abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:00:56 #101
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74483924
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:57 schreef Laureline het volgende:
Drink je dan cola light, Maria?
In de gewone zit een gigantische hoeveelheid suiker, dat zorgt voor behoorlijk wat kcals.
Nein, ik krijg hoofdpijn van light-spul Ik mag van mezelf in het weekend wel een glaasje, meteen handig om wakker te blijven

En tis zow lekker en alcohol drink ik ook niet

Ik moet bekennen dat ik het ook vaak drink ipv koffie als ik een deadline moet halen. Dan zit ik tot een uur of 12 nog helder voor mn pc Noodzakelijk kwaad ofzeu. Slanktechnisch niet handig, maar wel voor dat paper wat af moet
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74484312
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook een epilady voor 5 euro Morgen kijken of er ergens koopzondag is. Als het epileren dan erg zeer doet heeft het me maar 5 euro gekost
De manier om aan epileren te wennen zonder de buren uit huis te gillen is éérst ontharen zoals je gewend bent en daarna elke dag met het ratsratsapparaat erover.
Dat vergt wat discipline, maar bespaart je de helse pijnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_74485055
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:16 schreef sigme het volgende:

[..]

De manier om aan epileren te wennen zonder de buren uit huis te gillen is éérst ontharen zoals je gewend bent en daarna elke dag met het ratsratsapparaat erover.
Ah, dan ga ik het zo maar eens proberen op te bouwen. Ik hou wel van zachte heelmeesters.
pi_74486007
Tink & Laureline:

Ik denk idd dat ik gewoon moet leren leven met een vrouwelijker lichaam. Ik was vroeger echt heel smalletjes, maar dat vond ik eigenlijk wel prima . Ik moet er aan wennen dat ik rondingen heb, denk ik. Het breedste punt van mijn heupen is ook echt bot, dus smaller zal ik niet worden.
pi_74486204
ja hoi,

ik had repetitiedag in amsterdam. eindelijk weer eens lekker, gezond, en goed gezongen mn stem is on the mend!

toen ik thuis kwam had de buurvrouw de H&M bestelling. maar die kan in zn geheel weer terug. de jeans zitten als een skinny terwijl het straight leg beweerst te zijn. alleen hebben ze er geen rekening mee gehouden in de BiB lijn dat benen van zware vrouwen toch redelijk vaak ook een stukje dikker zijn... ga nog een maatje groter proberen. ik krreg mn laarzen er nauwelijks onder (hij ging wel gewoon dicht trouwens)
vest stond stom. lonsgleeve voor onder vest dus niet nodig. bah.

en nu ben ik heel moe, en moet ik toch echt de mega afwas in de keuken gaan doen...

/egopost

voor merel's discipline en voor je verrekte lies
ppp is moooi enneh... nou verder weet ik t niet meer

ohja! Tink hoi!
Kwak
pi_74486850
Oh dat is stom Kwakje, dat het allemaal niks was. Ik heb de spijkerbroeken van H&M maar opgegeven. Ik word er depressief van. Ik ga nu naar Esprit. DUUR, maar ze zitten wel mooi en lekker. En ik heb er eentje uit de uitverkoop daar, die viel wel mee qua prijs.

Ik wil eigenlijk nog een non-spijkerbroek, maar dan krijg je overal al meteen sjiekere broeken, dus ik ben nog steeds hard op zoek.

En net zat ik in bad te smsen met de Hyvesmeneer, en toen belde ie ineens op En toen nog 15 minuten aan de telefoon gehangen. Hij klonk heel vertrouwd, kwam vast door z'n dialect Donderdag gaan we meeten/daten na mijn studie en na zijn toetsen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74486923
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Discipline heb ik wel (alleen niet voor sport). Ik kan overigens wel heel zacht vloeken. Ik heb peperneusspray gekocht laatst, werd aangeprezen als DE natuurlijke oplossing voor verstopte holtes. Na 1 neusgat te hebben geprobeerd 's ochtends moest ik 5 minuten heeeeeeeel zacht godveren

Andere neusgat maar gelaten voor wat 't was
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:52:37 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_74486958
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:26 schreef kwakz0r het volgende:ohja! Tink hoi!
Hoi! En voor jou: H&M broeken zijn raar.Die staan je alleen als je "recht" bent. Met rondingen moet je daar niet zijn.

En Syrena: Spannend!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_74487141
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoi! En voor jou: H&M broeken zijn raar.Die staan je alleen als je "recht" bent. Met rondingen moet je daar niet zijn.

Echt wel
Oh en de vriendin met de sex-MSNert heeft ook weer wat meegemaakt maar dat moet ik jullie per PM vertellen wegens te herkenbaar denk ik. Dus alle aagjes mogen me ff PM-en dan doe ik jullie morgen het verhaal wel toekomen.
pi_74487154
Roddelen, het zout der aarde (maar ik maak me wel een bietje zorgen en kan t verder nergens kwijt dus...)
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:04:09 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74487209
Buu, de sex-msnert!
*stuurt PM*

Kwak: jaaa H&M is voor dunne lange mensen met ranke pootjens meestal! Ik heb er laatst twee broeken gekocht, maar voor spijkerbroeken moet ik er ook niet zijn... Fijn dat het zingen zo goed ging!

Ik heb foto's gemaakt van mn knuffelige winterjas, even uploaden
pi_74487244
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:50 schreef Syrena het volgende:

[..]

Discipline heb ik wel (alleen niet voor sport). Ik kan overigens wel heel zacht vloeken. Ik heb peperneusspray gekocht laatst, werd aangeprezen als DE natuurlijke oplossing voor verstopte holtes. Na 1 neusgat te hebben geprobeerd 's ochtends moest ik 5 minuten heeeeeeeel zacht godveren

Andere neusgat maar gelaten voor wat 't was
Peperneusspray?
Dan lijkt epileren me minder pijnlijk. Mag je iets harder godveren

Spanned hoor, een McBad. Oh, en PM'en van roddels mag altijd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_74487285
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

daarom kan ik H&M broeken echt goed hebben
Ja doei.
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:10:40 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74487369
Oh en vergeet ik helemaal: Syrena! Ik wist helemaal dat er euh hoe zeg je dat... kapers op de kust waren? Nouja dat er Goede Vooruitzichten waren, zeg maar! Tof!
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:12:22 #115
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74487396
Jas!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is heel fijn warm en gevoerd en water- en winddicht en niet superlomp!

Ik kreeg hem alleen niet zo goed op de foto Hij is dus grijsbruinig met een riempje en een capuchon En je ziet nog een stukje rokje er onderuit steken
pi_74487792
Maria

Leuke jas hoor, en hij lijkt me heel lekker warm!
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:34:09 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_74487870
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:43 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Trilplaten werken niet, Tink..
We zullen zien. Buikspieroefening schijnen ook zinloos te zijn En ik heb toch echt een mooi strak lichaam gekregen dankzij o.a. buikspieroefeningen.
pi_74488045
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

We zullen zien. Buikspieroefening schijnen ook zinloos te zijn En ik heb toch echt een mooi strak lichaam gekregen dankzij o.a. buikspieroefeningen.
Is het toch allemaal psychisch!

Lekkere jas, Maria. En een lief & mooi gezicht heb je. We kunnen trouwens wel ruilen van lichaam, neem ik jouw haar

Mijn meneer is nu een soort TellSell foodprocessoreiding aan het testen op het malen van mosterdzaadjes. In de gebruiksaanwijzing staat dat je het ding na 30 seconden gebruik minstens 3 minuten moet laten afkoelen, anders raakt de moter oververhit
Mijn meneer houdt de moed erin, maar het ding kwakt de mosterdzaadjes alleen vrolijk in het rond tegen het glas aan. Er is er nog geen eentje gehakseld. Na een scheut olie, gaat hij het nu proberen met knoflooktenen erbij Geloof doet wonderen
pi_74488106
O, en het ding heet De Cuisinier
pi_74488159
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:42 schreef Laureline het volgende:
O, en het ding heet De Cuisinier
oeh was die pas bij de Lidl??
Kwak
pi_74488202
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:44 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oeh was die pas bij de Lidl??
Ja, handig hoor! Als je een soort zilverkleurig apparaat zoekt dat de ingrediënten door elkaar husselt?

Onze hebben we trouwens uit de erfenis
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:47:22 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_74488217
Geweldig dat ding! LUkt het niet, dan kan hij het misschien eens met een ouderwetse koffiemolen proberen. DIe dingen malen echt alles, ook niet-koffiebonen.
pi_74488258
We hebben nu een soort schuimachtige knoflookmayonaise, met ongemalen mosterdzaadjes erdoorheen

Mijn meneer - in zijn nopjes- :"Nou, dat gaan we zeker niet weggooien, dit apparaat!"
pi_74488716
Resultaat:
O: bak conflakes met melk en banaan
11.00: BOMmen
L: 2,5 afbakbroodje met nep vlees en een halve met komkommersandwichspread
T: Salade van gister
T: winkelen want heeft nieuwe broek en schoenen nodig en ik nieuwe schoenen En hebben we een sapje bij de BB gehaald... zo;n vers geperste
A: burritos. 2 met magere creme fraise en 48+ kaas en nep-kip
T: niets... ga nu met koppijn op bed liggen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_74489059
Jippie voor de CM's van Maria Ik ga zo uit eten, weet nog niet waar.

Syrena, krijg ik ook een PM?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')