Je kan en mag het hebben, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit nu aan chili chips, toastjes met volvette kaas, tonijnsalade en roomkaas... En natuurlijk het immer gezonde blokjes kaas en droge worst
En cola berenburg
Sowieso alles scheren duurt toch niet zo lang?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef _Calimero_ het volgende:
Merel., gewoon gaan zwemmen, niemand die 't ziet! Het ergste vind ik altijd mijn oksels, en dat kun je evt morgenochtend nog gauw doenIk ga morgen naar de sportschool. die is om 9u open, dus dat is mijn streven
Nou, ik zet het wennen op de lijst.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
Laureline, epileren van oksels ende bikinilijn is vooral een quaestie van wennenEerste keer met vrij korte haartjes beginnen en op de tanden bijten, na de derde of vierde keer doet het amper pijn meer. En prachtig glad
Yep, me too..quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Euh... Ouwe SilkEpil. Ik moet eens een nieuwe kopen!
Drie jaar geleden woog ik een kilo of 4-5 meer dan nu, met mijn postuur was dat te veel. Afgelopen december woog ik 63 (heerlijk, 63, dat is het gewicht waarbij ik alles kan eten! Not.) enne... nu ben ik weer rond de 63 ('s avonds 64). De laatste kilo's komen volgens mij door spierverlies, want ik kom al een half jaar niet meer in de sportschool en zie er niet meer uit als de hulk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh ja, prachtige figuurtjes weer qua foto's!![]()
Loveli, slank jij niet een beetje te (snel) af?
Prachtig hoor, maar volgens mij gaat het wel een ietsje rapjes. Klopt dat, of zie ik dat verkeerd?
Ik zou het wel snappen met alle shizle die je hebt gehad, dat lijnt wel...![]()
Maar zie ik het verkeerd of krijg je ook commentaar van mensen om je heen?
Blokker, EpiLady, 5 euro zag ik. Geen geld voor een masochistisch dagje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:17 schreef ColdFeet het volgende:
Euh... Ouwe SilkEpil. Ik moet eens een nieuwe kopen!
Een hele dag?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Blokker, EpiLady, 5 euro zag ik. Geen geld voor een masochistisch dagje.
Nope...quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:47 schreef ColdFeet het volgende:en ik maar denken dat redheads licht behaard zijn
Uniek, zit je nog steeds te snacken? Ik ga maar eens naar bed
Haha, slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 november 2009 06:56 schreef conleche het volgende:
Ben net thuis.Veel gedanst en nu maar slapen..........
Ik ga werken en laat de anderen spullen sjouwen. Das maar beter ook denk ik, want nu moet ik het wel even loslaten. De control freak in mij draait overuren.quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:57 schreef sigme het volgende:
Laureline wat een mooi figuur.
Ga je vandaag werken D&D, of ga je spullen sjouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |