Nein, ik krijg hoofdpijn van light-spulquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:57 schreef Laureline het volgende:
Drink je dan cola light, Maria?
In de gewone zit een gigantische hoeveelheid suiker, dat zorgt voor behoorlijk wat kcals.
De manier om aan epileren te wennen zonder de buren uit huis te gillen is éérst ontharen zoals je gewend bent en daarna elke dag met het ratsratsapparaat erover.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook een epilady voor 5 euroMorgen kijken of er ergens koopzondag is. Als het epileren dan erg zeer doet heeft het me maar 5 euro gekost
Ah, dan ga ik het zo maar eens proberen op te bouwen. Ik hou wel van zachte heelmeesters.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
De manier om aan epileren te wennen zonder de buren uit huis te gillen is éérst ontharen zoals je gewend bent en daarna elke dag met het ratsratsapparaat erover.
Dat vergt wat discipline, maar bespaart je de helse pijnen.
Discipline heb ik welquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
De manier om aan epileren te wennen zonder de buren uit huis te gillen is éérst ontharen zoals je gewend bent en daarna elke dag met het ratsratsapparaat erover.
Dat vergt wat discipline, maar bespaart je de helse pijnen.
quote:
Echt welquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi! En voor jou: H&M broeken zijn raar.Die staan je alleen als je "recht" bent. Met rondingen moet je daar niet zijn.
En Syrena:![]()
![]()
Spannend!
Peperneusspray?quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:50 schreef Syrena het volgende:
[..]
Discipline heb ik wel(alleen niet voor sport). Ik kan overigens wel heel zacht vloeken. Ik heb peperneusspray gekocht laatst, werd aangeprezen als DE natuurlijke oplossing voor verstopte holtes. Na 1 neusgat te hebben geprobeerd 's ochtends moest ik 5 minuten heeeeeeeel zacht godveren
![]()
Andere neusgat maar gelaten voor wat 't was
daarom kan ik H&M broeken echt goed hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoi! En voor jou: H&M broeken zijn raar.Die staan je alleen als je "recht" bent. Met rondingen moet je daar niet zijn.
En Syrena:![]()
![]()
Spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is heel fijn warm en gevoerd en water- en winddicht en niet superlomp!
![]()
Ik kreeg hem alleen niet zo goed op de fotoHij is dus grijsbruinig met een riempje en een capuchon
En je ziet nog een stukje rokje er onderuit steken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
We zullen zien. Buikspieroefening schijnen ook zinloos te zijnquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Trilplaten werken niet, Tink..
Is het toch allemaal psychisch!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
We zullen zien. Buikspieroefening schijnen ook zinloos te zijnEn ik heb toch echt een mooi strak lichaam gekregen dankzij o.a. buikspieroefeningen.
Ja, handig hoor! Als je een soort zilverkleurig apparaat zoekt dat de ingrediënten door elkaar husselt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |