
daarom kan ik H&M broeken echt goed hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi! En voor jou: H&M broeken zijn raar.Die staan je alleen als je "recht" bent. Met rondingen moet je daar niet zijn.
En Syrena:![]()
![]()
Spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is heel fijn warm en gevoerd en water- en winddicht en niet superlomp!
![]()
Ik kreeg hem alleen niet zo goed op de fotoHij is dus grijsbruinig met een riempje en een capuchon
En je ziet nog een stukje rokje er onderuit steken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
We zullen zien. Buikspieroefening schijnen ook zinloos te zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Trilplaten werken niet, Tink..
Is het toch allemaal psychisch!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
We zullen zien. Buikspieroefening schijnen ook zinloos te zijnEn ik heb toch echt een mooi strak lichaam gekregen dankzij o.a. buikspieroefeningen.
Ja, handig hoor! Als je een soort zilverkleurig apparaat zoekt dat de ingrediënten door elkaar husselt?quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef Laureline het volgende:
We hebben nu een soort schuimachtige knoflookmayonaise, met ongemalen mosterdzaadjes erdoorheen![]()
Mijn meneer - in zijn nopjes- :"Nou, dat gaan we zeker niet weggooien, dit apparaat!"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
creme fraise.. aarbeiencreme???
Trilplaat werkt geweldig, als je 'em goed gebruikt. Even met gebogen benen op de plaat staan, kijk maar hoe lang je dat volhoudt. Het kost je behoorlijk wat kracht om te blijven staan. En dan zijn er nog tig ongemakkelijke houdingen die ervoor zorgen dat je heel veel tot nog toe onbekende spiergroepen gaat voelen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
We zullen zien. Buikspieroefening schijnen ook zinloos te zijnEn ik heb toch echt een mooi strak lichaam gekregen dankzij o.a. buikspieroefeningen.
Me! Wants!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Oh en de vriendin met de sex-MSNert heeft ook weer wat meegemaaktmaar dat moet ik jullie per PM vertellen wegens te herkenbaar denk ik. Dus alle aagjes mogen me ff PM-en dan doe ik jullie morgen het verhaal wel toekomen.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:50 schreef Laureline het volgende:
We hebben nu een soort schuimachtige knoflookmayonaise, met ongemalen mosterdzaadjes erdoorheen![]()
Mijn meneer - in zijn nopjes- :"Nou, dat gaan we zeker niet weggooien, dit apparaat!"![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |