pak meestal :quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:26 schreef Mindstate het volgende:
Met hoeveel competities op welk systeem spelen jullie?
Op je eigen naam klikken, dan zie je rechts onderin je contract gegevensquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:09 schreef Buitendam het volgende:
Weet iemand waar je kunt je zien op welke datum je contract afloopt?
Zucht, daar ben ik dan een kwartier op aan het zoeken geweestquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Op je eigen naam klikken, dan zie rechts onderin je contract gegevens
Yes, wordt aangepast - thanks!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Reddiablo, bij Groningen is de voornaam van Bacuna niet Leo, maar Leandro.
Dat is sowieso bij de nieuwe FM!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zucht, daar ben ik dan een kwartier op aan het zoeken geweest![]()
Bedankt.
NL taal is wel te vinden op manutd.nl en dan het forum!quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:31 schreef Bow het volgende:
even ander vraagje: in de cm reeks kon je backgrounds changen (en ook dat er steeds weer een nieuwe kwam). Kan dat bij deze FM ook?
en waar kan ik de nederlandse taal downloaden eigenlijk?
Daar had hij al eerder naar gevraagd, maar toen bleek niemand hier er last van te hebben. Jij dus welquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
Reddiablo, even een interessante ontwikkeling m.b.t. het Nederlands elftal. Voor het WK is ineens Brahim Zaari, doelman van FC Den Bosch geselecteerd.
Kijk naar de prognosesquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:33 schreef Mindstate het volgende:
Wat is de slechtste club uit de English Blue Square North/South?
En dan is z'n broertje Juninho (15 jaar) wellicht wel nog beter.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:55 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Yes, wordt aangepast - thanks!
dat ventje is wel tering goed zeg!
Bij mij is Jeroen Zoet, mijn 2e doelman na Kenny Steppe, 2e doelman bij Nederlandquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
Reddiablo, even een interessante ontwikkeling m.b.t. het Nederlands elftal. Voor het WK is ineens Brahim Zaari, doelman van FC Den Bosch geselecteerd.
Ik heb het vaak als ik geen zin heb om persconferenties te doen. (Ze zijn toch allemaal hetzelfde) dan laat ik het mijn assistent doen en dan gaan mijn spelers ook zeiken. Net als met wedstrijdbesprekingen trouwens.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:59 schreef Doler12 het volgende:
Wtf nu willen alle mijn spelers weg. Ze zitten te klagen dat ik ze geen krediet geeft terwijl ik altijd ze prijs in de media. Wat een ondankbare stuk vreten zijn het allemaal we staan nr 1 en ze staan nog te klagen.
Gewoon on loan proberen te krijgen ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:23 schreef MB23 het volgende:
Na die bekerfinale zei ik iets als dat ik trots was op mn spelers dat ze zo hebben gevochten, waren ze er niet blij mee
Ik heb een lekkere back gevonden. V/VV/M RL ofzo istie, 20 jaar. Het probleem is alleen dat hij 4.3 miljoen waard is. Heb mn salarisbudget al omgezet naar transfergeld, dan kom ik op 2.1 miljoenHopelijk zijn er geen andere teams die hem willen hebben, misschien dat er na de aflopende contracten wat meer ruimte is
Ik denk dat ik het nu begrijp het komt vast door mijn assistent die vast iets gek zei tijdens de wedstrijdbesprekingen. Ik had natuurlijk geen zin om vriendschappelijke wedstrijden te spelenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:17 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Ik heb het vaak als ik geen zin heb om persconferenties te doen. (Ze zijn toch allemaal hetzelfde) dan laat ik het mijn assistent doen en dan gaan mijn spelers ook zeiken. Net als met wedstrijdbesprekingen trouwens.
niet zo irritant als de niet-scorende spitsen van vorig jaar dus?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:41 schreef MMUFC het volgende:
ik heb persoonlijk het idee dat het qua kinderziektes wel meevalt.. er zitten uiteraard wel wat bugs in, maar die zijn wat mij betreft niet storend..
Geprobeerd om hem te lenen, niet gelukt. Heb nu een bod van 11 miljoen gedaan, hebben ze geaccepteerd. Als het bestuur ontverantwoordelijk met het geld omgaat, dan doe ik dat ookquote:![]()
Op zaterdag 7 november 2009 15:23 schreef MB23 het volgende:
Na die bekerfinale zei ik iets als dat ik trots was op mn spelers dat ze zo hebben gevochten, waren ze er niet blij mee
Ik heb een lekkere back gevonden. V/VV/M RL ofzo istie, 20 jaar. Het probleem is alleen dat hij 4.3 miljoen waard is. Heb mn salarisbudget al omgezet naar transfergeld, dan kom ik op 2.1 miljoenHopelijk zijn er geen andere teams die hem willen hebben, misschien dat er na de aflopende contracten wat meer ruimte is
Luxemburg zit er inderdaad niet standaard in, maar ik heb m zelf speelbaar gemaakt met de editor..quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mmufc, zit luxemburg er eigenlijk standaard in?
Of maak je ook gebruik van de extra competities pack?
onderling overleg ook al geprobeerd?quote:Op zondag 8 november 2009 00:12 schreef TheArt het volgende:
Oh ja, een vraagje. Hoe kom je in godsnaam van een assistent-manager af? Ik heb bij Napoli echt een verschrikkelijk slechte, maar die vent vraagt wel 2,5 miljoen om zijn contract af te kopen. Dat wil het bestuur niet ophoesten en daar houdt het dus op. Weet iemand nog wat?
Jep, ook geprobeerd. Maar ook dan zegt het bestuur gelijk al dat ze hem te duur vinden om af te kopen.quote:Op zondag 8 november 2009 00:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
onderling overleg ook al geprobeerd?
Afgelopen 4 duels(waaronder 1 voor de beker) 3x met 4-0 en 1x met 4-1 gewonnen
nu bij het bestuur gaan klagen dat ik een beter loon budget moet krijgen anders wordt het een heel lastig seizoenquote:Op zondag 8 november 2009 01:09 schreef Xummon het volgende:
kampioen van de met Fortuna, promotie naar de eredivisie
er is dus totaal geen geld, zal dus mijn halve selectie zien vertrekken aangezien hun contract afloopt en ik ze niet het gewenste salaris kan biedenquote:Op zondag 8 november 2009 01:55 schreef Xummon het volgende:
[..]
nu bij het bestuur gaan klagen dat ik een beter loon budget moet krijgen anders wordt het een heel lastig seizoen
ah moet je ze dan toevoegen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Luxemburg zit er inderdaad niet standaard in, maar ik heb m zelf speelbaar gemaakt met de editor..
Derde seizoen niet bijster goed gestart.. na 8 duels 5e op 8 punten van de nummer 1..
In gemaakt door de nummer 1(Avenir Beggen, 0-3) 3x gelijk terwijl ik meer kansen had(waarvan 1x de gelijkmaker tegen in de slotsecondes)..
De competities zelf zitten er al wel in, je moet alleen in de editor de landregels voor luxemburg aanmaken en dan die competities aan die landregels toevoegen en de promotie/degradatie instellen..quote:Op zondag 8 november 2009 09:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ah moet je ze dan toevoegen?
Of simpel een vinkje aan zetten?
Ik heb hem wel, maar komt omdat ik een competitie pack heb gedownload!
Canada, alle schotse divisies en een hoop landen waar sommige nog nooit van gehoord hebben zitten erin!
Zelfde problemen met Den Bosch, halverwege de zomer vervolgens een speler verkocht, waarna ik toch nog wat mogelijkheden had. Maar de club zit financieel in zulk zwaar weer dat ik eigenlijk niks kanquote:Op zondag 8 november 2009 02:14 schreef Xummon het volgende:
[..]
er is dus totaal geen geld, zal dus mijn halve selectie zien vertrekken aangezien hun contract afloopt en ik ze niet het gewenste salaris kan bieden
ja ik werk met .xmlquote:Op zondag 8 november 2009 09:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
De competities zelf zitten er al wel in, je moet alleen in de editor de landregels voor luxemburg aanmaken en dan die competities aan die landregels toevoegen en de promotie/degradatie instellen..
Ja gewoon echte spelersquote:Op zondag 8 november 2009 11:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja ik werk met .xml
is gewoon uitpakken en spelen!
Maar jij hebt dan wel de echte spelers?
Ik heb momenteel Luxemburg, San Marino, Andorra, Malta, Amerikaanse Samoa en Nederlandse Antillen ingeladen.quote:Op zondag 8 november 2009 11:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ik wacht nog ff op een shirtjes pack ofzo!
Want kan me er best aan storen dat sommige teams geen shirtjes hebben :/!
Btw mmufc, pak jij alleen de luxemburgse competitie of doe je er dan nog andere bij?
ja dat klopt!quote:Op zondag 8 november 2009 12:06 schreef Doler12 het volgende:
Hou dan rekening dat in de VS heel anders wordt gespeeld, Verwacht niet dat je geen spelers kan kopen. Je moet meer ruilen en met de draft meedoen. Je hebt ook een salaris cap
Heb nu USA en Canada gepakt, en dat zijn al 10 competitiesquote:
Heeft Canada een 'gewone' competitie of is het net als in de VS opgebouwd uit een Western en een Eastern Conference met playoffs aan het eind?quote:Op zondag 8 november 2009 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb nu USA en Canada gepakt, en dat zijn al 10 competities
USA de laagste is : MLS Academy League
Canada de laagste is : NTC
FC Toronto zit in de Amerikaanse competitie :/
Het is Toronto Croatia geworden, leuk team met een hoop spelers uit Croatie
Prognose is 8ste plek!
en zo is er nog een team in Canada : Serbian White Eagles, team heeft veel spelers uit Servië
Sowieso een gewone competitie!quote:Op zondag 8 november 2009 14:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Heeft Canada een 'gewone' competitie of is het net als in de VS opgebouwd uit een Western en een Eastern Conference met playoffs aan het eind?
Heb met mijn 1e game(bij PSV) een crashdump meegemaakt.. het enige "probleem" was dat ik 2 duels kwijt was.. Daarna kon ik weer gewoon verder spelen..quote:Op zondag 8 november 2009 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
Arghhh
Crashdump naar 6 wedstrijden :/
Flikker alle extra competities weg (want denk dat het daaraan ligt)
maar er zijn meer mensen die een crashdump krijgen en SI heeft al toegeven dat het aan het spel ligt :/
Nu maar een nieuwe opgestart en Genoa gekozen
vraagje: zit er in 1 van die canadese competities ook de Ottawa GeeGees?quote:Op zondag 8 november 2009 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb nu USA en Canada gepakt, en dat zijn al 10 competities
USA de laagste is : MLS Academy League
Canada de laagste is : NTC
FC Toronto zit in de Amerikaanse competitie :/
Het is Toronto Croatia geworden, leuk team met een hoop spelers uit Croatie
Prognose is 8ste plek!
en zo is er nog een team in Canada : Serbian White Eagles, team heeft veel spelers uit Servië
Wel top dat jij al die competities kan toevoegen !quote:Op zondag 8 november 2009 15:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heb met mijn 1e game(bij PSV) een crashdump meegemaakt.. het enige "probleem" was dat ik 2 duels kwijt was.. Daarna kon ik weer gewoon verder spelen..
Ben na wederom meteen uitgeschakeld te zijn in Europa een nieuwe game begonnen(bewaar mijn Dudelange game wel)..
Heb Engeland ingeladen(bij Engeland heb ik de 3 divisies onder de Blue Square North/South toegevoegd.) en begonnen in de Wessex League Premier Division(behoort tot niveau 9 de Engelse County Leagues) bij het wereldberoemdeAlresford Town... Prognose is 20 van de 22e. Een stadion waar 500 man in kan en geen jeugdaccommodatie..
Ik heb de competities verwijderd, zou evt nog wel even voor je kunnen kijken!quote:Op zondag 8 november 2009 16:35 schreef Bow het volgende:
[..]
vraagje: zit er in 1 van die canadese competities ook de Ottawa GeeGees?
Zitten zo te zien nog best leuke voetballers bij.quote:Op zondag 8 november 2009 15:57 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
Selectie waarmee ik moet proberen te overleven in de eredivisie
serieus? ik vind het juist gruwelijk eenvoudig. Ik was in mijn eerste seizoen met 87 goals ruimschoots het meest scorende team en sta in mijn tweede seizoen op de tweede plek na 11 wedstrijden en heb slechts 10 goals tegen. En ik heb een vrij standaard taktiek die ik hooguit een tikje defensiever of aanvallender maak afhankelijk van de tegenstander.quote:Op zondag 8 november 2009 18:45 schreef Zocalo het volgende:
Ik vind het in deze versie veel moeilijker om de taktiek goed op elkaar afgesteld te krijgen.
Wat ik ook probeer, ik krijg het niet goed. Ik heb aanvallend gespeeld, op de counter, met 1 aanvaller, met 2 of met 3. Maar ik scoor te weinig terwijl mijn verdediging vaak juist wel een goal tegen krijgt.
Terwijl de kansen er wel zijn...
Misschien wil ik er dan wel te veel aan aanpassen. Hoe speel je, en met welk team?quote:Op zondag 8 november 2009 19:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
serieus? ik vind het juist gruwelijk eenvoudig. Ik was in mijn eerste seizoen met 87 goals ruimschoots het meest scorende team en sta in mijn tweede seizoen op de tweede plek na 11 wedstrijden en heb slechts 10 goals tegen. En ik heb een vrij standaard taktiek die ik hooguit een tikje defensiever of aanvallender maak afhankelijk van de tegenstander.
Herkenbaar hoor. Je kan ook eens de tactiek van Milan van het forum van SI Games pakken, en die aanpassen, heb ik ook gedaan en draait nu best goed!quote:Op zondag 8 november 2009 19:08 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Misschien wil ik er dan wel te veel aan aanpassen. Hoe speel je, en met welk team?
FC Den Bosch, 4-4-2 ruitopstelllingquote:Op zondag 8 november 2009 19:08 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Misschien wil ik er dan wel te veel aan aanpassen. Hoe speel je, en met welk team?
Hehe.quote:Op zondag 8 november 2009 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat gebeurde toch ook niet? Je stond helemaal onderaan.
quote:Op zondag 8 november 2009 21:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat gebeurde toch ook niet? Je stond helemaal onderaan.
En waarom dan wel?quote:Op zondag 8 november 2009 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel zeer irritant, ac milaan heeft een speler gekocht van rbc voor 570k!
Hopelijk is dit in FM2011 een keer voorbij!
Nee! je kan hem via Steam installeren, met als voordeel dat je dan zonder cd kan spelen. Je kan hem echter ook "normaal" installeren..quote:Op zondag 8 november 2009 18:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben je verplicht om hem te installeren en spelen via Steam eigenlijk?
Dat gaat geld kostenquote:Op zondag 8 november 2009 21:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zit nu niet achter me pc!
Maar het was een speler van 16 jaar, dus idd talent!
Ga er vanuit dat ie bij ac milan onder de 20 gaat uitkomen!
Neem ik hem daarna wel over!
Nja hij is nu 625K waard, ben hem nu ff aan het scouten!quote:
Al opgelost??quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:41 schreef Xummon het volgende:
hoe kon je ook alweer de goede selectie van de duitse nationale ploeg in het spel krijgen
Fijn is datquote:Op zondag 8 november 2009 22:56 schreef MMUFC het volgende:
Alresford Town staat momenteel met 9 punten uit 9 duels(2 winst 3 gelijk) op plaats 14
Het VVV van Engeland is Brading Town... het staat na 9 duels op 9 punten.. jawel.. 0 winst, 9 gelijk en 0 verlies...:')
Won zojuist met 3-0 van Romsey Town.. 3x uit een penalty.. de scheidsrechter had een uitstekende wedstrijd gefloten
Hij kan nog beter worden en moet je die fysiek eens zien!quote:Op zondag 8 november 2009 23:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden dit jullie een talent dan?
Schijnbaar bij Ac Milan wel
ja, die grafische engine is nogal faalquote:Op zondag 8 november 2009 23:18 schreef MB23 het volgende:
Die verdedigersLopen ze naast een spits, spits krijgt de bal en die verdedigers lopen gewoon weg
kutspel
Zal toch wel een bug zijn die gerepareerd gaat worden?!?quote:Op zondag 8 november 2009 23:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja, die grafische engine is nogal faal
Dan heb je je tactische instellingen niet goed staan, prutz0r..quote:Op zondag 8 november 2009 23:18 schreef MB23 het volgende:
Die verdedigersLopen ze naast een spits, spits krijgt de bal en die verdedigers lopen gewoon weg
kutspel
Dat dus. In 30 wedstrijden maar 12 goals tegengekregen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan heb je je tactische instellingen niet goed staan, prutz0r..
En hoe zouden die instellingen dan moeten staan? Ik ben zelf ook wat aan het uitproberen geweest, maar nog zonder succes.quote:Op zondag 8 november 2009 23:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
http://community.sigames.com/showthread.php?t=159310quote:Op maandag 9 november 2009 08:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe zouden die instellingen dan moeten staan? Ik ben zelf ook wat aan het uitproberen geweest, maar nog zonder succes.
Ik zal nog eens kijken. Heb nu in ieder geval spelerinstructies aangepast... er stonden wat verdedigers in het veld met een aanvallende mentaliteitquote:Op maandag 9 november 2009 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://community.sigames.com/showthread.php?t=159310
Deze moet je eens doorlezen, het is geen handboek van 600 pagina`s meer, er zit nu wat meer gedachtegang achter. Staat een hoop in over verdedigen.
1 tip: als je 2 centrale verdedigers hebt, moet je 1 laten defenden en de ander laten coveren.
Daar is niks mis mee.quote:Op maandag 9 november 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal nog eens kijken. Heb nu in ieder geval spelerinstructies aangepast... er stonden wat verdedigers in het veld met een aanvallende mentaliteit.
Het waren in dit geval mijn 2 centrale verdedigersquote:Op maandag 9 november 2009 09:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.
Tenzij je een team bent wat vechten moet voor lijfsbehoud
Bij de betere teams die ik coach heb ik altijd aanvallende backs.
Als een spits de bal heeft en de verdediger loopt er zowat tegenaan, en dan loopt ie gewoon weg. Dat ligt aan de instellingen?quote:Op zondag 8 november 2009 23:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
JA!.quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef MB23 het volgende:
[..]
Als een spits de bal heeft en de verdediger loopt er zowat tegenaan, en dan loopt ie gewoon weg. Dat ligt aan de instellingen?
In het boekje die bij je spel zit als je het kooptquote:Op maandag 9 november 2009 14:18 schreef Skylark. het volgende:
Ben 2010 aan het downloaden, heeft iemand misschien een goede beginnersguide?
Koop hem.quote:Op maandag 9 november 2009 14:18 schreef Skylark. het volgende:
Ben 2010 aan het downloaden, heeft iemand misschien een goede beginnersguide?
Ik ben je beginnersguide.quote:Op maandag 9 november 2009 14:28 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het spel nog nooit gespeeld, ook niet in eerdere versies. Ik kijk eerst graag of het me wel bevalt, en als het goed bevalt heb ik er echt wel die 50-60 euro voor over. Maar ik heb geen zin om 60 euro te betalen en er na een halfuur niet meer mee te spelen omdat het niets voor mij is/te ingewikkeld is.
Fortuna Sittard gaat er weer bovenop komen in dat gevalquote:
Hohoo, ik ben je gids. Ik ga het niet voor je spelenquote:Op maandag 9 november 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fortuna Sittard gaat er weer bovenop komen in dat geval.
CM0102 (dacht ik) is gratis te downloaden...quote:Op maandag 9 november 2009 14:28 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het spel nog nooit gespeeld, ook niet in eerdere versies. Ik kijk eerst graag of het me wel bevalt, en als het goed bevalt heb ik er echt wel die 50-60 euro voor over. Maar ik heb geen zin om 60 euro te betalen en er na een halfuur niet meer mee te spelen omdat het niets voor mij is/te ingewikkeld is.
Speel je met NAC?quote:Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef Morthill het volgende:
die beker zit me ook wel tegen. Ik moet werkelijk altijd uit spelenweer in de vierde ronde eruit, dit keer na strafschoppen
stond no zo mooi 1-2 voor
Ja heb ik ook last van. Ik ben in het tweede seizoen met Willem II, speel ik 0-0 uit bij Zenit St. Petersburg, zijn m'n fans teleurgesteldquote:Op maandag 9 november 2009 18:43 schreef Morthill het volgende:
wat is het trouwens met die supporters? mijn fans vinden het slecht, ja serieus, als ik uit verlies van Ajax. Ik als net gepromoveerde club tegen de regerend landskampioen die al 17 wedstrijden ongeslagen is. Serieus, wat zeiken die lui.
Als bondscoach krijg je geen contract?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Op je eigen naam klikken, dan zie je rechts onderin je contract gegevens
Nee, je blijft gewoon zitten tot je ontslag neemt/krijgt.quote:Op maandag 9 november 2009 19:10 schreef Hamilton het volgende:
[..]
Als bondscoach krijg je geen contract?
Rare zooi inderdaad..quote:Op maandag 9 november 2009 18:43 schreef Morthill het volgende:
wat is het trouwens met die supporters? mijn fans vinden het slecht, ja serieus, als ik uit verlies van Ajax. Ik als net gepromoveerde club tegen de regerend landskampioen die al 17 wedstrijden ongeslagen is. Serieus, wat zeiken die lui.
heeft waarschijnlijk met ram te makenquote:Op maandag 9 november 2009 13:35 schreef Morthill het volgende:
en de game is voor het eerst gecrasht, opvallend, want dit is voor het eerst dat de game draaide in windowmode. Wellicht zit daar een bugje. Stond net 1-0 voor tegen MVV
Twente is hier gedegradeerd, net als Sparta. RKC haalde de playoffs voor Europa Leaguequote:Op maandag 9 november 2009 17:28 schreef Brownietje het volgende:
Jeeh, ik ben begonnen met Feyenoord, ging allemaal mooi en aardig en bleef rond de 3/4de plek hangen, op de laatste dag verliest Ajax van Nec met 2-4, verliest Psv met 1-0 van een ander team en win ik met 3-0 van Heereveen, dus, heerlijk onterecht kampioen(wat is er met Twente trouwens, die hebben bij mij ook echt met 8-0 verloren van Ajax en zijn 16de geworden). Verder ben ik redelijk bezig uit de schulden te kruipen (Makaay, De Cler, Landzaat gedumpt) en Bahia verkocht voor 6.75 miljoen.
Ohja, daarnaast kon ik halverwege het seizoen bondscoach van Ivoorkust worden. Dat liep alleen wat minder af, nadat eerst Salomon Kalou geblesseerd afhaakte vielen ook Drogba, Eboue en na de eerste wedstrijd Toure af. Fijn, al mijn toppers kwijt en Spanje wilde in de laatste wedstrijd niet winnen van Croatie en daardoor lag ik er alsnog uit in de eerste ronde
Bij mij is NAC gedegradeerd, staat Twente nu 17e en staat Go Ahead Eagles 5e.quote:Op maandag 9 november 2009 21:01 schreef MB23 het volgende:
[..]
Twente is hier gedegradeerd, net als Sparta. RKC haalde de playoffs voor Europa League!
quote:Op maandag 9 november 2009 21:07 schreef Morthill het volgende:
mijn seizoen is langzaam aan het instorten. Tot de 21e wedstrijd was alleen Ajax minder gepasseerd en scoorde alleen Ajax meer goals. Nu krijgt mijn team goal na goal tegen en weten ze bijna niet meer te scoren. Plots spelen ze als een club die net gepromoveerd isGelukkig kan ik niet meer degraderen, maar dit gaat niet bepaald lekker.
Krijg ook een enorme rits aan gele kaarten. Gemiddeld vier per wedstrijd.
Ik ben met Liverpool ook overgenomen (het ging financieel zo slecht dat ik maar 25% van mn transfer revenue kreeg...), en sinds dien zwem ik echt in t geldquote:Op maandag 9 november 2009 21:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Einde van mijn 2e seizoen bij Groningen. Het gaat niet al te best met de financiën en voorzitter Ed Zijp staat op het punt van vertrekken. Nu is er zelfs sprake van een complete overname:
[ afbeelding ]
In de competitie ging alles redelijk voorspoedig en ben weer als 2e geindigd, dit keer met 'maar' 5 punten achterstand op wederom ajax. Die hebben trouwens echt een topper naast Suarez in de spits staan, Welliton van Spartak. Die scoort gewoon 40 keer in 47 wedstrijden.
[ afbeelding ]
Nu is het even afwachten wat er met de club gaat gebeuren.
Ik heb hoop voor jouw dat je niet ontslagen wordt door de nieuwe eigenaarquote:Op maandag 9 november 2009 21:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[ afbeelding ]
Kolere, bijna 60 miljoen voor nieuwe spelers. FC Groningen naar de wereldtop dan maar, mocht het doorgaan natuurlijk
.
Volgens mij ziet Luciano het wel in mij zittenquote:Op maandag 9 november 2009 21:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb hoop voor jouw dat je niet ontslagen wordt door de nieuwe eigenaar.
Als je het plaatje had gezien zag je dat overnamebode 26 mil was en een transferbudget van 59 milquote:Op maandag 9 november 2009 21:55 schreef Bow het volgende:
een take-over van 60 miljoen betekend niet een transferbudget van 60 mil
Is het eindelijk een beetje goed spelen met FC Den Bosch? Ik probeer al drie edities lang met de blauw-witte draken te spelen, maar het was altijd kut met peren. In FM 2009 misschien nog wel het ergst: je krijgt een financieel waardeloze club met een spelersgroep zonder enige kwaliteit, en dan nog wordt je geacht even de Jupiler League te winnen ondanks tegenstanders als RKC, VVV, Excelsior, etcetera, die stuk voor stuk veel hogere salarissen kunnen betalen en dus ook betere spelers hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:24 schreef Morthill het volgende:
Ook zonder gepompt geld gaat het lekker met mijn Den Bosch. Na een briljante eindsprint met vijf overwinningen op rij en door de hulp van ADO en Ajax heb ik mijn eerste seizoen in de eredivisie afgesloten als nummer 2, jawel, voorronde CL is binnen. Helaas heb ik maar twee miljoen transferbudget voor het komend seizoen, dus kon net twee spelers aantrekken.
Nieuwe seizoen is in ieder geval ook sterk begonnen. Heb Braga geloot voor de CL voorronde, verloor mijn captain en topscrorer aan een blessure in het voorseizoen, dus dacht al, dat wordt niets. Win ik het eerst duel uit gewoon met 1-2.
Agreed. Nadat je kampioen bent geworden in de Eredivisie komt de geldstroom pas op gang, want dan krijg je CL-inkomsten en kan je ook wat beter je spelers kwijt voor leuke bedragen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef Morthill het volgende:
Nou, de financiële situatie is not steeds ronduit kut. Na het eerste seizoen stond ik gigantisch in de minMaar de kwaliteit van je ploeg is zeker stukken beter, dus de titel winnen is goed mogelijk. De financiën moet je compenseren door gewoon goed te presteren. Heb ook wat spelers verkocht, waardoor ik nu inmiddels wat geld heb
. Als je eenmaal eredivisie speelt kun je best winst maken dankzij de TV-inkomsten.
Ach je hebt altijd de groepsfase Europa League, mocht je het niet halen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:10 schreef Morthill het volgende:
ook in eigen huis Braga met 2-1 verslagenhelaas heb ik voor de vierde ronde Juventus geloot
Wat is slim...???quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:28 schreef Skylark. het volgende:
Is het slim te beginnen met een eredivisieclub?
Misschien kan de financiele situatie van ons wel wat verbeterd worden ja. We zijn nu toch een gezonde club en er zijn vele ploegen met een slechtere financiele situatie. Toch is het altijd FC den Bosch dat als eerste onder curatele komt te staan.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef Morthill het volgende:
Nou, de financiële situatie is not steeds ronduit kut. Na het eerste seizoen stond ik gigantisch in de minMaar de kwaliteit van je ploeg is zeker stukken beter, dus de titel winnen is goed mogelijk. De financiën moet je compenseren door gewoon goed te presteren. Heb ook wat spelers verkocht, waardoor ik nu inmiddels wat geld heb
. Als je eenmaal eredivisie speelt kun je best winst maken dankzij de TV-inkomsten.
Kan je nog steeds doen hoor, alleen kan je niet meer een specifieke database kiezen. Je merged nu als het ware de veranderingen in de bestaande database.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Begrijp ik nou goed dat je in 2010 niet meer kan kiezen uit verschillende databases aan het begin van het spel? Laatste die ik speelde (2007) kon je allerlei verschillende updates in de editor data map gooien en dan bij het creeeren van een nieuw spel de gewenste kiezen...
Wow hier volg ik je ff niet meer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je nog steeds doen hoor, alleen kan je niet meer een specifieke database kiezen. Je merged nu als het ware de veranderingen in de bestaande database.
Ik volg je ook ff niet meerquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kan je nog steeds doen hoor, alleen kan je niet meer een specifieke database kiezen. Je merged nu als het ware de veranderingen in de bestaande database.
Nog een ander vraagje... Ik vraag altijd mijn assistent om omrealistische aankopen eruit te filteren als ik op zoek ben naar een versterking. Ik merk echter dat mijn assistent vrij veel spelers eruit filtert die wel interesse hebben. Zijn er bepaalde kwaliteiten die een assistent moet hebben om dit te verminderen? En hoe gaat zoiets als je meerdere assistenten hebt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:25 schreef 013-paul het volgende:
Ik heb links en rechts al wat gelezen, maar komen er in FM 2010 veel overnames voor als de club in financiële problemen komt. Ik lees al verschillende verhalen van mensen die ineens veel geld hebben nadat iemand hun club uit de financiële problemen heeft gehaald.
Meestal wordt je pas amateur club af als je promoveert. Tenminste dat was zo in FM09 en ik neem ook aan hier.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:22 schreef Vilano het volgende:
Hoelang duurt het om de status van je club te veranderen van "amateur" naar "semi-professioneel"?
Want dan kan je spelers alleen maar een amateurcontract aanbieden, en dit zou mij weerhouden om zo'n club te nemen.
(bvb volstaat een keer 3e worden in de Belgische 3e klasse of moet je nog meer bereiken..)
Oké, dankjewel. Dan moet ik eerst zien te promoveren met die amateurs, en liefst zo snel mogelijk danquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Meestal wordt je pas amateur club af als je promoveert. Tenminste dat was zo in FM09 en ik neem ook aan hier.
quote:Op woensdag 11 november 2009 02:17 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Nieuwe uitdaging ook gevonden:
Víkingur Ólafsvík
[ afbeelding ]
Een ploegje uit de 2e divisie van ijsland. De league heeft 12 teams erin, en Víkingur Ólafsvík's media prediction is 12e. Hier ga ik nog plezier aan beleven
Ik heb 5000 transfer budget, en mn wage budget is 875 per week.
Meen je nietquote:Op woensdag 11 november 2009 20:03 schreef Dein_Gesicht het volgende:
De ijslandse 2e competitie is best pittig.
Juan Mata halen is dr niet bij
Neequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nee![]()
De spelers die ik wel kan halen hebben wel hele leuke contract demands.
<onspelbare naam> demands $10 per week and a signing on fee of $4
...een signing on fee van $4? Wat wil ie? een twix uit de automaat?
Hoe speelt jouw PSV? Ik ben zelf ook PSV en mijn (saaie) 4-4-2 opstelling werkt tot nu toe behoorlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:19 schreef MMUFC het volgende:
Ik ben een nieuwe game begonnen. Met PSV en Ba. Ba komt uit Fiji
Kampioen met Ba, maar niet echt mijn kwaliteit.. 2 duels gespeeld, allebei gewonnen maar toen ik kwam was er met nog 6 duels was er een voorsprong van 10 punten.
Overigens is Fiji een land met 900.000 inwoners.. maar hebben wel 2 divisiesEn ik speel ook in 3!! nationale bekers
semi-profquote:Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben je wel een profclub eigenlijk?
Ik heb trouwens ook het idee dat die preformance-meter die je krijgt te zien bij het beginnen ook nergens op slaat. Ik heb een halve ster daarbij, maar hij loopt vloeiend
hmz.. 1-0 nederlaag tegen VVV, 2-1 nederlaag tegen FC Twentequote:Op woensdag 11 november 2009 23:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe speelt jouw PSV? Ik ben zelf ook PSV en mijn (saaie) 4-4-2 opstelling werkt tot nu toe behoorlijk.
Ik ben de uitdaging aangegaan en begin net aan m'n eerste seizoen bij Den Bosch. Wat een belachelijke verzameling personeelquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:35 schreef Morthill het volgende:
Een Willem II-erquote:Op donderdag 12 november 2009 01:23 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]Ajax aan de kant gezet en begonnen in de Zweedse laagste divisie met Akropolis IF (net als de challenge in FM2008, in dit topic). Akropolis komt uit Stockholm en heeft niet echt een rijke geschiedenis.
Allerlei gratis spelers aangetrokken, veelal Zweedse spelers en één sterspeler: Mourad Mghizrat (rechts). Mourad is oud-speler van onder andere FC Den Bosch, FC Utrecht, Sparta en Willem II. Hij speelde bij Haaglandia en wilde 1000 euro per week (terwijl mijn loonbudget 6,75K is). Ik stelde hem tevreden met 650 euro per week. Zijn kwaliteiten zijn veels te goed voor de Zweedse laagste divisie.
Mijn transferbudget is trouwens 1K, ook niet echt iets om over naar huis te schrijven..
Screens op aanvraag, ik zal zo snel mogelijk screens van transfers/team/fixtures plaatsen..
Geeft aan dat je teveel geld vraagt.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef MMUFC het volgende:
Probeerde Kromkamp te verkopen.. bood hem aan AZ aan, AZ weigert, is hij boos dat IK hem geen toestemming gaf om met AZ te gaan praten
Het gaat mij er meer om dat ik het vaker heb gezien op het moment dat ik het bod afwijs.. maar deze variant nietquote:Op donderdag 12 november 2009 11:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geeft aan dat je teveel geld vraagt.
Hoe ziet je basisopstelling eruit?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:36 schreef Skylark. het volgende:
Heb nu PSV gepakt, heb redelijk goede resultaten in de oefenduels behaald (één keer 0-12) en nu is het eerste duel tegen VVV beslecht met een 1-0 winst.
ondanks dat je het niet aan mij vraagt spam ik hier ook ff mijn PSV-opstelling:quote:Op donderdag 12 november 2009 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe ziet je basisopstelling eruit?
Geen Engelaar?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:49 schreef MMUFC het volgende:
[..]
ondanks dat je het niet aan mij vraagt spam ik hier ook ff mijn PSV-opstelling:
GK: Isaksson
DR: Marcellis(mogelijk Manolev als die terug is van zijn blessure)
DC(Rechts): Ooijer
DC(Links): Vukovic
DL: Pieters
MC: Bakkal
MC: Afellay
AMR: Amrabat
AML(spelmaker): Dzsudzsak
SC(targetman): Koevermans
SC(Diepe spits): Toivonen
Ik heb het gewoon ingevoerd zoals in het echt maar daardoor komen ze nu financieel flink in de problemen.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:52 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ik ben de uitdaging aangegaan en begin net aan m'n eerste seizoen bij Den Bosch. Wat een belachelijke verzameling personeel3 Goalkeeper Coaches die helemaal niks kunnen (Jan v. Grinsven is natuurlijk een held) en maar één coach voor al het andere. Maar we hebben wel 10 (!) Youth Coaches! Die gasten verdienen stuk voor stuk rond de 1,000 euri per week.
Maar als ik een speler salaris wil aanbieden ho maar![]()
Ik weet nooit of het verstandig is dat personeel te ontslaan dmv. mutual termination. Dat is namelijk een ontzettend duur grapje meestal, maar op de lange termijn lijkt het voordeliger...
Ik moet kiezen tussen Engelaar-Bakkal-Amrabat... In mijn vorige game deed Bakkal het nogal goed dus die wil ik laten staan.. dus dan moet ik kiezen tussen MC: Engelaar-Bakkal, AMR: Afellay of MC: Afellay-Bakkal, AMR: Amrabat..quote:Op donderdag 12 november 2009 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geen Engelaar?
Ik ben trouwens met Feyenoord begonnen (altijd als eerste game). Zoek alleen nog een goedkope rechtsback, eventueel op huurbasis. Speel namelijk met de laatste MU Update, waarin Dani Fernandez 15 maanden eruit ligt. Suggesties?
Die Ignatovic is trouwens enorm overrated in het spel
Geen verkeerde keuzesquote:Op donderdag 12 november 2009 15:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik moet kiezen tussen Engelaar-Bakkal-Amrabat... In mijn vorige game deed Bakkal het nogal goed dus die wil ik laten staan.. dus dan moet ik kiezen tussen MC: Engelaar-Bakkal, AMR: Afellay of MC: Afellay-Bakkal, AMR: Amrabat..
Maar mogelijk als Amrabat in een vorm crisis komt of gewoon niet voldoet dat ik dan Engelaar erin zet..
Ik heb een paar gelukjes gehad waardoor het financieel wat beter gaat. Had in de voorbereiding ongeveer 6 friendlies thuis, tegen o.a. Bayern, Galataseray, R. Sociedad, en Liverpool. Heb verder Yoann de Boer verkocht voor 100k en een geweldige verkoop gedaan - Gerrie Schaap, 16 jarig ventje uit m'n jeugd voor 750k + future fee aan Feyenoord verpatstquote:Op donderdag 12 november 2009 15:27 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon ingevoerd zoals in het echt maar daardoor komen ze nu financieel flink in de problemen.
Dus het is mogelijk om vanuit de Hoofdklasse naar de Eredivisie te gaan?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:38 schreef Rasmus het volgende:
Sinds kort ook FM10 in huis en meteen met de MU patch aan de slag gegaan.
Na wat rondgekeken te hebben in de hoofdklasse teams heb ik gekozen voor Sneek Wit Zwart, een ploeg in de hoofdklasse C, prognose 12e.
[ afbeelding ]
1e seizoen ging lekker, FM10 voelt als een flinke verbetering ten opzichte van FM09.
Uiteindelijk kampioen geworden (had het zelf niet verwacht)!
[ afbeelding ]
Ook geplaatst voor de finale van de KNVB beker Noord-Oost, waar ik moest spelen tegen HSC'21
[ afbeelding ]
Ook gewonnen
Vervolgens de promotie strijd voor de complete hoofdklasse. In mijn 1e seizoen al naar de Jupiler League? Ik had er niet van durven dromen, maar het is gelukt!
[ afbeelding ]
Volgend seizoen Sneek Wit Zwart in de Jupiler League!
Muah, had minstens 2-3 seizoenen geduurd voordat 'ie in de Jupiler League kon spelen, en dan nog vond v. Grinsven dat 'ie max. 3,5 ster kon halen, dus heb hem maar de deur uitgedaanquote:
Wat moet je in de editor dan veranderen?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:21 schreef Reddiablo het volgende:
je kan of met de editor, of met de MU update de Hoofdklasses speelbaar maken
Maar dan is het dus wel mogelijk om vanuit de Hoofdklasse naar de Eredivisie te promoveren?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:21 schreef Reddiablo het volgende:
je kan of met de editor, of met de MU update de Hoofdklasses speelbaar maken
Jaquote:Op donderdag 12 november 2009 16:41 schreef NM. het volgende:
[..]
Maar dan is het dus wel mogelijk om vanuit de Hoofdklasse naar de Eredivisie te promoveren?
Er is dus een promotie, degradatie systeem?
Bij Fiji zijn ze random.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je competities toevoegt, zijn de spelers die daarin spelen dan ook de echte spelers of gewoon random gegenereerd? Niet dat ik spelers uit de competitie van Fiji ken maar toch
maar volgens mij kan je met die update niet naar de hoofdklasse, of wel?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:19 schreef Winski05 het volgende:
Met de nieuwste update van MU is het zelfs mogelijk om met de Eerste Klasse te spelen. Ben dus direct een game begonnen met Drachtster Boys
Het is vrij simpel om goede amateurspelers naar je club te lokken. Een nadeel is dat iedereen gewoon zonder contract blijft, en ze dus ook gemakkelijk weer naar andere clubs kunnen vertrekken...
Overigens is er ook een update in de maak waarbij het mogelijk moet worden om zelfs met een Zesde Klasser te kunnen promoveren
Alleen die update, gemaakt door leden van MU, laat nog wel even op zich wachten.
Kun je met Glenn Helder spelen zekerquote:Op donderdag 12 november 2009 18:47 schreef MB23 het volgende:
[..]
Hehe ik was ook van plan om met DOTO te beginnen
Jawel, met de nieuwste update kan dat wel.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:46 schreef MMUFC het volgende:
[..]
maar volgens mij kan je met die update niet naar de hoofdklasse, of wel?
Dan heb ik een oudere update:Pquote:Op donderdag 12 november 2009 20:14 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Jawel, met de nieuwste update kan dat wel.
En net voor de 1e echte wedstrijd Stekelenburg 3 tot 4 maanden wegquote:Op donderdag 12 november 2009 21:57 schreef Boe-man het volgende:
Na de 1e oefenwedstrijd
[ afbeelding ]
Dat had ik toen ik 1-0 verloor met Willem II van Man. Unitedquote:Op donderdag 12 november 2009 22:12 schreef VinnieJones het volgende:
Als het mogelijk zou zijn zou ik mijn toeschouwers echt kapot willen schelden op een persconferentie.
Mongolen![]()
Verlies je met Atalanta uit tegen inter nipt met 2-1 krijg je dit.
Resultaat Inter stelt fans teleur. En dan zeiken ze telkens dat een bepaalde speler had moeten spelen, die of geschorst is of geblesseerd is.![]()
Cristaldo met winterstop overgenomen voor 2M. Lijkt een leuke aanvaller
Hoe zit dat nou?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:14 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Jawel, met de nieuwste update kan dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selectie: (Talenten zitten nog in -19) Normaal wisselen de 4 spitsen in een Roulatiesysteem, maar Suárez speelt eigenlijk altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elsaker, MC. Deze jongen wordt langzaam gebracht, topper in spé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bejaoui (pikt z'n minuutjes mee en scoort aardig wat. Wordt begeleid door van Nistelrooy)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle inkomende transfers, tot nu. (Komt waarschijnlijk nog een talentvolle Linksback bij.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.James Rodriguez. Deze jonge Colombiaan kwam ook vorig seizoen al naar Amsterdam. Dit kan ook nog een grote worden! Staat ook in de interesse van Juventus en het Italiaanse Fiorentina. Is voor nu de eerste wissel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zó.Wat is het toch weer een leuk spelletje.
![]()
Die talentvolle linkerverdediger is ook binnen.![]()
Crescenzi (Geen regen. Kan een superieure verdediger worden in de Eredivisie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lindgren. op 13-11-2009 00:18:36 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee. Dit kun je wel doen door middel van de competition editor die bijgeleverd wordt met het spel.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou?
Kun je gewoon de hoofdklasse selecteren in FM010?!?
Of door bepaalde updates te downloaden, bijvoorbeeld die van MU.Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
Ben inmiddels 6 wedstrijden onderweg in seizoen 2 met FC Utrecht, en sta 1e met 16 punten.
Noemenswaardige aankopen dit seizoen zijn Jens Janse (transfervrij van Willem II), Antonio Candreva (1 miljoen van Udinese en Juventus) en Marko Arnautovic (2 miljoen euro van het gedegradeerde FC Twente).Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
En zijn dat dataupdates zoals voorgaande jaren ?quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:17 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Nee. Dit kun je wel doen door middel van de competition editor die bijgeleverd wordt met het spel.
Of door bepaalde updates te downloaden, bijvoorbeeld die van MU.U MAD?![]()
Bij mij sta ik met PSV momenteel gedeeld 1e samen met Twentequote:Op vrijdag 13 november 2009 08:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ben inmiddels 6 wedstrijden onderweg in seizoen 2 met FC Utrecht, en sta 1e met 16 punten.
Noemenswaardige aankopen dit seizoen zijn Jens Janse (transfervrij van Willem II), Antonio Candreva (1 miljoen van Udinese en Juventus) en Marko Arnautovic (2 miljoen euro van het gedegradeerde FC Twente).
Alleen sta ik voor op doelsaldo.. jammer dat ik van NEC verloor, anders was het gat 3 punten geweest en 4 op Ajax.
Overigens doet Ajax het slecht in de toppers.. Uit bij PSV en FC Twente werden ze met 4-0 terug naar huis gestuurd![]()
![]()
Vond het al vrij apart dat Twente degradeerde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij sta ik met PSV momenteel gedeeld 1e samen met TwenteAlleen sta ik voor op doelsaldo.. jammer dat ik van NEC verloor, anders was het gat 3 punten geweest en 4 op Ajax.
Overigens doet Ajax het slecht in de toppers.. Uit bij PSV en FC Twente werden ze met 4-0 terug naar huis gestuurd
Heb nu wel een spitsen-duo om je vingers bij af te likken met Van Wolfswinkel en Arnautovic.
Mertens er kort achter, Candreva, Maguire en Silberbauer op het middenveld, en Nesu – Keller – Wuytens- Janse achterin, met Vorm op doel uiteraard.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Bij mij hebben NAC en NEC al laatste gestaan.. RKC stond op den duur 8equote:Op vrijdag 13 november 2009 09:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond het al vrij apart dat Twente degradeerde.
Heb nu wel een spitsen-duo om je vingers bij af te likken met Van Wolfswinkel en Arnautovic.
Mertens er kort achter, Candreva, Maguire en Silberbauer op het middenveld, en Nesu – Keller – Wuytens- Janse achterin, met Vorm op doel uiteraard.
Ik heb 3 grote Spaanse talenten vast weten te leggen: Iker Muniain(Atletic Bilbao), Sergio Canales(Racing Santander) en Marc Muniesa(Barcelona) kunnen alle 3 even goed/beter worden dan de spelers die nu op hun posities spelen. Zit nu in november en ze komen in januari.
Overigens zijn ze bezig PSV over te nemen(een of andere oosterse zakenman) en kan ik momenteel geen spelers aantrekken.. Owja er wordt ook gesuggereerd dat Louis Coolen de nieuwe trainert zou worden..
Met alle respect maar ik zou het wel kloten vinden als ik, die de club momenteel naar de toppositie geleid heb en tevens van Celtic won, buiten geschopt zou worden ten faveure van een trainer die het als hoofdtrainer nooit verder dan een 4e plaats in de Jupiler League gehaald heeft :p![]()
![]()
Muniain is een beest, is bij mij 3e spits maar volgend jaar is hij 1e keus![]()
Canales was te duur, die wil ik volgend jaar halen![]()
![]()
Bij mij is vooral Lazovic flink op schot.. ik geloof 9 duels 13 goalsquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:23 schreef Scorpie het volgende:
Muniain is een beest, is bij mij 3e spits maar volgend jaar is hij 1e keus![]()
Canales was te duur, die wil ik volgend jaar halen
![]()
![]()
Das nog niks. Elyounoussi, Papadopolous en Paulo Henrique hebben er bij mij dit seizoen al meer dan 65 in liggen met zijn 3en, in 30 wedstrijden. Zal vanavond wel ff screenie makenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij mij is vooral Lazovic flink op schot.. ik geloof 9 duels 13 goals
![]()
![]()
Voor een miljoen of 40 kan je toch wel een erg leuke speler terug halen? Hou je ook nog eens 25 miljoen in de zakquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef knijn1985 het volgende:
Inter biedt 64 miljoen voor fabregas
wat zouden jullie doen?![]()
![]()
Doen natuurlijk. Wel alles in 1 keer krijgenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef knijn1985 het volgende:
wat zouden jullie doen?
![]()
![]()
Voor 64 miljoen koop ik een heel elftal top-talenten, dus doen !quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:43 schreef knijn1985 het volgende:
wat zouden jullie doen?
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
dat is nu dus inderdaad het probleemquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doen natuurlijk. Wel alles in 1 keer krijgen
die termijnbetaling...![]()
dus maar echt 64 vragen
zal even screentjes van hem plaatsen ook..hij is wel belangrijk
hm assist vallen best tegen eigenlijk![]()
hij zeurt overigens niet over dat ik bod weiger, terwijl er wel stond dat hij wou onderhandelen met inter
[ Bericht 6% gewijzigd door knijn1985 op 13-11-2009 12:25:01 ]![]()
Die press conferences zijn nog steeds niet geweldig goed uitgewerkt, merk ik. Ik geef eigenlijk altijd de op een na positiefste / negatiefste reactie, maar het persbericht naderhand is dan altijd '.... was not giving much away!'. Wat willen jullie nou, ik beantwoord toch elke vraag
Ben ook altijd na 2 persconferenties al unfriendly met alle journalisten. Wat een homos
Ik wens je een dolfijne dag![]()
Heh, ik heb het spel gefixed en speel nu m'n eerste seizoen met Feyenoord. Ik win van Twente met 3-0 en PSV met 4-0 en verlies van Willem 2 met 1-0 en van Roda JC 1-0![]()
Maaskant begon vervolgens tegen me te zeiken toen ik tegen NAC moest, heb hem de grond in geboord en vervolgens m'n grootste overwinning tot nu toe geboekt - 5-1. Het stond al 4-0 in de 36ste minuut, toen hadden m'n spelers het wel gehad :p
Het spel bevalt tot nu toe goed!![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 13:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe ziet je basisopstelling eruit?
Lekker standaard, maar het werkt wel.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: