Haha, sterkte dan, vanavondquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga werken en laat de anderen spullen sjouwen. Das maar beter ook denk ik, want nu moet ik het wel even loslaten. De control freak in mij draait overuren..
Ga jij ook nog lopen zo? het is hier geloof ik aan het opklaren, hoewel nog wel nattig...quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:12 schreef sigme het volgende:
Balen Merel! Terwijl het juist zo leuk om te lezen was, je dagelijks zwemmen. Ik duim voor je dat je maandag gewoon weer om 7:00 lekker zwemt.
Ik ook! Want verder vind ik het wel echt heel erg leuk en lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:12 schreef sigme het volgende:
Balen Merel! Terwijl het juist zo leuk om te lezen was, je dagelijks zwemmen. Ik duim voor je dat je maandag gewoon weer om 7:00 lekker zwemt.
Wat is je streven, echt elke dag? of x keer per week? Ik vind het echt knap dat je zo vroeg gaat sporten hoor, doe het je niet naquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik ook! Want verder vind ik het wel echt heel erg leuk en lekker
Gewoon zo vaak mogelijk, dus als het kan elke dag, en als het er dan af en toe bij inschiet is het ook niet erg. Maar ik spring 's ochtends niet fluitend uit m'n bed hoor, het kost me echt moeite om op te staan! Alleen 's avonds sporten lukt gewoon meestal niet, dat is de laatste tijd wel gebleken. Dus dan maar dit, en tot nu toe bevalt het welquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is je streven, echt elke dag? of x keer per week? Ik vind het echt knap dat je zo vroeg gaat sporten hoor, doe het je niet na
Ja, ik keek zojuist, volgens buienradar is het hier de komende 2 uur redelijk droog. Heb nu de renkleren aan, ga zo weg. Jij gaat je 9uur op de sportschool wel halen hmm?quote:Op zaterdag 7 november 2009 08:16 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ga jij ook nog lopen zo? het is hier geloof ik aan het opklaren, hoewel nog wel nattig...
Goed hoor!! ik zou alleen wel een ondergrens instellen, van minimaal bijvoorbeeld 3x per week ofzo. ik zou in ieder geneigd zijn om anders weer terug te gaan zakken naar 2x per week, naar helemaal niet... ik kan altijd heel soepel met mijn eigen regeltjes omgaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:28 schreef Merel het volgende:
[..]
Gewoon zo vaak mogelijk, dus als het kan elke dag, en als het er dan af en toe bij inschiet is het ook niet erg. Maar ik spring 's ochtends niet fluitend uit m'n bed hoor, het kost me echt moeite om op te staan! Alleen 's avonds sporten lukt gewoon meestal niet, dat is de laatste tijd wel gebleken. Dus dan maar dit, en tot nu toe bevalt het welMaar ik doe het ook nog maar een weekje hè, we moeten nog maar zien hoe lang ik het volhoud!
Ellens Eethuis in Zelhem is overigens ook erg lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen! Jeetje merel wat goed dat je al zo vroeg gaat zwemmen! Ook ik doe het je niet na. VMW we zitten in borculo, niet in dinxperlo. Maar geen idee hoe ver Lochem is hoorik eet vanavond ws mixed grill met appeltaart toe. Nom nu al zin in haha. Maar goed eerst maar eens ontbijten
ga nu eens checken of de douche vrij is. Fijne dag allen!!
Alle mensen die ik ken die volleyballen zijn aardig, dus dat moet wat zeggenquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:52 schreef AKnynke het volgende:
Had ik verteld dat ik er over nadacht hier weer te gaan volleyballen? Kreeg gister maitlje van de volleybalcoach..ze trainen 3x in de week, 2 uur lang, en dat vind ik dan wel weer heel veel. Maandag maar eens gaan kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |