abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74476453
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 07:58 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ga werken en laat de anderen spullen sjouwen. Das maar beter ook denk ik, want nu moet ik het wel even loslaten. De control freak in mij draait overuren. .
Haha, sterkte dan, vanavond

Ik heb zojuist voor mijzelf havermout gemaakt. Lekker! Wel wat veel werk, toch ga ik het wel vaker doen denk ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:09:44 #52
331 Merel
Be here now.
pi_74476455
Ik hoop dat je na je werk je nieuwe huisje helemaal ingericht en opgeruimd aantreft DaD!

Zwemmen was geen succes Heb ergens in m'n lies iets verrekt, waardoor ik alleen nog maar zo langzaam kon zwemmen dat de bejaarden me inhaalden, dus dat heb ik na een kwartiertje maar opgegeven. Toen heb ik er nog maar een half uurtje stoombad, koude douche, bubbelbad etc. aan toegevoegd, dus het werd meer wellness dan sport, maar ach
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:12:35 #53
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74476461
morning!

Goed van je dat je wel was gegaan hoor, Merel! Balen natuurlijk dat je iets verrekt hebt.. hoop dat het snel over is!

Ik ben inmiddels ook gedouched en zit aan mijn bordje brinta, over een half uurtje maar eens naar de sportschool.

DaD succes met sjouwen en tillen![ nog niet helemaal wakker succes met werken en goed dat je anderen hebt geregeld voor het sjouwen

hahaha als mo al die edit kan zien: ik heb er nu 3x over gedaan om de juiste tekst neer te zetten
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_74476462
Balen Merel! Terwijl het juist zo leuk om te lezen was, je dagelijks zwemmen. Ik duim voor je dat je maandag gewoon weer om 7:00 lekker zwemt .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:16:00 #55
277802 _Calimero_
pi_74476470
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 08:12 schreef sigme het volgende:
Balen Merel! Terwijl het juist zo leuk om te lezen was, je dagelijks zwemmen. Ik duim voor je dat je maandag gewoon weer om 7:00 lekker zwemt .
Ga jij ook nog lopen zo? het is hier geloof ik aan het opklaren, hoewel nog wel nattig...
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:16:34 #56
331 Merel
Be here now.
pi_74476471
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 08:12 schreef sigme het volgende:
Ik ook! Want verder vind ik het wel echt heel erg leuk en lekker
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:18:31 #57
277802 _Calimero_
pi_74476475
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 08:16 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik ook! Want verder vind ik het wel echt heel erg leuk en lekker
Wat is je streven, echt elke dag? of x keer per week? Ik vind het echt knap dat je zo vroeg gaat sporten hoor, doe het je niet na
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:28:22 #58
331 Merel
Be here now.
pi_74476496
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 08:18 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat is je streven, echt elke dag? of x keer per week? Ik vind het echt knap dat je zo vroeg gaat sporten hoor, doe het je niet na
Gewoon zo vaak mogelijk, dus als het kan elke dag, en als het er dan af en toe bij inschiet is het ook niet erg. Maar ik spring 's ochtends niet fluitend uit m'n bed hoor, het kost me echt moeite om op te staan! Alleen 's avonds sporten lukt gewoon meestal niet, dat is de laatste tijd wel gebleken. Dus dan maar dit, en tot nu toe bevalt het wel Maar ik doe het ook nog maar een weekje hè, we moeten nog maar zien hoe lang ik het volhoud!
pi_74476498
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 08:16 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ga jij ook nog lopen zo? het is hier geloof ik aan het opklaren, hoewel nog wel nattig...
Ja, ik keek zojuist, volgens buienradar is het hier de komende 2 uur redelijk droog. Heb nu de renkleren aan, ga zo weg. Jij gaat je 9uur op de sportschool wel halen hmm?

Wat veel activiteit op de zateragochtend!
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:34:29 #60
277802 _Calimero_
pi_74476525
Lijstje! Vandaag wordt mijn snackdag, maar ik wil het wel vantevoren plannen, zodat ik niet alsnog een miljoen Kcal ga opeten
Maar er is zoveeel, moeilijk kiezen

O: brinta
S: fitness
T: kwark
L: 2 (mais) boterhammen met kalkoenfilet, tomaat en sla
T: thee met chocolate chip koekjes
S: yoga
D: bij vrienden
T: 2 of max 3 glazen alcohol

Tot aan D is het aantal Kcal onder de 1000, dus ik denk dat het nog mooi uitkomt
Nu alleen hopen dat ik in staat ben om niet dat hele pak koekjes leeg te eten. Zal wel gelijk mijn portie eruit pakken, en de rest goed opbergen
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:36:31 #61
277802 _Calimero_
pi_74476530
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 08:28 schreef Merel het volgende:

[..]

Gewoon zo vaak mogelijk, dus als het kan elke dag, en als het er dan af en toe bij inschiet is het ook niet erg. Maar ik spring 's ochtends niet fluitend uit m'n bed hoor, het kost me echt moeite om op te staan! Alleen 's avonds sporten lukt gewoon meestal niet, dat is de laatste tijd wel gebleken. Dus dan maar dit, en tot nu toe bevalt het wel Maar ik doe het ook nog maar een weekje hè, we moeten nog maar zien hoe lang ik het volhoud!
Goed hoor!! ik zou alleen wel een ondergrens instellen, van minimaal bijvoorbeeld 3x per week ofzo. ik zou in ieder geneigd zijn om anders weer terug te gaan zakken naar 2x per week, naar helemaal niet... ik kan altijd heel soepel met mijn eigen regeltjes omgaan

Sigme: Jep, het is een kwartiertje fietsen en ze gaan ook pas om 9u open. heb mijn kleren ook al aan, dus zo even tandenpoetsen en dan ben ik ook weg.

ik vind dat we goed bezig zijn, zo op zaterdagochtend
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:44:43 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74476567
Goedemorgen! Jeetje merel wat goed dat je al zo vroeg gaat zwemmen! Ook ik doe het je niet na. VMW we zitten in borculo, niet in dinxperlo. Maar geen idee hoe ver Lochem is hoor ik eet vanavond ws mixed grill met appeltaart toe. Nom nu al zin in haha. Maar goed eerst maar eens ontbijten ga nu eens checken of de douche vrij is. Fijne dag allen!!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:46:28 #63
331 Merel
Be here now.
pi_74476572
Gepland lijstje voor vandaag:
S - mislukt zwemmen
O - bakje yoghurt
L - uit lunchen
D - uit eten

En ik ben nooit zo goed in gezonde dingen kiezen als ik buiten de deur eet, dus die lunch en dat diner zullen vast geen net lijstje opleveren..
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:46:50 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74476574
goeiemorgen! Zo eens ontbijten en dan aan de studie, en dan richting Stockholm om te shoppen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 7 november 2009 @ 08:52:39 #65
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74476603
Vik, je zit echt 2 dorpjes bij m'n ouders vandaan! En Lochem zal vanaf daar een klein kwartiertje rijden zijn...

@ Merel: ookal ging het niet goed, ik ben trots op je!

Had ik verteld dat ik er over nadacht hier weer te gaan volleyballen? Kreeg gister maitlje van de volleybalcoach..ze trainen 3x in de week, 2 uur lang, en dat vind ik dan wel weer heel veel. Maandag maar eens gaan kijken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_74476607
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen! Jeetje merel wat goed dat je al zo vroeg gaat zwemmen! Ook ik doe het je niet na. VMW we zitten in borculo, niet in dinxperlo. Maar geen idee hoe ver Lochem is hoor ik eet vanavond ws mixed grill met appeltaart toe. Nom nu al zin in haha. Maar goed eerst maar eens ontbijten ga nu eens checken of de douche vrij is. Fijne dag allen!!
Ellens Eethuis in Zelhem is overigens ook erg lekker
Ja doei.
  zaterdag 7 november 2009 @ 09:06:25 #67
331 Merel
Be here now.
pi_74476660
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 08:52 schreef AKnynke het volgende:
Had ik verteld dat ik er over nadacht hier weer te gaan volleyballen? Kreeg gister maitlje van de volleybalcoach..ze trainen 3x in de week, 2 uur lang, en dat vind ik dan wel weer heel veel. Maandag maar eens gaan kijken!
Alle mensen die ik ken die volleyballen zijn aardig, dus dat moet wat zeggen Maar drie keer twee uur is misschien wat veel ja. Ga gewoon eerst eens kijken hoe leuk het is, kun je op basis daarvan beslissen wat je doet
pi_74477026
Vandaag:
Net O: bak conflakes met melk en banaan
11.00: BOMmen
L: 2 boterhammen met nep vlees
T: Edit: salade van gister
T: winkelen want heeft nieuwe broek en schoenen nodig en ik nieuwe schoenen
A: waarschijnlijk buritos. IK neem er 2 hij 4, maar even kijken of ik magere sour creme en 30+ kaas kan nemen ofzo
T: moet wel iets hebben...

En vanaf donderdag zwemmen... en misschien binnenkort een keer aquabommen kijken of dat wat is..

[ Bericht 9% gewijzigd door Californium op 07-11-2009 10:28:15 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:05:16 #69
331 Merel
Be here now.
pi_74477065
Wat is BOMmen?
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:10:52 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74477116
Bewegen Op Muziek geloof ik. Althans, dat was het wel op de KUN.

Oh en RPM ging kut. Lijf wil niet echt de laatste tijd.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_74477119
Goedemorgen!

Merel, wat knap! Ik zou echt niet zo vroeg kunnen gaan zwemmen.

Ik onthaar altijd gewoon.. ik heb ook zo'n epileerapparaat, maar van het geluid alleen al schieten de haren in de beschermstand, dus pak ik maar gewoon een mesje .

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade met paprika en zwarte olijven
D: taco's (met gehakt en tomaat, en komkommer erbij)
T: groene olijven met pesto

Gister alleen twee glazen rosé gedronken, en wat chips, niet heel veel, dus op zich wel ok.
pi_74477163
Bewegen op muziek idd... Beetje hupsen en springen, maar ook spieroefeningen, rekoefeningen...
pi_74477166
En wat foto's van mij:

Deze is van gisteren:

En deze van eergisteren:

Bij die van gisteren was mn haar net gewassen, en nog niet droog .

Kleding kan echt verschil maken, vind ik.
  zaterdag 7 november 2009 @ 10:26:41 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74477282
Mooi slank hoor PPP!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_74477304
echt wel! mooi slank hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')